Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinteren 2015
Collapse
X
-
En opsamling med lidt nyt i... De skriver her at det er Kortrijk der forhandles med af de to klubber, om han så skal lånes ud til Cardiff nu eller ej kan jeg ikke helt tyde, ej heller hvem det egentlig er der vil satse på ham til fremtiden af de to klubber...
http://www.walesonline.co.uk/sport/f...t-tan-10811871Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
http://www.walesonline.co.uk/sport/f...lade-10812729?
Cardiffs manager erkender, at det kunne være en mulighed, at Zohore kommer til Cardiff via Kortrijk. "KVK are owned by Cardiff backer Vincent Tan, and Slade said: “There is the possibility if KVK get it over the line that we could take him.”He added: “We do expect things to happen and people to come in. I'd be disappointed not to get what we've worked so hard for now. It will go right up to the wire but I'm confident of one or two.”
Lyder som en træner, der er ret sikker på at have ham i truppen snart.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæghttp://www.walesonline.co.uk/sport/f...lade-10812729?
Cardiffs manager erkender, at det kunne være en mulighed, at Zohore kommer til Cardiff via Kortrijk. "KVK are owned by Cardiff backer Vincent Tan, and Slade said: “There is the possibility if KVK get it over the line that we could take him.”He added: “We do expect things to happen and people to come in. I'd be disappointed not to get what we've worked so hard for now. It will go right up to the wire but I'm confident of one or two.”
Lyder som en træner, der er ret sikker på at have ham i truppen snart.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægpositivt at træneren vil have KZ, det lyder som de har arbejdet på ham et stykke tid. Jeghåber absolut det bedste for ham og at han ikke havner som uskyldigt offer i en transferstrid mellem FA og Cardiff/Kortjik/Vincent Tan
Engang imellem burde man - i mine øjne - tænke på andet end penge, hvor fristende de end kan være.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJeg vil gå så langt som at sige, at det vil være et krystalklart eksempel på at "money talks", hvis Zohore vælger at risikere at blive en del af en kontroversiel handel.
Engang imellem burde man - i mine øjne - tænke på andet end penge, hvor fristende de end kan være.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJeg vil gå så langt som at sige, at det vil være et krystalklart eksempel på at "money talks", hvis Zohore vælger at risikere at blive en del af en kontroversiel handel.
Engang imellem burde man - i mine øjne - tænke på andet end penge, hvor fristende de end kan være.
Så kan jeg da godt forstås at man ikke tør tage chancen og lade endnu en U21 landsholdsspiller gå gratis når prisen er så høj
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMåske.. Kun måske.. Kunne det være at OB har spurgt Zohore om han har lyst til at forlænge. Og han måske har sagt nej.
Så kan jeg da godt forstås at man ikke tør tage chancen og lade endnu en U21 landsholdsspiller gå gratis når prisen er så høj
og så tilslutter jeg mig ellers koret - fatter simpelthen ikke han vil ud i sådan noget rod.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnu har han 1½ år tilbage endnu....så fortsætter han stilen fra efteråret skulle der bestemt være en chance til sommer.
og så tilslutter jeg mig ellers koret - fatter simpelthen ikke han vil ud i sådan noget rod.....
Hvis OB kan sælge nu for 10 mill+ kan jeg 100% følge dem..
Men var jeg 21 år og hed Zohore ville jeg nok sige nej
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægbestemt. Kan også være at han bliver skadet igen eller ryger på bænken..
Hvis OB kan sælge nu for 10 mill+ kan jeg 100% følge dem..
Men var jeg 21 år og hed Zohore ville jeg nok sige nej
Men at Zohore ikke vil forsøge at få lidt styr på sin karriere og få mere fast spilletid.....og at han ser ud til at havne i noget gigantisk rod - DET fatter jeg ikke.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMåske.. Kun måske.. Kunne det være at OB har spurgt Zohore om han har lyst til at forlænge. Og han måske har sagt nej.
Det er Zohore, jeg omtaler...måske han skulle tænke længere end bare penge.
Comment
Comment