Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Jeg synes, at det er fint nok, at vi scorer 10 mio. kr. på Zohore, men for pokker, hvor er jeg imod den måde, at pengene kommer i klubkassen på. Det har jo selvfølgelig altid fundet sted, som da Boca købte Tchami for at svække vores chancer mod Parma - begge klubber støttet af Parmalat.
    Håbløst af alle parter!
    Det er godt nok en ufin deal OB bliver en del af der!

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Jeg synes, at det er fint nok, at vi scorer 10 mio. kr. på Zohore, men for pokker, hvor er jeg imod den måde, at pengene kommer i klubkassen på. Det har jo selvfølgelig altid fundet sted, som da Boca købte Tchami for at svække vores chancer mod Parma - begge klubber støttet af Parmalat.
    nej, pengene lugter ikke i OBs kasse, lad os håbe det bedste for KZ og sige mange tak for indsatsen

Leave a comment:

• NicolaiN
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Så lyder det som om det er en realitet...

http://www.bbc.com/sport/football/35435452

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Så lyder det som om det er en realitet...

http://www.bbc.com/sport/football/35435452

Leave a comment:

• Vasi
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Skrækkeligt!

Det vil starte en lavine, hvis dette bliver godkendt og accepteret!

Jeg ser for mig:
    De største og rigeste klubber køber små klubber, der så køber spillere og låner/lejer dem ud...dermed omgås Finansial Fair Play
    både ja og nej - Den embargo Cardiff har fået er meget anderledes i forhold til den type vi har set tidligere. Den Barcelona og Real Madrid samt andre klubber har fået er et forbud mod at registrere spillere, dvs. at dette trick ikke kan hjælpe dem det fjerneste.

Og lur mig om det nummer Cardiff benytter sig af her ikke også bliver lukket for inden for et års tid.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Cardiff tæt på den anden offensive nu... det skulle jo så ikke betyde det store for Zohore handlen, da de vil have to...

http://www.walesonline.co.uk/sport/football/transfer-news/cardiff-city-lining-up-loan-10813753

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Skrækkeligt!

Jeg ser for mig:
    De største og rigeste klubber køber små klubber, der så køber spillere og låner/lejer dem ud...dermed omgås Finansial Fair Play
    Det er allerede i gang. Bare se Chelsea og Vitesse. Det helt store potentielle problem er, at man må godt eje to klubber, men man må ikke eje to klubber, der begge spiller i europæiske turneringer. Dvs., at ejeren kan have en interesse i, at et bestemt hold IKKE kommer i europa. Grotesk tanke.

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
    Zohore update

Our sources in Belgium have told us that Kenneth Zohore will sign a deal at KVK, one of Vincent Tan’s other clubs, for ‘multiple years.’

He will immediately go on loan at Cardiff City until the end of the season.
    Interessant. Og endnu mere interessant hvad OB økonomisk scorer på sådan en handel. Jeg håber pengene bliver investeret i en ny stærk angriber og en klassemålmand. Mht klassemålmand så tænker jeg i Kalle Johnsson (RFC) eller Nikolaj Larsen (AaB) -klassen.

Leave a comment:

• obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
    Zohore update

Our sources in Belgium have told us that Kenneth Zohore will sign a deal at KVK, one of Vincent Tan’s other clubs, for ‘multiple years.’

Skrækkeligt!

Jeg ser for mig:

Leave a comment:

• Stoltjyde
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    WO kører også en live opdatering nu, måske man skulle have et øje med der i dag(ellers kommer det nok lige så hurtigt på twitter)

http://www.walesonline.co.uk/sport/f...-news-10813452
    Zohore update

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    WO kører også en live opdatering nu, måske man skulle have et øje med der i dag(ellers kommer det nok lige så hurtigt på twitter)

http://www.walesonline.co.uk/sport/f...-news-10813452

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Helt enig^^

Leave a comment:

• obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Måske.. Kun måske.. Kunne det være at OB har spurgt Zohore om han har lyst til at forlænge. Og han måske har sagt nej.
    Så kan jeg da godt forstås at man ikke tør tage chancen og lade endnu en U21 landsholdsspiller gå gratis når prisen er så høj
    Nu er det jo i det her eksempel ligegyldigt, hvad OB tænker og mener om den sag...de har (måske) fået et bud, de kan forholde sig til...ret meget længere er den ikke. Sælg eller ikke sælg. End of story.

Det er Zohore, jeg omtaler...måske han skulle tænke længere end bare penge.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    bestemt. Kan også være at han bliver skadet igen eller ryger på bænken..
    Hvis OB kan sælge nu for 10 mill+ kan jeg 100% følge dem..

Men var jeg 21 år og hed Zohore ville jeg nok sige nej
    det er selvfølgelig altid en afvejning - og ja han har da haft sine skadesproblemer. At OB er interesseret i et salg hvis prisen er høj nok - det giver sig selv.

Men at Zohore ikke vil forsøge at få lidt styr på sin karriere og få mere fast spilletid.....og at han ser ud til at havne i noget gigantisk rod - DET fatter jeg ikke.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    nu har han 1½ år tilbage endnu....så fortsætter han stilen fra efteråret skulle der bestemt være en chance til sommer.

og så tilslutter jeg mig ellers koret - fatter simpelthen ikke han vil ud i sådan noget rod.....
    bestemt. Kan også være at han bliver skadet igen eller ryger på bænken..
    Hvis OB kan sælge nu for 10 mill+ kan jeg 100% følge dem..

Men var jeg 21 år og hed Zohore ville jeg nok sige nej

Leave a comment:

Working...
X