Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hollandsk prøvespiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Og sammen med den her, fra i går, bliver den endnu sjovere...
    Det var en touchdown.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg må også sige at jeg hører lidt af og til. Ikke fra en der har kontakt i OB. Men fra gang i en ledelse i subtop fodbold Danmark. Så han hører meget. Tit gennem agenter, forespørgsler osv..
      Men nogle gange er der lynch stemning herinde og man tør snart ikke at komme med noget mm at man er 100% sikker. Og det er man vel sjældent være når det er rygter og kilder som måske har det fra andre kilder..
      Svinet har ødelagt meget på det område og efterdønningerne er der stadig
      Der er forskel på at komme med nærmest skråsikre rygter og så forsøge sig med et rygte, hvor man tilmed pointerer, at man har det fra tredjemand og derfor er usikker på, om det er rigtigt. Hvad Svinet gjorde, og hvad jeg synes guldtilob også gør lidt, det er at skrive statements, som om der ikke er nogen "usikkerheder" ved dem, men mere som om "I hørte det fra mig først" på den bedste/værste "se mig, se mig, se mig!" facon. Jeg har en stærk mistanke om regulært bullshit, når det gælder guldtilob. Men jeg kan jo også tage fejl.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Han er her indtil søndag hvorefter dommen vil blive taget

        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...om-i-weekenden
        Den falder så tilbage på en anden bruger .... svarede bare høfligt hvad der var linket til. Måske skulle visse personer slappe lidt af ...

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Der er forskel på at komme med nærmest skråsikre rygter og så forsøge sig med et rygte, hvor man tilmed pointerer, at man har det fra tredjemand og derfor er usikker på, om det er rigtigt. Hvad Svinet gjorde, og hvad jeg synes guldtilob også gør lidt, det er at skrive statements, som om der ikke er nogen "usikkerheder" ved dem, men mere som om "I hørte det fra mig først" på den bedste/værste "se mig, se mig, se mig!" facon. Jeg har en stærk mistanke om regulært bullshit, når det gælder guldtilob. Men jeg kan jo også tage fejl.

          MvH ChrisOB
          Jo jo. Der er forskel. Og der har været lidt "misfires" fra guldtilob på det sidste. Men syntes bare at hvis man ser det over nogle år har guldtilob ramt en del.
          Jeg kan ikke huske noget specifikt da jeg har en hukommelse som en storhullet si men der har altså været en del gange hvor jeg har tænkt " Dette kunne han simpelthen ikke have vidst uden at være The Real Deal"...
          Men kan jo også tage fejl.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            Den falder så tilbage på en anden bruger .... svarede bare høfligt hvad der var linket til. Måske skulle visse personer slappe lidt af ...
            Ja jeg smed linket for nogle dage siden og opfattede også dit indlæg som at du hentydede til det..
            Men du er åbenbart til debat og det bedste måde at svare tilbage på er altid at lave en Bull fra 100 meters afstand

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ja jeg smed linket for nogle dage siden og opfattede også dit indlæg som at du hentydede til det..
              Men du er åbenbart til debat og det bedste måde at svare tilbage på er altid at lave en Bull fra 100 meters afstand
              muligheden eksistere vel også, var det "guldtilob" eller "cstoltze" der gav Falken 2 år mere i stribet
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Sjovt at ingen har fanget denne i de 3 dage den har været online

                http://www.ob.dk/artikel/anouar-kali...i-holland.aspx
                Jeg kiggede på OB.dk i løbet af lørdagen og er ret overbevist om at denne artikel ikke var der. Den er muligvis skrevet på pågældende dato, men næppe lagt op før i går.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  muligheden eksistere vel også, var det "guldtilob" eller "cstoltze" der gav Falken 2 år mere i stribet
                  cstoltze 2 år, som om den allerede var skrevet under - guldtilob 3 år, skrives under den dag der er to September måneder på et år...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    cstoltze 2 år, som om den allerede var skrevet under - guldtilob 3 år, skrives under den dag der er to September måneder på et år...

                    Comment


                      Uhh jeg elsker at være til debat. Det er altid bullshit til det er officielt. Så siger alle der råber bullshit. Det har vi hele tiden sagt. .... bullshit is just a larger Shit 💩

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                        Uhh jeg elsker at være til debat. Det er altid bullshit til det er officielt. Så siger alle der råber bullshit. Det har vi hele tiden sagt. .... bullshit is just a larger Shit 💩
                        Det er vel ikke helt så sjovt, at være en troll når man ER blevet opdaget ... eller hvordan?
                        Ja selvfølgelig elsker du opmærksomheden, det er lidt det det går ud på som troll :D.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jo jo. Der er forskel. Og der har været lidt "misfires" fra guldtilob på det sidste. Men syntes bare at hvis man ser det over nogle år har guldtilob ramt en del.
                          Jeg kan ikke huske noget specifikt da jeg har en hukommelse som en storhullet si men der har altså været en del gange hvor jeg har tænkt " Dette kunne han simpelthen ikke have vidst uden at være The Real Deal"...
                          Men kan jo også tage fejl.
                          Jeg har IKKE set guldtilob ramme rigtigt en eneste gang, men min hukommelse er nødvendigvis heller ikke bedre end din
                          Men jeg ved, at han er kommet med MANGE rygter (og jeg mener så de alle er 'misfires').

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                            Uhh jeg elsker at være til debat. Det er altid bullshit til det er officielt. Så siger alle der råber bullshit. Det har vi hele tiden sagt. .... bullshit is just a larger Shit 💩
                            Wait... What???

                            Comment


                              Der findes 2 scenarier i debatten. 1 falken bliver 2 falken skifter. Dem der mener at vide han bliver i OB. Bliver lagt for had på forum. Sry too say. Thats NOT bullshit.

                              Comment


                                Hvis man tror man kan huske, men ikke sikker. Så skal man måske ikke være så langt fremme i skoene.

                                Comment

                                Working...
                                X