Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hollandsk prøvespiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
    Hvordan er det ikke en trussel?
    Fordi det er helt reelt, at der er et behov for en admin ... og jeg håber bestemt at der bliver taget hånd om det.
    Nu er der også sendt bud :).
    Last edited by Entusiastens; 30-11-2015, 13:49.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
      Godt trollet, troll.

      MvH ChrisOB


      En troll er vist en der primært snakker usandt. Jeg tror ikke jeg har nogen usandheder herinde. Ikke mere end du selv har.
      Nej, det du beskriver er en løgner. En troll er bevidst om sine handlinger, enten ved at med vilje afspore en debat eller søge opmærksomheden igennem f.eks at lade som om man har kilder.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Ok my bad.

        Men som jeg prøvede at sige. Alt er rygter til det er officielt. Så hvis det IKKE er officielt må man ikke skrive om det. Så hentes admin. Så er dette vel ikke et debat/rygte forum er det.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
          Ok my bad.

          Men som jeg prøvede at sige. Alt er rygter til det er officielt. Så hvis det IKKE er officielt må man ikke skrive om det. Så hentes admin. Så er dette vel ikke et debat/rygte forum er det.
          Nogle rygter lyder nogle gange for skråsikre og usandsynlige, at man har svært ved at tro på dem. Og så bliver man irriterret, når nogen melder noget så bombastisk ud, i denne post-Svinet æra, og tilgiv mig når jeg siger, at jeg ikke stoler én meter på hverken dig eller guldtilobs rygter. Ligesom der også ville være nogen, der tvivler, hvis jeg nu skulle ligge et rygte ud. Som jeg forstår det, så er der blevet lukket nogle gevaldige huller i information strømmen fra OBs indre, så jeg tvivler på, at der findes ret mange, der ved ret meget om, hvad der foregår i OB. Dig selv inkluderet.

          Indtil noget er officielt, så er det et (opdigtet) rygte.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Det jo fair nok. Men jeg tror ikke du kan finde andet end fejlskud på resultatet at hænge mig op på.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
              Det jo fair nok. Men jeg tror ikke du kan finde andet end fejlskud på resultatet at hænge mig op på.
              Det er nu også, i denne sammenhæng, en meget robust knage at hænge ting op på.

              Fejlskud, opmærksomheds søgende spekulation, whatever. Hvis du skrev sådan noget dér i stedet for din lettere forvirrende "bullshit" rant, så ville færre mistænke dig for at være fuld af det førnævnte.

              Bare et råd.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                Det var heller ikke for at hentyde noget ond eller noget, bare rolig.

                Var mere fordi jeg havde forstået på dig at det var dine venner der kendte ham (havde hørt om ham) og ikke dig selv, var mest det :)
                Det var ikke at jeg havde forstået dit indlæg som angreb. Ville kun forklare med min indlæg hvorfra jeg havde informationen om Kali og at det er en meget troværdige kilde for mig. Men sommetider er det lidt svært for mig at udtrykke noget exakt i dansk.
                Men så er alt o.k.. :-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Det var ikke at jeg havde forstået dit indlæg som angreb. Ville kun forklare med min indlæg hvorfra jeg havde informationen om Kali og at det er en meget troværdige kilde for mig. Men sommetider er det lidt svært for mig at udtrykke noget exakt i dansk.
                  Men så er alt o.k.. :-)
                  Det er helt i orden.

                  Men dit dansk er nu meget fint.
                  Jeg kan i hvert fald godt finde forståelsen på 99 % af alt hvad du skriver, så det skal du ikke være nervøs for :)

                  Men ja alt er ok.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                    Næææ vi tillægger jo ikke nødvendigvis ordene samme betydning, og det alene er vel udspring for konflikt. Misforstå mig ikke, jeg er ikke pro-troll, men det ophidser mig altså ikke i samme grad som andre.
                    cstoltze og den meget gode ven blev slettet,på baggrund af min henvendelse ... så der var bestemt hold i mistanken.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      cstoltze og den meget gode ven blev slettet,på baggrund af min henvendelse ... så der var bestemt hold i mistanken.
                      2 x knockout, sådan... Der var heller ikke rigtig nogen tvivl med de profiler/den person...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        cstoltze og den meget gode ven blev slettet,på baggrund af min henvendelse ... så der var bestemt hold i mistanken.


                        Hvad hed hans "ven"?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg


                          Hvad hed hans "ven"?
                          GuldtilOB, eller noget i den stil :D.
                          Jeg er i tvivl, men den anden makker som skrev meget i øst og vest.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            GuldtilOB, eller noget i den stil :D.
                            Jeg er i tvivl, men den anden makker som skrev meget i øst og vest.
                            Whaaaaaaaaaat?? Er han også væk?
                            Var det 1 person der havde dobbelt konto?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Whaaaaaaaaaat?? Er han også væk?
                              Var det 1 person der havde dobbelt konto?
                              Multiple personlihhedsforstyrrelse?
                              Det ville være ondt, meget ondt. Hvis det skulle være diagnosen så lad os håbe han/de finder hjælp. ;-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Whaaaaaaaaaat?? Er han også væk?
                                Var det 1 person der havde dobbelt konto?
                                Det var det min hevendelse gik på og den holdt vand.
                                De bor samme sted :D ... som jeg mener jeg udtrykte det "en MEGET god ven".
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X