Nu ved jeg godt vi ikke har set ham så meget, men af en hurtig spiller virker han altså ikke specielt hurtig. Han ser ud til at være en god defensiv kant, han fighter godt og er løbestærk. Men er han god nok offensivt? Det synes jeg ikke han er lige nu. Men efter hans flotte indsats mod Aab og Dalsgaard må han gerne få chancen igen snart.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Lucas Jensen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægNu ved jeg godt vi ikke har set ham så meget, men af en hurtig spiller virker han altså ikke specielt hurtig. Han ser ud til at være en god defensiv kant, han fighter godt og er løbestærk. Men er han god nok offensivt? Det synes jeg ikke han er lige nu. Men efter hans flotte indsats mod Aab og Dalsgaard må han gerne få chancen igen snart.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægNu ved jeg godt vi ikke har set ham så meget, men af en hurtig spiller virker han altså ikke specielt hurtig. Han ser ud til at være en god defensiv kant, han fighter godt og er løbestærk. Men er han god nok offensivt? Det synes jeg ikke han er lige nu. Men efter hans flotte indsats mod Aab og Dalsgaard må han gerne få chancen igen snart."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægMedmindre Desler skal ind centralt og erstatte Spel?
men man skal jo aldrig sige aldrig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLucas scorer hattrick idag på reserveholdet. Håber der er noget stort i vente fra ham næste sæson
RESERVELIGAEN
Esbjerg -OB 1-5 (1-3)
0-1 Lucas Jensen
0-2 Jens Jakob Thomasen
1-2
1-3 Lucas Jensen
1-4 Kenneth Zohore
1-5 Lucas Jensen"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægLad os nu se. N'Koum og Darko havde ofte også kampe på andetholdet, der blev betegnet som fremragende. De manglede bare et gear mere, når de kom op i Suppen. Det er for tidligt at dømme Lucas ude, men han har godtnok ikke sat verden i brand når han har fået tid på førsteholdet.
og Lucas er stadig kun 20 år
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg håber at Lucas kommer til at slå så meget igennem at han bliver fast på en af vores kanter.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlægJeg har stadig (nogenlunde) stor fidus til Lucas og jeg tror/håber netop Kent kan være den træner der fyrer op under hans endelige gennembrud i OB.
Jeg håber at Lucas kommer til at slå så meget igennem at han bliver fast på en af vores kanter.
Comment
Comment