Annoncering

Collapse
No announcement yet.

2 afrikanere til prøvetræning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Jammen hvordan skal det ske. JH laver jo fire fejlkøb hver gang han lande en fornuftig. Jeg savner stadig at se JH lave en kongesign. Med en konge så behøver det ikke være en kendt spiller, men gerne noget som bare er godt spottet. Det hæderlige han har landet kunne vi jo alle se.
    Det skulle helst ske ved hjælp af Kent Nielsen.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Alle de gode ting , som jo faktisk er sket i seneste vindue ( lad os glemme alt bagud ) drukner desværre bare i manglen på handling ift forsvaret . Vores fantastisk gode offensiv ryger let i baggrunden både blandt fans og medier pga et skrækkeligt forsvar og en meget klodset håndtering af indkøb af en målmand . Som jeg har skrevet før så virker det enormt utroværdigt at JH står frem og erklærer guld tillid til forsvaret og efterfølgende i sin 1/3 status prøve at bagatellisere de store nederlag . Når der snakkes OB i medier og blandt fans også fra andre klubber er fokus på de mange mål imod og det dårlige forsvar , og det er faktisk synd . Den optimisme og tro på tingene som kunne være startet og være begyndelsen på en god spiral og voksende opbakning dør desværre lidt ud , og kan betyde at vi kommer for langt efter i tabellen og derfor får en masse "ligegyldige" kampe .
      alt det du nævner har forum tæsket igennem utallige gange, og det var stadig ikke det jeg oprindeligt svarede på. Det var om JH gør noget godt for OB udad til. Det gør han, tror jeg. Han har næsten gennemført en voldsom reduktion i lønudgifterne efter forbrugsfesten med Brinken og novicen PH. JH arbejder nu på at forstærke truppen, og dens "bagland". Det er imø at gøre noget godt for OB udad til. De fremskridt der trods alt er, er alle ting der med til at 'brande' OB som en klub der langsomt, men sikkert bevæger sig i den rigtige retning, og gennem det blive mere attraktiv på ny...."styr på tingene" har altid bedre odds på en god fremtid
      Last edited by manner; 04-11-2015, 20:07.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        alt det du nævner har forum tæsket igennem utallige gange, og det var stadig ikke det jeg oprindeligt svarede på. Det var om JH gør noget godt for OB udad til. Det gør han, tror jeg. Han har næsten gennemført en voldsom reduktion i lønudgifterne efter forbrugsfesten med Brinken og novicen PH. JH arbejder nu på at forstærke truppen, og dens "bagland". Det er imø at gøre noget godt for OB udad til. De fremskridt der trods alt er, er alle ting der med til at 'brande' OB som en klub der langsomt, men sikkert bevæger sig i den rigtige retning, og gennem det blive mere attraktiv på ny...."styr på tingene" har altid bedre odds på en god fremtid
        Jeg vil stadig påstå, at han laver 4 dårlige handler hver gang han lave en oplagt. Han har ikke lavet nogen overraskende god handel endnu. Med JH som chef, så kommer vi aldrig i mesterskabsslutspillet men må nøjes med var være en blød mellemvare, måske endda meget blød.

        Comment


          #94
          Stadig ingen der ved noget som helst om Jack Owen? Han er vel sendt hjem igen?

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Jeg vil stadig påstå, at han laver 4 dårlige handler hver gang han lave en oplagt. Han har ikke lavet nogen overraskende god handel endnu. Med JH som chef, så kommer vi aldrig i mesterskabsslutspillet men må nøjes med var være en blød mellemvare, måske endda meget blød.
            MEM er i min optik overraskende god. Han har da absolut spillet sig op, og holder han niveau (7-9-13) så er han i min optik en god handel, og godt klaret at få til OB.

            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Med JH som chef, så kommer vi aldrig i mesterskabsslutspillet men må nøjes med var være en blød mellemvare, måske endda meget blød.
            Jeg mener også stadigvæk at en nummer 7 er lige så godt som nummer 6, endda bedre da man spiller mod nummer 4 om EL plads.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Jeg vil stadig påstå, at han laver 4 dårlige handler hver gang han lave en oplagt. Han har ikke lavet nogen overraskende god handel endnu. Med JH som chef, så kommer vi aldrig i mesterskabsslutspillet men må nøjes med var være en blød mellemvare, måske endda meget blød.
              Jeg kan ikke se hvad problemet er med oplagte handler, hvis kvaliteten er i top på de oplagte. Jeg er da fuldstændig ligeglad med, at Zohore var et oplagt valg, når han bare bomber løs for OB. Det er godt nok svært at være JH, hvis det ikke engang er nok at hente gode spillere - de skal samtidig været overraskende gode, ellers er de for lette til, at man kan få sådan rigtig kredit for dem som sportsdirektør. Er det ikke at stramme den lidt eller er det bare mig?

              Arbejdet består vel også i at strikke en kontrakt sammen som er økonomisk gunstig for OB og samtidig god nok til spilleren til, at han vil vælge OB? Det er da også en evne man skal besidde som sportsdirektør.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Jeg kan ikke se hvad problemet er med oplagte handler, hvis kvaliteten er i top på de oplagte. Jeg er da fuldstændig ligeglad med, at Zohore var et oplagt valg, når han bare bomber løs for OB. Det er godt nok svært at være JH, hvis det ikke engang er nok at hente gode spillere - de skal samtidig været overraskende gode, ellers er de for lette til, at man kan få sådan rigtig kredit for dem som sportsdirektør. Er det ikke at stramme den lidt eller er det bare mig?

