Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hollandsk prøvespiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg tror at de to trolls har et indgående kendskab til hinanden :D.
    Mon ikke det snart er tid til at få en admin på banen?
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Trusler. Det er altid det bedste argument. Så lavt vil jeg alligevel aldrig synke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
        Trusler. Det er altid det bedste argument. Så lavt vil jeg alligevel aldrig synke
        Uha, der er vi helt enige ... hvem bliver truet?
        Jeg truer ikke, men behovet for en admin er ret åbenlyst, da forum ikke er tjent med flere trolls.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Hvordan er det ikke en trussel?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Kender spilleren naturligt ikke personligt, men har flere venner i Roda med rigtigt god fodboldforstand som er god informeret om hollandsk fodbold og de rådgive særlig at skrive ikke med ham på grund af sin attitude. Og det går åbenbart ikke kun om sin Roda-tid, han viste det også i andre steder. Naturlig kan han have lært og forbedret det og man skulle give ham måske en anden chance sådan. Men sin aktion med dommeren i prøvekampen hentyder desværre ikke på det. Jeg kan god lide spillere med en aggressiv indsats som tackler hård som f.ex. Spelmann, men de skulle kæmpe om bolden og ikke om anden spilleres testiklerne.
            Men tænker at trænerteamet vil vide om sin fortid og omfatter det før en beslutning.
            Personligt håber jeg vi skriver ikke med ham, da der hentyder for meget for mig at han ikke er en Spelman-type men en balladelaver.
            Det var heller ikke for at hentyde noget ond eller noget, bare rolig.

            Var mere fordi jeg havde forstået på dig at det var dine venner der kendte ham (havde hørt om ham) og ikke dig selv, var mest det :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
              Hvordan er det ikke en trussel?
              Fordi det er en opfordring? En trussel ville være: Jeg melder dig til admin, hvis ikke du stopper. Ikke det, der et blevet skrevet.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Skal vi bruge Shit ordet igen. Same Shit two sides. Det ved du også du er TB ligesom mig.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                  Skal vi bruge Shit ordet igen. Same Shit two sides. Det ved du også du er TB ligesom mig.
                  What does that even mean? Når nu vi skal snakke volapyk engelsk.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Uha, der er vi helt enige ... hvem bliver truet?
                    Jeg truer ikke, men behovet for en admin er ret åbenlyst, da forum ikke er tjent med flere trolls.
                    De er gift for det her forum, det hele er blevet alt for useriøst. Jeg synes også, at det kunne være interessant at høre admins holdning til trolls, fordi de får folk til at flygte fra forum.

                    Comment


                      Nemlig. Du kan snakke rundt om den varme grød i evigheder. Blot ved at vende modpartens ord. Så som du ved kan vi 2 blive ved at "vende" ordene. Til vi havner i spørgsmålet om stavefejl og kommaer. Derved er man TB

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                        Nemlig. Du kan snakke rundt om den varme grød i evigheder. Blot ved at vende modpartens ord. Så som du ved kan vi 2 blive ved at "vende" ordene. Til vi havner i spørgsmålet om stavefejl og kommaer. Derved er man TB
                        Godt trollet, troll.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Men du er vel ikke uenig i at det er en skjult trussel?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                            Men du er vel ikke uenig i at det er en skjult trussel?
                            Det skal jeg ikke kunne udtale mig om, fordi jeg ikke ved hvad Entusiastens hensigter er, og det ved du heller ikke. Jeg opfatter det som en opfordring til admin, og ikke som en trussel. Og hvis man har en mistanke om én, der er troll, så kan jeg heller ikke se noget forkert i at melde vedkommende. Det er ikke ensbetydende med at admin ser på det med samme øjne.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Godt trollet, troll.

                              MvH ChrisOB


                              En troll er vist en der primært snakker usandt. Jeg tror ikke jeg har nogen usandheder herinde. Ikke mere end du selv har.

                              Comment


                                Næææ vi tillægger jo ikke nødvendigvis ordene samme betydning, og det alene er vel udspring for konflikt. Misforstå mig ikke, jeg er ikke pro-troll, men det ophidser mig altså ikke i samme grad som andre.

                                Comment

                                Working...
                                X