Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Er du sikker eller gætter du? Da ville ja være plads for en kantspiller, da Emil er endelig væk.
    Nej det er mere en formodning.. I sidste ende er det jo Ståle der bestemmer..
    Men selvfølgelig vil FCK tilknytte Falk nu. Han er en af de bedste i ligaen og de går efter guldet
    De vil bare ikke bruge millioner på det

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Nej det er mere en formodning.. I sidste ende er det jo Ståle der bestemmer..
      Men selvfølgelig vil FCK tilknytte Falk nu. Han er en af de bedste i ligaen og de går efter guldet
      De vil bare ikke bruge millioner på det
      Håber vi henter en kantspiller nu uafhængig af Falks fremtid. Selv hvis han skulle blive ville det være god at have en erstatning for Emil Larsen og for at spille ham ind allerede nu for "efter-Falk-tiden". Desuden er det ja også muligt at det kunne blive svært for Falk at holde niveauet. Situationen vil ikke være let for ham og ved ikke om han er afklaret nok at lade det ud.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Selvfølgelig gør man det.. Men man henter nok ikke en i dette vindue hvis OB og FCK ikke bliver enige
        Man kan jo også vende den om: hvorfor afgive Rasmus Falk, hvis man mangler kantspillere? Hvorfor skal OB vente på, at FCK bestemmer sig?
        Naturligvis er der både økonomi og det med stolthed i det; men det ville da være en skidt situation, hvis man får et bud på sidste dag, og så har vi reelt kun Mikkel Desler til højre kant, som man må formode har et godt niveau. Til venstre kant skal vi så igennem et forår med forskellige lappeløsninger/forsøg. Det kunne være en åbning for en som Yao eller måske Barrett (eller Greve?), så det er vel ingen katastrofe - men jeg forstår bare ikke helt, hvis OB bare vil acceptere et lavt bud på Falk i den situation.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Man kan jo også vende den om: hvorfor afgive Rasmus Falk, hvis man mangler kantspillere? Hvorfor skal OB vente på, at FCK bestemmer sig?
          Naturligvis er der både økonomi og det med stolthed i det; men det ville da være en skidt situation, hvis man får et bud på sidste dag, og så har vi reelt kun Mikkel Desler til højre kant, som man må formode har et godt niveau. Til venstre kant skal vi så igennem et forår med forskellige lappeløsninger/forsøg. Det kunne være en åbning for en som Yao eller måske Barrett (eller Greve?), så det er vel ingen katastrofe - men jeg forstår bare ikke helt, hvis OB bare vil acceptere et lavt bud på Falk i den situation.
          Greve spillede mange kampe som højrekant i efteråret så den side er altså godt dækket af..
          Og fra hvad jeg så igår på U21 spillede Desler VK til tider og lagde op til 2 mål.. Og som du siger kunne Yao og andre måske også få minutter..

          Men jeg er faktisk sikker på at OB er klar over at FCK spiller et spil med Falk og er igang med at forberede sig på at der kommer et bud så man kan prøve at trykke på nogle knapper i det tilfælde

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Man kan jo også vende den om: hvorfor afgive Rasmus Falk, hvis man mangler kantspillere? Hvorfor skal OB vente på, at FCK bestemmer sig?
            Naturligvis er der både økonomi og det med stolthed i det; men det ville da være en skidt situation, hvis man får et bud på sidste dag, og så har vi reelt kun Mikkel Desler til højre kant, som man må formode har et godt niveau. Til venstre kant skal vi så igennem et forår med forskellige lappeløsninger/forsøg. Det kunne være en åbning for en som Yao eller måske Barrett (eller Greve?), så det er vel ingen katastrofe - men jeg forstår bare ikke helt, hvis OB bare vil acceptere et lavt bud på Falk i den situation.
            For at få lukket den sag, og undgå buhen og piften fra lægterne...?

            Comment


              Jeg bliver sgu rigtig glad hvis vi kan få skudt nr. 7 og nr. 9 ad helvede til i det her vindue.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                For at få lukket den sag, og undgå buhen og piften fra lægterne...?
                Amen!

