Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    Okay -- den havde jeg slet ikke set. Men det lyder altså ganske fornuftigt. De gange, jeg har set ham, har han været meget interessant. Teknisk stærk. Okay speed.

    Helt sikkert en spiller efter Kent Nielsens hoved.

    Hvis det passer, og vi lander Izunna også, så har det faktisk været et ret godt transfervindue. Bortset fra Falk, selvfølgelig.

    Men Kryger, Kirkeskov og Larsen ud - Tingager, Izunna ind. Og så kan KEP og Pereira komme til sommer... ikke helt dumt...
    Tja, nu vil jeg gerne se Izunna i OB før jeg sælger noget skind. Vi kan ikke være de eneste i Danmark, som synes, at han er spændende.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
      Ser ud til, at vi henter endnu en spiller til sommer:

      René Schrøder@TV3Schroder 4 min.4 minutter siden
      Hører fra OB-lejren, at de henter SønderjyskEs v.back João Pereira på en 2-årig aftale - fra sommer. #transferdk #tv3sport
      SønderjyskE var vel klart den store (positive) overraskelse i efteråret. Alligevel har jeg faktisk ikke fået set dem mange gange og har derfor heller ikke lagt særligt mærke til ham. Har dog flere gange set ham omtalt som en af "åbenbaringerne" på SønderjyskE-holdet så umiddelbart er jeg positiv indstillet.

      I hvert fald mener jeg, at backs er postioner vi godt kunne kigge på at opgradere til næste sæson.

      Comment


        Solid back med større offensive kvaliteter end Ari. Har specielt lagt mærke til ham i de kampe vi selv har spillet imod dem, at han har haft fint fat i Falk. Tror han er en undervurderet spiller vi kan få meget glæde af. Skal vi se ham som en erstatning for Kirke så er det et klart skridt op 👍

        Comment


          Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
          Tja, nu vil jeg gerne se Izunna i OB før jeg sælger noget skind. Vi kan ikke være de eneste i Danmark, som synes, at han er spændende.
          De gange han har udtalt lød det jo stort som om at OB var hans 1.prioritet

          Comment


            Jep - og jeg tog da også et forbehold i form af et "hvis". :-)
            Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


            Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

            Comment


              Skulle falde på plads mandag udtaler Izunna til http://www.pmnewsnigeria.com/2016/01...n=DTN+Nigeria:

              Comment


                Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                Skulle falde på plads mandag udtaler Izunna til http://www.pmnewsnigeria.com/2016/01...n=DTN+Nigeria:
                De har dog ikke helt styr på fakta omkring beskrivelse af billedet.
                Det er Andreas Laudrup og FCN mod FCM :D.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  De har dog ikke helt styr på fakta omkring beskrivelse af billedet.
                  Det er Andreas Laudrup og FCN mod FCM :D.
                  Izunna Uzochukwu (right) in action for Amkar Perm during a match in the Russian League

                  Comment


                    http://www.fyens.dk/modules/fsArticl...1480&nocache=1

                    Skulle være oppe over
                    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                    Kristian Morre

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                      "er Izunna nu citeret for i en lokal avis, ifølge Sport Fyns kilder."

                      Er de på rygeheroin?

                      Comment


                        Nu vil jeg gerne se blækket smidt ned på noget papir først , men fuck en lækker signing.
                        Thumbs up til JH herfra for transfervinduet hidtil 👍

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          "er Izunna nu citeret for i en lokal avis, ifølge Sport Fyns kilder."

                          Er de på rygeheroin?
                          Nej, de drikker bare...

                          Hold kæft, det er ringe journalistik! Når man ikke engang formår at lave copy/paste journalistik korrekt, så er det altså skidt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Nej, de drikker bare...

                            Hold kæft, det er ringe journalistik! Når man ikke engang formår at lave copy/paste journalistik korrekt, så er det altså skidt.
                            Tror nu nok artiklen skal forstås som om de nu også hører det fra egne kilder. Det sidste der er så dårligt formuleret/vrøvl.

                            Det er bestemt ikke alt de laver derinde der har størst kvalitet, og det er ikke alt de ved. De har dog flere gange tidligere vist, at de trods alt har kilder med viden, ved at kalde transfere som de første. Det bør de som lokalavis også have - ligesom det kun kan betale sig for en klub som OB at have et godt forhold til den lokale avis. Mon ikke de gør det ved at give dem et tip før de andre indimellem?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                              Tror nu nok artiklen skal forstås som om de nu også hører det fra egne kilder. Det sidste der er så dårligt formuleret/vrøvl.
                              Det tror jeg helt ærligt ikke, så havde artiklen garanteret heddet: "Sport Fyn erfarer.....". Det ligner mere et forsøg på at camouflere noget copy/paste journalistik imo.

                              Comment


                                Citater fra den ekstremt korte artikle:

                                Den nigerianske midtbanespiller Izunna Uzochukwu(her skulle være en masse tal og tegn, som mærkeligt nok forsvinder, når jeg sender indlægget) ‎‎‎
                                Hovsa, kom man lige til at kopiere lidt for meget med.

                                Informationerne i kilderne virker ret så troværdige.
                                Mon ikke man kom til at skrive aviserne til at starte med, og så måtte man efterfølgende rette det til kilderne. Man kan få informationer af og fra kilder men ikke i kilder....

                                er Izunna nu citeret for i en lokal avis, ifølge Sport Fyns kilder.
                                Det står på nettet, oh my god...


                                De har gode kilder i Næsby, derfor kunne de fortælle om Toppels skifte i god tid, hvilke andre transfers har de egentlig været først med?

                                Comment

                                Working...
                                X