Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinteren 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg2 1/2 år og ingen udvikling.. Han må også videreBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægnej, det er ikke holdbart for ham. Kan han sælges er det vel optimalt for ham, han har næppe udsigt til spilletid i foråret og sikkert heller ikke efter et evt. lejeophold. Var det 4 år han fik dengang
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægførste år på leje og derefter 3 års kontrakt mener jeg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlægHvad har Mohammed Fellah vist i Esbjerg?
her reaktionen sidst han blev rygtet væk .
http://mobil.bold.dk/snak/traad/3947409/1Last edited by Magge; 23-01-2016, 09:23.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEnkelte gode kampe , mange anonyme og en sjat elendige = ikke prangende .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægHan var et stort talent, men det er slet ikke blevet indfriet i EFB. Men enig i din betragtning. Han er aldrig kommet igang. Lidt Emil Larsen over det, dog uden brok og piveri.
Mener at have hørt at EfB meget gerne vil af med ham . Har en EfB kontakt som jeg vil spørge på mandag .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlægSå er han vel ikke god nok?!Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Fellah!
Ham havde jeg ikke skænket en tanke. Det er ikke en transfer der vil få mig til at juble, dog heller ikke det modsatte.
Jeg kan godt se han kan noget på sine gode dage, der er han virkelig god, så kunne vi finde det mere frem her i Odense, så okay.
På negativsiden, han har ofte været skadet og som Magge siger, kan han også godt forsvinde ud af kampene.
Skriver vi med ham,vil jeg være neutral overfor det, hvilket trods alt er meget mere end dengang vi skrev med Conor O´Brien!
Jeg håber dog vi lige er helt sikre på Rilwan Hassan (også udløb til sommer) er uden for vores rækkevidde, ham så jeg hellere.
Comment
Comment