                Og så noget helt andet, jeg har forsøgt uden helt at sende dig en besked, jeg for den her fejl meddelelse;

                Errors

                Følgende fejl opstod da denne besked blev indsendt

                • MaxHH has exceeded their stored private messages quota and cannot accept further messages until they clear some space.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Amen!

                  Og så noget helt andet, jeg har forsøgt uden helt at sende dig en besked, jeg for den her fejl meddelelse;

                  Errors

                  Følgende fejl opstod da denne besked blev indsendt

                  • MaxHH has exceeded their stored private messages quota and cannot accept further messages until they clear some space.
                  Skulle virke nu...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Jeg bliver sgu rigtig glad hvis vi kan få skudt nr. 7 og nr. 9 ad helvede til i det her vindue.

                    MvT
                    Har du været en tur på månen Marco? Nr 7 er da væk

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Har du været en tur på månen Marco? Nr 7 er da væk
                      Jeps, det var en pissefed tur.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Jeps, det var en pissefed tur.

                        MvT
                        Så er det jo bare dejligt at komme hjem til alle disse gode nyheder når man nu har været uden internet længe

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Man kan jo også vende den om: hvorfor afgive Rasmus Falk, hvis man mangler kantspillere? Hvorfor skal OB vente på, at FCK bestemmer sig?
                          Naturligvis er der både økonomi og det med stolthed i det; men det ville da være en skidt situation, hvis man får et bud på sidste dag, og så har vi reelt kun Mikkel Desler til højre kant, som man må formode har et godt niveau. Til venstre kant skal vi så igennem et forår med forskellige lappeløsninger/forsøg. Det kunne være en åbning for en som Yao eller måske Barrett (eller Greve?), så det er vel ingen katastrofe - men jeg forstår bare ikke helt, hvis OB bare vil acceptere et lavt bud på Falk i den situation.
                          Jeg kan helt sikkert godt følge din problemstilling.
                          Og er sikker på at ligemeget hvad kommer Yao ikke i spil til VK i foråret, og jeg håber det da heller ikke.
                          Lad ham nu bare vende sig til Danmark i et halvt år, og bygge stille og roligt op til at han kan spille fra efteråret, hvis han er klar der.

                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Greve spillede mange kampe som højrekant i efteråret så den side er altså godt dækket af..
                          Og fra hvad jeg så igår på U21 spillede Desler VK til tider og lagde op til 2 mål.. Og som du siger kunne Yao og andre måske også få minutter..

                          Men jeg er faktisk sikker på at OB er klar over at FCK spiller et spil med Falk og er igang med at forberede sig på at der kommer et bud så man kan prøve at trykke på nogle knapper i det tilfælde
                          Desler kunne måske være en mulighed, men han er vel det bedre på HK, eller hvad?

                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Så er det jo bare dejligt at komme hjem til alle disse gode nyheder når man nu har været uden internet længe
                          What, er der ikke intetnet i de der space-shuttle's?
                          Hvordan ringer man så hjem og siger godnat?
                          Nu er jeg ikke sikker på at jeg skal ud i rummet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Jeg kan helt sikkert godt følge din problemstilling.
                            Og er sikker på at ligemeget hvad kommer Yao ikke i spil til VK i foråret, og jeg håber det da heller ikke.
                            Lad ham nu bare vende sig til Danmark i et halvt år, og bygge stille og roligt op til at han kan spille fra efteråret, hvis han er klar der.



                            Desler kunne måske være en mulighed, men han er vel det bedre på HK, eller hvad?
                            det kunne vel prøves hvis det samtidig kunne give spilletid til Greve



                            What, er der ikke intetnet i de der space-shuttle's?
                            Hvordan ringer man så hjem og siger godnat?
                            Nu er jeg ikke sikker på at jeg skal ud i rummet.
                            enig. Der skal minimum være 4G
                            .

                            Comment


                              Du har helt ret :)

                              Men i rummet bør det vel næsten være 5G.

                              Rummet er jo rimelig hig tech i min optik :)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Du har helt ret :)

                                Men i rummet bør det vel næsten være 5G.

                                Rummet er jo rimelig hig tech i min optik :)

                                Comment

                                Working...
                                X