Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lucas Jensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Nu ved jeg godt vi ikke har set ham så meget, men af en hurtig spiller virker han altså ikke specielt hurtig. Han ser ud til at være en god defensiv kant, han fighter godt og er løbestærk. Men er han god nok offensivt? Det synes jeg ikke han er lige nu. Men efter hans flotte indsats mod Aab og Dalsgaard må han gerne få chancen igen snart.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      Nu ved jeg godt vi ikke har set ham så meget, men af en hurtig spiller virker han altså ikke specielt hurtig. Han ser ud til at være en god defensiv kant, han fighter godt og er løbestærk. Men er han god nok offensivt? Det synes jeg ikke han er lige nu. Men efter hans flotte indsats mod Aab og Dalsgaard må han gerne få chancen igen snart.
      Vi har ikke set det, det er jeg sådan set enig i. Jeg har dog set ham for Viborg med gode offensive indslag, ikke superteknisk, men med meget gå-på-mod, minder mig lidt om noget "Søren Berg´sk", selvfølgelig med mindre fysik, dog lidt hurtigere.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        Nu ved jeg godt vi ikke har set ham så meget, men af en hurtig spiller virker han altså ikke specielt hurtig. Han ser ud til at være en god defensiv kant, han fighter godt og er løbestærk. Men er han god nok offensivt? Det synes jeg ikke han er lige nu. Men efter hans flotte indsats mod Aab og Dalsgaard må han gerne få chancen igen snart.
        Vil han kunne fungere som offensiv hb?
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Vil han kunne fungere som offensiv hb?
          Han har i hvert fald de fysiske kvaliteter til det, og han har jo også spillet wingback for reservne et par gange. Så hvorfor ikke? Desler må i hvert fald sidde tungt på den højrekant.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
            Han har i hvert fald de fysiske kvaliteter til det, og han har jo også spillet wingback for reservne et par gange. Så hvorfor ikke? Desler må i hvert fald sidde tungt på den højrekant.
            Medmindre Desler skal ind centralt og erstatte Spel?

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
              Medmindre Desler skal ind centralt og erstatte Spel?
              Ville ikke give nogen mening da vi har 2 unge klar i Greve og JJT til midtmidt når han ser sig selv som HK og det er der vi vi kommer til at mangle lidt efter Falk...
              men man skal jo aldrig sige aldrig

              Comment


                #37
                Lucas scorer hattrick idag på reserveholdet. Håber der er noget stort i vente fra ham næste sæson




                RESERVELIGAEN
                Esbjerg -OB 1-5 (1-3)
                0-1 Lucas Jensen
                0-2 Jens Jakob Thomasen
                1-2
                1-3 Lucas Jensen
                1-4 Kenneth Zohore
                1-5 Lucas Jensen

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Lucas scorer hattrick idag på reserveholdet. Håber der er noget stort i vente fra ham næste sæson




                  RESERVELIGAEN
                  Esbjerg -OB 1-5 (1-3)
                  0-1 Lucas Jensen
                  0-2 Jens Jakob Thomasen
                  1-2
                  1-3 Lucas Jensen
                  1-4 Kenneth Zohore
                  1-5 Lucas Jensen
                  Lad os nu se. N'Koum og Darko havde ofte også kampe på andetholdet, der blev betegnet som fremragende. De manglede bare et gear mere, når de kom op i Suppen. Det er for tidligt at dømme Lucas ude, men han har godtnok ikke sat verden i brand når han har fået tid på førsteholdet.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Lad os nu se. N'Koum og Darko havde ofte også kampe på andetholdet, der blev betegnet som fremragende. De manglede bare et gear mere, når de kom op i Suppen. Det er for tidligt at dømme Lucas ude, men han har godtnok ikke sat verden i brand når han har fået tid på førsteholdet.
                    Jo jo. Det er da muligt. Mener dog ikke at nogen af de 2 har lavet hattrick på reserveholdet..
                    og Lucas er stadig kun 20 år

                    Comment


                      #40
                      Lucas håber på at udvikle sig meget under KN

                      http://www.bold.dk/nyt/lucas-j-kan-l...f-kent-nielsen

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Lucas håber på at udvikle sig meget under KN

                        http://www.bold.dk/nyt/lucas-j-kan-l...f-kent-nielsen
                        Jeg har stadig (nogenlunde) stor fidus til Lucas og jeg tror/håber netop Kent kan være den træner der fyrer op under hans endelige gennembrud i OB.
                        Jeg håber at Lucas kommer til at slå så meget igennem at han bliver fast på en af vores kanter.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
                          Jeg har stadig (nogenlunde) stor fidus til Lucas og jeg tror/håber netop Kent kan være den træner der fyrer op under hans endelige gennembrud i OB.
                          Jeg håber at Lucas kommer til at slå så meget igennem at han bliver fast på en af vores kanter.
                          Det håber jeg også. Men har bare svært ved at se ham overhale Desler. Og mon dog ikke at HK er hans favorit position

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det håber jeg også. Men har bare svært ved at se ham overhale Desler. Og mon dog ikke at HK er hans favorit position
                            Jo det tror jeg helt sikkert det er. Jeg vil dog ikke udelukke, at han kunne komme til at fungere på VK også.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
                              Jo det tror jeg helt sikkert det er. Jeg vil dog ikke udelukke, at han kunne komme til at fungere på VK også.
                              Tja. Vi må se..

                              Comment


                                #45
                                Puha Lucas hvad nu?
                                Da du kom var "kun" falk foran dig og nu både Falk, Desler, Greve og Kryger.
                                Så hvor skal vi hoppe hen du?

                                Comment

                                Working...
                                X