Oprindeligt indsendt af Kim-Odense
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinteren 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Dinesen84 Se indlægEr jeg den eneste der sidder her igen og følger lidt det samme som de sidste par vinduer. At man har mistet en masse gode spiller.og tænk at det kan man da ikke holde til med mindre man får noget ind.og alligevel sker der intet. Synes sku jeg har følt det her et par gange efter hånden. Sidst sad jeg med følelsen at vores forsvar var piv hammeren ringe. Og så mistet vi både Daniel høeg og Kasper Larsen så vi ikke bare var ringe,men piv ringe og så gik ob osse ud og sagde at de var færdige.. Og det er lidt det samme jeg sidder med nu
Afgang er Kirkeskov, Razda, Emil og Kryger - jeg vil ikke savne en eneste af dem, da de ikke har bidraget med noget positivt til holdet - spillemæssigt set.
Falk er her endnu, og i ham har vi altså - uanset hvordan vi så har det med det - en af suppens bedste spillere.
Zohore er væk - men vi har stadig AK og Fester, så synes egentligt ikke det gør den store forskel. Så self. en svækkelse på bredden, men ikke i start-11
Vores nye færøske ven er kommet til - har ingen anelse om hvad jeg skal forvente mig af ham.
Tingager er kommet til i forsvaret - talentfuld spiller, som der er potentiale i.
Desuden efter min mening en af de bedste transfers i suppen i dette vindue - Izunna - klassespiller som vil kunne løfte holdet.
Der ud over har vi hentet KEP og João Pereira til forsvaret fra sommeren, hvilket vil være med til at styrke holdets defensiv.
Konklussion - du er nok ikke den eneste der sidder med den følelse.....men jeg er ikke en af dem
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlægTja - synes egentligt ikke vi har mistet en masse gode spillere.
Afgang er Kirkeskov, Razda, Emil og Kryger - jeg vil ikke savne en eneste af dem, da de ikke har bidraget med noget positivt til holdet - spillemæssigt set.
Falk er her endnu, og i ham har vi altså - uanset hvordan vi så har det med det - en af suppens bedste spillere.
Zohore er væk - men vi har stadig AK og Fester, så synes egentligt ikke det gør den store forskel. Så self. en svækkelse på bredden, men ikke i start-11
Vores nye færøske ven er kommet til - har ingen anelse om hvad jeg skal forvente mig af ham.
Tingager er kommet til i forsvaret - talentfuld spiller, som der er potentiale i.
Desuden efter min mening en af de bedste transfers i suppen i dette vindue - Izunna - klassespiller som vil kunne løfte holdet.
Der ud over har vi hentet KEP og João Pereira til forsvaret fra sommeren, hvilket vil være med til at styrke holdets defensiv.
Konklussion - du er nok ikke den eneste der sidder med den følelse.....men jeg er ikke en af dem
Comment
-
Bare lige sådan når det løber helt af sporet...
Martijn Visser @martijn_visser1 18 min.18 minutter siden
Edinson Cavani van @PSG_inside naar @Odense_Boldklub voor 16.75 miljoen. #transferjosti #Odense #PSGTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægSom sædvanligt så kikser JH. Vi har 2 angribere tilbage - hvad når der kommer skader mv. Vi mangler kantspillere. Fiskerne henter Jesper Lauersen i FCM og vi får som sædvanlig noget anden rangs. Som nævnt før, så kommer vi ikke i top 6 før JH bliver fjernet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlægJeg er helt tilfreds. Tror det bliver rigtig godt fra sommer af ;)
Så alt i alt går det vel efter planen...
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægBare lige sådan når det løber helt af sporet...
Edinson Cavani van @PSG_inside naar @Odense_Boldklub voor 16.75 miljoen. #transferjosti #Odense #PSG
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægSom sædvanligt så kikser JH. Vi har 2 angribere tilbage - hvad når der kommer skader mv. Vi mangler kantspillere. Fiskerne henter Jesper Lauersen i FCM og vi får som sædvanlig noget anden rangs. Som nævnt før, så kommer vi ikke i top 6 før JH bliver fjernet.
Game?
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægBare lige sådan når det løber helt af sporet...
Edinson Cavani van @PSG_inside naar @Odense_Boldklub voor 16.75 miljoen. #transferjosti #Odense #PSG
Comment
-
Comment
-
Edinson Cavani van @PSG_inside naar @Odense_Boldklub voor 16.75 miljoen. #transferjosti #Odense #PSG"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
AC Milan @revis_acm 3 min.3 minutter siden
BREAKING NEWS:We have agreed personal terms to sign Shanta Ronaldo from Odense Boldklub.He will have his medical tomorrow. #BenvenutoShantaTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægAC Milan @revis_acm 3 min.3 minutter siden
BREAKING NEWS:We have agreed personal terms to sign Shanta Ronaldo from Odense Boldklub.He will have his medical tomorrow. #BenvenutoShanta
Comment
Comment