Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hollandsk prøvespiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det var det min hevendelse gik på og den holdt vand.
    De bor samme sted :D ... som jeg mener jeg udtrykte det "en MEGET god ven".
    Spank my ass and call me Trudy.. Jeg har sgu virkelig troet længe at guldtilob var legit. Den konto har da eksisteret længe..
    Vidste godt ham det andet fjols var en Troll men at det var den samme havde jeg ikke set. Godt spottet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Spank my ass and call me Trudy.. Jeg har sgu virkelig troet længe at guldtilob var legit. Den konto har da eksisteret længe..
      Vidste godt ham det andet fjols var en Troll men at det var den samme havde jeg ikke set. Godt spottet
      jeg har også troet på "guldtilob" var helt ok, men i de seneste mdr. har jeg godt tænkt en del gange at hans udsagn var lidt kontroversielle og måske også utroværdige, men dertil at tænke han var troll var jeg ikke nået.
      Last edited by manner; 12-12-2015, 20:29.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        jeg har også troet på "guldtilob" var helt ok, men i de seneste mdr. har jeg godt tænkt en del gange at hans udsagn var lidt kontroversielle og måske også utroværdige, men dertil at tænke han var troll var jeg ikke nået.
        Nej det kommer godt nok også som en overraskelse for mig

        @Entusiastens
        Blev det undersøgt om kontoen kom fra Aalborg og lugtede af bacon?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Spank my ass and call me Trudy.. Jeg har sgu virkelig troet længe at guldtilob var legit. Den konto har da eksisteret længe..
          Vidste godt ham det andet fjols var en Troll men at det var den samme havde jeg ikke set. Godt spottet
          Man kunne gå 8 år tilbage på Forum, og så alligevel se Svinet og guldtilOB været oprettet med få dages mellemrum, hvorefter "guld" startede med at kaste sig ud i rygter... Allerede der er sporet fuldstændig det samme som andre gamle profiler han havde... Og igen, på samme måde som tidligere dukkede der lige pludselig en anden fætter op som meget passende kunne tage fokus når vi spurgte for meget ind til "guld"... og det skal jeg da også love for csstoltze kunne finde ud af... Om han er Svinet er selvfølgelig ikke afklaret med det her, men jeg er helt 100 på det er tilfældet, og han er her stadig/kommer igen...

          ... Trudy
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Man kunne gå 8 år tilbage på Forum, og så alligevel se Svinet og guldtilOB været oprettet med få dages mellemrum, hvorefter "guld" startede med at kaste sig ud i rygter... Allerede der er sporet fuldstændig det samme som andre gamle profiler han havde... Og igen, på samme måde som tidligere dukkede der lige pludselig en anden fætter op som meget passende kunne tage fokus når vi spurgte for meget ind til "guld"... og det skal jeg da også love for csstoltze kunne finde ud af... Om han er Svinet er selvfølgelig ikke afklaret med det her, men jeg er helt 100 på det er tilfældet, og han er her stadig/kommer igen...

            ... Trudy

            Syntes nu ikke selv jeg er den aller aller sløveste kniv i skuffen. Men denne her. Det er satme gennemført. "The long Con".. Har aldrig strejfet mig overhovedet..

            #insertsmileywithplaneflyingstraightoveritshead

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Syntes nu ikke selv jeg er den aller aller sløveste kniv i skuffen. Men denne her. Det er satme gennemført. "The long Con".. Har aldrig strejfet mig overhovedet..

              #insertsmileywithplaneflyingstraightoveritshead
              Det synes jeg bestemt heller ikke, og skal heller ikke klandre dig det mindste for at det kan strække sig ud over hvad man overhovedet havde kunne tro... Det er alligevel et lille årti som troll, det er jo helt vanvittig...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Det synes jeg bestemt heller ikke, og skal heller ikke klandre dig det mindste for at det kan strække sig ud over hvad man overhovedet havde kunne tro... Det er alligevel et lille årti som troll, det er jo helt vanvittig...
                Ja det er sindssygt. Ville være SYGT hvis det også var ham der var svinet

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ja det er sindssygt. Ville være SYGT hvis det også var ham der var svinet
                  Så længe der er internet og naive mennesker til, så vil der altid være grobund for trolls. Og selvfølgelig er de to pågældende profiler med al sandsynlighed fra den samme som opfandt Svinet.

                  Der var nogen, der havde lugtet lunten forlængst. Ikke det samme som, at det ikke er forståeligt, at man kan blive snydt.

                  MvH ChrisOB

                  MvH
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ja det er sindssygt. Ville være SYGT hvis det også var ham der var svinet
                    SVINET havde mange konti tror jeg, og det er vel sandsynligt at han er her endnu, jeg nævner i flæng...Svinet, RMN, Don Junior m.fl. En overgang var der en engelsktalende profil med bopæl i Frankrig som jeg anså for at være SVINET in disguise også, og en profilmed et en latinsk? navn som kunne oversættes til Orne/svin/galt...og der sikkert flere. Som andlox skiver andetsteds "multiple personlighedsforstyrrelse"
                    Last edited by manner; 14-12-2015, 04:36.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment

                    Working...
                    X