Helt enig^^
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinteren 2015
Collapse
X
-
WO kører også en live opdatering nu, måske man skulle have et øje med der i dag(ellers kommer det nok lige så hurtigt på twitter)
http://www.walesonline.co.uk/sport/f...-news-10813452Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægWO kører også en live opdatering nu, måske man skulle have et øje med der i dag(ellers kommer det nok lige så hurtigt på twitter)
http://www.walesonline.co.uk/sport/f...-news-10813452
Our sources in Belgium have told us that Kenneth Zohore will sign a deal at KVK, one of Vincent Tan’s other clubs, for ‘multiple years.’
He will immediately go on loan at Cardiff City until the end of the season.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlægZohore update
Our sources in Belgium have told us that Kenneth Zohore will sign a deal at KVK, one of Vincent Tan’s other clubs, for ‘multiple years.’
Det vil starte en lavine, hvis dette bliver godkendt og accepteret!
Jeg ser for mig:
De største og rigeste klubber køber små klubber, der så køber spillere og låner/lejer dem ud...dermed omgås Finansial Fair Play
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlægZohore update
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægSkrækkeligt!
Jeg ser for mig:
De største og rigeste klubber køber små klubber, der så køber spillere og låner/lejer dem ud...dermed omgås Finansial Fair Play"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Cardiff tæt på den anden offensive nu... det skulle jo så ikke betyde det store for Zohore handlen, da de vil have to...
http://www.walesonline.co.uk/sport/football/transfer-news/cardiff-city-lining-up-loan-10813753Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægSkrækkeligt!
Jeg ser for mig:
De største og rigeste klubber køber små klubber, der så køber spillere og låner/lejer dem ud...dermed omgås Finansial Fair Play
Og lur mig om det nummer Cardiff benytter sig af her ikke også bliver lukket for inden for et års tid.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægJeg synes, at det er fint nok, at vi scorer 10 mio. kr. på Zohore, men for pokker, hvor er jeg imod den måde, at pengene kommer i klubkassen på. Det har jo selvfølgelig altid fundet sted, som da Boca købte Tchami for at svække vores chancer mod Parma - begge klubber støttet af Parmalat.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægJeg synes, at det er fint nok, at vi scorer 10 mio. kr. på Zohore, men for pokker, hvor er jeg imod den måde, at pengene kommer i klubkassen på. Det har jo selvfølgelig altid fundet sted, som da Boca købte Tchami for at svække vores chancer mod Parma - begge klubber støttet af Parmalat.
Det er godt nok en ufin deal OB bliver en del af der!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHåbløst af alle parter!
Det er godt nok en ufin deal OB bliver en del af der!
Jeg ville mere være med på at være tilbageholdende, hvis vi snakkede om klubber, som er kendt for at groft udnytte unge spillere, fejlbehandle eller ikke behandle skader bevidst; hvidvaske penge for mafien - eller ting i den dur. Det kunne desværre hurtigt blive aktuelt, og man vil garanteret kunne pege på tidligere OB-handler med nogle klubber, som for mig ser sortere ud, end Cardiff City gør her.
Det er ikke OB, der køber satellit-klubber og underminerer fri konkurrence; det kan OB ikke gøres ansvarlige for.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJeg synes, det er ultra-hårdt at dømme OB her. Som sælger kan du principielt ikke være ansvarlig for, hvad en køber (her Kortrijk) gør med det, du sælger. Prof fodbold har alle dage haft sine beskidte sider, og hvis man kun vil handle med klubber, der er 101% rene og fine i kanten, så bliver der ikke så mange tilbage at handle med. Muligvis ville OB ikke selv være én af de klubber, som ville være rene nok?
Jeg ville mere være med på at være tilbageholdende, hvis vi snakkede om klubber, som er kendt for at groft udnytte unge spillere, fejlbehandle eller ikke behandle skader bevidst; hvidvaske penge for mafien - eller ting i den dur. Det kunne desværre hurtigt blive aktuelt, og man vil garanteret kunne pege på tidligere OB-handler med nogle klubber, som for mig ser sortere ud, end Cardiff City gør her.
Det er ikke OB, der køber satellit-klubber og underminerer fri konkurrence; det kan OB ikke gøres ansvarlige for.
Jeg ville altid holde mig ude af, at handle med svindlere.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægJeg synes, at det er fint nok, at vi scorer 10 mio. kr. på Zohore, men for pokker, hvor er jeg imod den måde, at pengene kommer i klubkassen på. Det har jo selvfølgelig altid fundet sted, som da Boca købte Tchami for at svække vores chancer mod Parma - begge klubber støttet af Parmalat.
Comment
Comment