Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Azer Busuladzic på vej til Tyrkiet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Lige for at være helt på det rene... Schoop skal ALDRIG på kontrakt igen... Kan ikke mindes en spiller der har kostet flere modstander mål end ham...

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Azer får klap på skulderen af mig, med tak for indsatsen i trøjen :-) jeg under ham "en på opleveren" i form af et ophold i udlandet hvis hans ambition er sådan
      Enig - også tak herfra.

      Azer kom trods alt fra 1. division. Synes han har vist både gode ting og mangler, synes dog det er rigtigt ikke at forlænge.

      Er spændt på hvad JH mener med en anden type. Det er så lidt en "en gratis omgang" når han ikke er mere konkret. Jeg tænker da, at der skal en del til for at den ikke hedder Izunna/Makrini centralt.

      Comment


        #93
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
          Lige for at være helt på det rene... Schoop skal ALDRIG på kontrakt igen... Kan ikke mindes en spiller der har kostet flere modstander mål end ham...
          Der lægger jeg gerne hovedet på blokken og smider vores anfører i spil.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
            Der lægger jeg gerne hovedet på blokken og smider vores anfører i spil.
            Tror dit hoved er sikker. ;-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
              Der lægger jeg gerne hovedet på blokken og smider vores anfører i spil.
              Kæmpe JA herfra!
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Enig - også tak herfra.

                Azer kom trods alt fra 1. division. Synes han har vist både gode ting og mangler, synes dog det er rigtigt ikke at forlænge.

                Er spændt på hvad JH mener med en anden type. Det er så lidt en "en gratis omgang" når han ikke er mere konkret. Jeg tænker da, at der skal en del til for at den ikke hedder Izunna/Makrini centralt.
                Han har helt sikkert vist at niveauet er til SL, synes jeg. Vurderingen er sikkert gensidig at Izunna og El Mak kommer til at sidde på flæsket i fht. spilletiden og at det derfor giver god mening at skilles nu.
                Jeg synes nu ikke det er en "gratis omgang" fra JH, han kan jo ikke gå ud og sige hvilken type der helt konkret vurderes som mulig tilgang, og det kommer vel også an på hvad trænerne siger om det
                Last edited by manner; 30-04-2016, 17:53.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Han har helt sikkert vist at niveauet er til SL, synes jeg. Vurderingen er sikkert gensidig at Izunna og El Mak kommer til at sidde på flæsket i fht. spilletiden og at det derfor giver god mening at skilles nu.
                  Jeg synes nu ikke det er en "gratis omgang" fra JH, han kan jo ikke gå ud og sige hvilken type der helt konkret vurderes som mulig tilgang, og det kommer vel også an på hvad trænerne siger om det
                  Arh, jeg synes, at Azers problem er, at han hverken er fugl eller fisk. Han er ikke en skraldemand, men selv med sådan en ved siden af sig, har han heller ikke vist evner til at styre spillet, og så er han komplet ufarlig (både i boks og på distancen). Læg dertil en portion tunghed, så er der altså dømt middelmådighed med pil ned ift SL niveau (imo). Synes, at det er fint at skilles nu, da der ikke rigtigt er noget perspektiv i det for nogle af parterne

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Arh, jeg synes, at Azers problem er, at han hverken er fugl eller fisk. Han er ikke en skraldemand, men selv med sådan en ved siden af sig, har han heller ikke vist evner til at styre spillet, og så er han komplet ufarlig (både i boks og på distancen). Læg dertil en portion tunghed, så er der altså dømt middelmådighed med pil ned ift SL niveau (imo). Synes, at det er fint at skilles nu, da der ikke rigtigt er noget perspektiv i det for nogle af parterne
                    hehe..det er som om at det eneste vi ikke er helt enige om er definitionen på SL-niveau. Når jeg ser omkringliggende klubber i tabellen og de nedre regioner kan jeg godt finde spillere der på ingen måde byder til med mere end Azer, men stadig spiller i SL, på samme måde som Azer himself. På den led er det klart at han besidder niveauet til det. Ingen spillere har "ens udstyr i værktøjskassen" så det vil selvf. være en uendelig og subjektiv diskussion.
                    Last edited by manner; 01-05-2016, 08:01.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      hehe..det er som om at det eneste vi ikke er helt enige om er definitionen på SL-niveau. Når jeg ser omkringliggende klubber i tabellen og de nedre regioner kan jeg godt finde spillere der på ingen måde byder til med mere end Azer, men stadig spiller i SL, på samme måde som Azer himself. På den led er det klart at han besidder niveauet til det. Ingen spillere har "ens udstyr i værktøjskassen" så det vil selvf. være en uendelig og subjektiv diskussion
                      Enig. Azer har ok SL-kvalitet, og han har gjort sit bedste. Han savner nok bare det top-niveau, som ville gøre ham til en naturlig starter i en midterklub/sub-topklub, også på sigt. Også enig med Limefrugten i det med 'hverken fugl eller fisk'; han er ikke helt hård eller kontant nok til at være oprydder, lægger nogle ok afleveringer, men er heller ikke playmaker, og han tager ok løb, men er er ikke nogen Risgaard. Det er samlet set lige ved og næsten. Blandt JHs raids i lavere ligaer har han dog klart været en succeshistorie, og jeg håber han får god vind videre i karrieren.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Enig. Azer har ok SL-kvalitet, og han har gjort sit bedste. Han savner nok bare det top-niveau, som ville gøre ham til en naturlig starter i en midterklub/sub-topklub, også på sigt. Også enig med Limefrugten i det med 'hverken fugl eller fisk'; han er ikke helt hård eller kontant nok til at være oprydder, lægger nogle ok afleveringer, men er heller ikke playmaker, og han tager ok løb, men er er ikke nogen Risgaard. Det er samlet set lige ved og næsten. Blandt JHs raids i lavere ligaer har han dog klart været en succeshistorie, og jeg håber han får god vind videre i karrieren.
                        jeg er sådan set også enig her med både Limefrugten og dig. Azer skiller sig på ingen måde ud på, hverken positivt eller negativt. På de gode dage i AGF-kampens 2. halvleg viser han sit topniveau og er stærkt medvirkende til vendingen i kampen, men han rammer det for sjældent På andre dage er det mere "bob-bob", men ikke mange spillere har Falk, Nikolaj Jørgensen eller Agger niveau over hele sæsoner.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          God vind fremover til Azer!

                          De 2½ år han har været her, der har han været en rigtig god signing taget hele situationen i betragtning. Med ingen økonomi what so ever og man leder efter en overgang fra overlevelse til etablering i midten og solid økonomi, så har han som 'gratis' fra vejle været et rigtigt godt match og prisen i betragtning haft et ok niveau.

                          Som jeg ser det har han udført det job han kom for rigtigt fint og i perioderne med mindre spilletid har der ikke været noget specielt piv over det. Jeg håber for ham at han kan få nogle år med lidt eksotiske oplevelser hvis det er hvad han selv vil :)

                          Comment


                            Azer i dialog med andre superliga klubber

                            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...danske-klubber

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Azer i dialog med andre superliga klubber

                              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...danske-klubber
                              Tænker en oprykker. Silkeborg eller måske Horsens.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Azer i dialog med andre superliga klubber

                                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...danske-klubber
                                Jeg tænker Brøndby. Hvis Mads Toppel kan ryge den vej, så kan Azer også. Troels Bech står klar med åbne arme

                                Comment

                                Working...
                                X