Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Helt enig^^

    Comment


      WO kører også en live opdatering nu, måske man skulle have et øje med der i dag(ellers kommer det nok lige så hurtigt på twitter)

      http://www.walesonline.co.uk/sport/f...-news-10813452
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        WO kører også en live opdatering nu, måske man skulle have et øje med der i dag(ellers kommer det nok lige så hurtigt på twitter)

        http://www.walesonline.co.uk/sport/f...-news-10813452
        Zohore update

        Our sources in Belgium have told us that Kenneth Zohore will sign a deal at KVK, one of Vincent Tan’s other clubs, for ‘multiple years.’

        He will immediately go on loan at Cardiff City until the end of the season.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
          Zohore update

          Our sources in Belgium have told us that Kenneth Zohore will sign a deal at KVK, one of Vincent Tan’s other clubs, for ‘multiple years.’

          He will immediately go on loan at Cardiff City until the end of the season.
          Skrækkeligt!

          Det vil starte en lavine, hvis dette bliver godkendt og accepteret!

          Jeg ser for mig:
          De største og rigeste klubber køber små klubber, der så køber spillere og låner/lejer dem ud...dermed omgås Finansial Fair Play
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
            Zohore update

            Our sources in Belgium have told us that Kenneth Zohore will sign a deal at KVK, one of Vincent Tan’s other clubs, for ‘multiple years.’

            He will immediately go on loan at Cardiff City until the end of the season.
            Interessant. Og endnu mere interessant hvad OB økonomisk scorer på sådan en handel. Jeg håber pengene bliver investeret i en ny stærk angriber og en klassemålmand. Mht klassemålmand så tænker jeg i Kalle Johnsson (RFC) eller Nikolaj Larsen (AaB) -klassen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Skrækkeligt!

              Det vil starte en lavine, hvis dette bliver godkendt og accepteret!

              Jeg ser for mig:
              De største og rigeste klubber køber små klubber, der så køber spillere og låner/lejer dem ud...dermed omgås Finansial Fair Play
              Det er allerede i gang. Bare se Chelsea og Vitesse. Det helt store potentielle problem er, at man må godt eje to klubber, men man må ikke eje to klubber, der begge spiller i europæiske turneringer. Dvs., at ejeren kan have en interesse i, at et bestemt hold IKKE kommer i europa. Grotesk tanke.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Cardiff tæt på den anden offensive nu... det skulle jo så ikke betyde det store for Zohore handlen, da de vil have to...

                http://www.walesonline.co.uk/sport/football/transfer-news/cardiff-city-lining-up-loan-10813753
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Skrækkeligt!

                  Det vil starte en lavine, hvis dette bliver godkendt og accepteret!

                  Jeg ser for mig:
                  De største og rigeste klubber køber små klubber, der så køber spillere og låner/lejer dem ud...dermed omgås Finansial Fair Play
                  både ja og nej - Den embargo Cardiff har fået er meget anderledes i forhold til den type vi har set tidligere. Den Barcelona og Real Madrid samt andre klubber har fået er et forbud mod at registrere spillere, dvs. at dette trick ikke kan hjælpe dem det fjerneste.

                  Og lur mig om det nummer Cardiff benytter sig af her ikke også bliver lukket for inden for et års tid.

                  Comment


                    Så lyder det som om det er en realitet...

                    http://www.bbc.com/sport/football/35435452
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Så lyder det som om det er en realitet...

                      http://www.bbc.com/sport/football/35435452
                      Jeg synes, at det er fint nok, at vi scorer 10 mio. kr. på Zohore, men for pokker, hvor er jeg imod den måde, at pengene kommer i klubkassen på. Det har jo selvfølgelig altid fundet sted, som da Boca købte Tchami for at svække vores chancer mod Parma - begge klubber støttet af Parmalat.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                        Jeg synes, at det er fint nok, at vi scorer 10 mio. kr. på Zohore, men for pokker, hvor er jeg imod den måde, at pengene kommer i klubkassen på. Det har jo selvfølgelig altid fundet sted, som da Boca købte Tchami for at svække vores chancer mod Parma - begge klubber støttet af Parmalat.
                        nej, pengene lugter ikke i OBs kasse, lad os håbe det bedste for KZ og sige mange tak for indsatsen
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                          Jeg synes, at det er fint nok, at vi scorer 10 mio. kr. på Zohore, men for pokker, hvor er jeg imod den måde, at pengene kommer i klubkassen på. Det har jo selvfølgelig altid fundet sted, som da Boca købte Tchami for at svække vores chancer mod Parma - begge klubber støttet af Parmalat.
                          Håbløst af alle parter!
                          Det er godt nok en ufin deal OB bliver en del af der!
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Håbløst af alle parter!
                            Det er godt nok en ufin deal OB bliver en del af der!
                            Jeg synes, det er ultra-hårdt at dømme OB her. Som sælger kan du principielt ikke være ansvarlig for, hvad en køber (her Kortrijk) gør med det, du sælger. Prof fodbold har alle dage haft sine beskidte sider, og hvis man kun vil handle med klubber, der er 101% rene og fine i kanten, så bliver der ikke så mange tilbage at handle med. Muligvis ville OB ikke selv være én af de klubber, som ville være rene nok?

                            Jeg ville mere være med på at være tilbageholdende, hvis vi snakkede om klubber, som er kendt for at groft udnytte unge spillere, fejlbehandle eller ikke behandle skader bevidst; hvidvaske penge for mafien - eller ting i den dur. Det kunne desværre hurtigt blive aktuelt, og man vil garanteret kunne pege på tidligere OB-handler med nogle klubber, som for mig ser sortere ud, end Cardiff City gør her.

                            Det er ikke OB, der køber satellit-klubber og underminerer fri konkurrence; det kan OB ikke gøres ansvarlige for.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Jeg synes, det er ultra-hårdt at dømme OB her. Som sælger kan du principielt ikke være ansvarlig for, hvad en køber (her Kortrijk) gør med det, du sælger. Prof fodbold har alle dage haft sine beskidte sider, og hvis man kun vil handle med klubber, der er 101% rene og fine i kanten, så bliver der ikke så mange tilbage at handle med. Muligvis ville OB ikke selv være én af de klubber, som ville være rene nok?

                              Jeg ville mere være med på at være tilbageholdende, hvis vi snakkede om klubber, som er kendt for at groft udnytte unge spillere, fejlbehandle eller ikke behandle skader bevidst; hvidvaske penge for mafien - eller ting i den dur. Det kunne desværre hurtigt blive aktuelt, og man vil garanteret kunne pege på tidligere OB-handler med nogle klubber, som for mig ser sortere ud, end Cardiff City gør her.

                              Det er ikke OB, der køber satellit-klubber og underminerer fri konkurrence; det kan OB ikke gøres ansvarlige for.
                              OB ved udmærket hvad der foregår og gør det alligevel ... det er dybt kritisabelt i min verden.
                              Jeg ville altid holde mig ude af, at handle med svindlere.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                                Jeg synes, at det er fint nok, at vi scorer 10 mio. kr. på Zohore, men for pokker, hvor er jeg imod den måde, at pengene kommer i klubkassen på. Det har jo selvfølgelig altid fundet sted, som da Boca købte Tchami for at svække vores chancer mod Parma - begge klubber støttet af Parmalat.
                                Hvor har vi egentligt salgsprisen på 10 milioner fra - jeg kan ikke overskue tråden :o)

                                Comment

                                Working...
                                X