Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg kan da godt stikke den der transfer gætte leg endnu længere op i røven end den allerede er, det var da vildt som der er gang i den...

    Det var lige det jeg havde frygtet mest det her... Var yderst godt tilfreds med at se de andre hold kæmpe om angriberne dette vindue, og vi havde vores på plads, og så kommer den her lige i den sidste uge, det er klart... men selvfølgelig, er det gode penge i det så er det jo her vi skal slå til...

    Godt nok spændt på hvad sådan en handel kan kaste af sig, hvis den bliver til noget... Jeg ved ikke hvordan Zohore vil reagere med et stort skifte der går i vasken, det kan måske gå begge veje...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      enig - men nu ved vi ikke om han havde en klausul i sin kontrakt. Men vi snakker en engelsk klub - der er mange penge, Zohore - u21 landsholdsspiller der har gjort det rigtigt godt over efteråret, stor og fysisk stærk - så umiddelbart vil han passe fint ind. Og endelig hvis vi snakker en "billig" løn på små 6 mill - (hviket vi selvf ikke ved om det er hvad han får) men er de villig til at give det i løn - så er de også villige til at betale...
      +20 tror jeg er urealistisk.....12-15 mener jeg ikke bør være helt væk.

      - men igen.....klausul???
      Tja tjo.. Det giver bare ikke meget mening i mit hoved med en klausul i en 2 årig kontrakt. Specielt til en spiller der konstant var skadet og der havde problemer med at finde en klub at spille for.. Men man ved jo aldrig med ham JH..
      2 cifret så er jeg glad....

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Jeg kan da godt stikke den der transfer gætte leg endnu længere op i røven end den allerede er, det var da vildt som der er gang i den...

        Det var lige det jeg havde frygtet mest det her... Var yderst godt tilfreds med at se de andre hold kæmpe om angriberne dette vindue, og vi havde vores på plads, og så kommer den her lige i den sidste uge, det er klart... men selvfølgelig, er det gode penge i det så er det jo her vi skal slå til...

        Godt nok spændt på hvad sådan en handel kan kaste af sig, hvis den bliver til noget... Jeg ved ikke hvordan Zohore vil reagere med et stort skifte der går i vasken, det kan måske gå begge veje...
        Ja det bliver en spændende dag i morgen.. Men om 12-13 timer ved vi jo 100% om det er en and eller ej...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Tja tjo.. Det giver bare ikke meget mening i mit hoved med en klausul i en 2 årig kontrakt. Specielt til en spiller der konstant var skadet og der havde problemer med at finde en klub at spille for.. Men man ved jo aldrig med ham JH..
          2 cifret så er jeg glad....
          der kan du have en pointe.....men vi ved det jo ikke. Mener bare det må være det eneste der kan holde prisen under 10 mill.
          - vi er også sidst i vinduet - det bør også trække op

          Comment


            BBC påstår at det er en lejeaftale..... Nu fatter jeg i hvert fald ingenting....

            http://www.bbc.com/sport/football/35...medium=twitter

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              der kan du have en pointe.....men vi ved det jo ikke. Mener bare det må være det eneste der kan holde prisen under 10 mill.
              - vi er også sidst i vinduet - det bør også trække op
              Yes.. Jeg håber bare at vi geninvesterer lidt af dem igen... Hvis de bare går i OSE kassen ligesom i sommers er der jo ikke meget i det for os fans

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                BBC påstår at det er en lejeaftale..... Nu fatter jeg i hvert fald ingenting....

                http://www.bbc.com/sport/football/35...medium=twitter
                Hvis de bare giver os 10 mill i leje er det jo fint

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  BBC påstår at det er en lejeaftale..... Nu fatter jeg i hvert fald ingenting....

                  http://www.bbc.com/sport/football/35...medium=twitter
                  Måske der er kommet et "Astana" bud...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Måske der er kommet et "Astana" bud...
                    Ville da være fint med en kæmpe lejepris.. Går det ikke derovre får vi ham tilbage.. Går det godt kan det måske ende i 15-20 mill samlet

                    Comment


                      Lyder godt nok mærkeligt ja. Men hvis de lige har fået 35 mil for Joe Mason, så har de da noget at bruge af.
                      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                      Kristian Morre

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        BBC påstår at det er en lejeaftale..... Nu fatter jeg i hvert fald ingenting....

                        http://www.bbc.com/sport/football/35...medium=twitter
                        Kan det have noget at gøre med deres transerembargo? At de ikke må købe spillere før til sommer, men gerne må leje spillere? I så fald kan OB tillade sig at kræve en god kompensation for aftalen, mens waliserne kan få forkøbsret på ham til sommer på x antal mil...
                        Last edited by lasselsh; 28-01-2016, 23:32. Årsag: tastefejl

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                          Kan det have noget at gøre med deres transerembargo? At de ikke må købe spillere før til sommer, men gerne vil leje spillere? I så fald kan OB tillade sig at kræve en god kompensation for aftalen, mens waliserne kan få forkøbsret på ham til sommer på x antal mil...
                          Det kan sagtens have noget med det at gøre, det er da meget sandsynligt. Det kan da potentielt blive en af de mere mærkværdige transferhistorier vi her været vidner til. Jeg kan bare ikke forestille mig, at man vil undvære Zohore uden at være sikret et pænt millionbeløb. Om man så kan strikke en aftale sammen, der gør at vi er sikret at få nogle penge til sommer uanset hvad, skal jeg ikke gøre mig klog på, men det er godt nok på vej til at blive noget af en kuriøs handel.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ville da være fint med en kæmpe lejepris.. Går det ikke derovre får vi ham tilbage.. Går det godt kan det måske ende i 15-20 mill samlet
                            Ja det ville skam være fornuftigt nok med en sådan aftale... Og hvis vi så kan få en beslutning fra Cardiff før 11. time af aftalens udløb, så er det perfekt... En masse penge, og en masse tid til at handle i... (Eller viden om at Zohore vender hjem igen)
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Ja det ville skam være fornuftigt nok med en sådan aftale... Og hvis vi så kan få en beslutning fra Cardiff før 11. time af aftalens udløb, så er det perfekt... En masse penge, og en masse tid til at handle i... (Eller viden om at Zohore vender hjem igen)
                              Vi må se. Det virker lidt spøjst det hele..

                              Comment


                                Matteo Pedrosi ‏@MatteoPedrosi 1 t.1 time siden
                                UFFICIALE #CardiffCity, preso l'ex Fiorentina Kenneth #Zohore (in prestito dall'Odense)

                                "Preso" betyder noget med at hapse/tager, eller den dur der... Og de andre tweets hvor han skriver "officielt" omkring andre handler, der har det også været tilfældet at den har været gået igennem...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X