                Arbejdet består vel også i at strikke en kontrakt sammen som er økonomisk gunstig for OB og samtidig god nok til spilleren til, at han vil vælge OB? Det er da også en evne man skal besidde som sportsdirektør.
                Jesper Hansen HAR lavet gode handler ... men de dårlige/katastrofale er bare langt flere.
                Samtidig var det ikke smart at hente 3 offensive, når man så åbenbart ikke havde råd til at styrke defensiven.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #98
                  Det betyder også noget om spillerne synes det er sjovt/godt at være i OB. Det er ikke kun penge. Og det er IKKE sjovt at være blandt landets bedste angribere når målene pibler ind bagtil fordi JH ikke magtede at skaffe en dygtig centerforsvarer.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Jeg kan ikke se hvad problemet er med oplagte handler, hvis kvaliteten er i top på de oplagte. Jeg er da fuldstændig ligeglad med, at Zohore var et oplagt valg, når han bare bomber løs for OB. Det er godt nok svært at være JH, hvis det ikke engang er nok at hente gode spillere - de skal samtidig været overraskende gode, ellers er de for lette til, at man kan få sådan rigtig kredit for dem som sportsdirektør. Er det ikke at stramme den lidt eller er det bare mig?

                    Arbejdet består vel også i at strikke en kontrakt sammen som er økonomisk gunstig for OB og samtidig god nok til spilleren til, at han vil vælge OB? Det er da også en evne man skal besidde som sportsdirektør.
                    Det er bare dig... Jesper Hansen har det virkelig nemt. Han hæver en fin hyre, og på trods af hans mange fejl har han herinde en større fanklub end mange af spillerne, og hvis kritikken bliver for hård for hans "superfan", så vælger denne "superfan", at smide vores levende legende som gør og har gjort så utroligt meget for OB under bussen i et helt malplaceret forsøg på karaktermord. Det er Jesper Hansens arbejde, at være ledelsens ansigt ud ad til, og sådan som det har gået i flere år, så giver det et rap over snuden en gang i mellem. Lad nu vær med at have ondt af Jesper Hansen, han sidder i sit livs job, et job han aldrig får muligheden for at få igen andetsteds, han er på toppen af hans karriere, så vent til han bliver arbejdsløs med at have ondt af ham.

                    Jeg har tidligere sagt, at jeg ikke ville sige et ord mere for at kvæle den her konflikt i mellem realisterne og hans fangruppe, men med de mange vanvittige indlæg du er kommet med på det sidste claudes1, så synes jeg, at du trænger til at få et modsvar, det er simpelthen blevet for meget for mig. Jeg skulle nok have svaret på et af dine mere rabiate indlæg, men det blev så det her. Jeg forventer selvfølgelig et modsvar, skyd løs, bare det ikke indeholder dine mærkelige punkter eller der er indraget et nyt koryfæ, som du har set dig sur på...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Jesper Hansen HAR lavet gode handler ... men de dårlige/katastrofale er bare langt flere.
                      Samtidig var det ikke smart at hente 3 offensive, når man så åbenbart ikke havde råd til at styrke defensiven.
                      Man må sige, at JH nok havde fejlvurderet, hvor svag defensiven var/er efter salget af DH og KL. Eller også er en eller flere handler glippet - vi ved det desværre ikke. Hvis han får rettet op på det i vintervinduet, skal han som nok få OB til at opfylde målsætningen for denne sæson.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Det betyder også noget om spillerne synes det er sjovt/godt at være i OB. Det er ikke kun penge. Og det er IKKE sjovt at være blandt landets bedste angribere når målene pibler ind bagtil fordi JH ikke magtede at skaffe en dygtig centerforsvarer.
                        Så er det bare mærkeligt at Zohore blomstrer helt sindsygt - jeg tror sgu, at han er fint tilfreds - OB kan blive et konge springbræt til en god kontrakt et andet sted.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Man må sige, at JH nok havde fejlvurderet, hvor svag defensiven var/er efter salget af DH og KL. Eller også er en eller flere handler glippet - vi ved det desværre ikke. Hvis han får rettet op på det i vintervinduet, skal han som nok få OB til at opfylde målsætningen for denne sæson.
                          for mig er det foruroligende hvis vores sportsdirektør 1. Kan undervurdere hvor svag defensiven er, når størstedelen af forum ser det åbenlyse problem. 2. vælger at sælge både DH & KL. uden at have den stensikre erstatning færdighandlet.
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Jack Owen. Anyone?

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Jack Owen. Anyone?

                              MvT
                              Jeg vil gerne understrege, at jeg ved ikke om det passer. Men da jeg så reserverne spille i mod Silkeborg, der fik jeg at vide af en fremmed, at han var blevet skadet under opvarmningen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Det er bare dig... Jesper Hansen har det virkelig nemt. Han hæver en fin hyre, og på trods af hans mange fejl har han herinde en større fanklub end mange af spillerne, og hvis kritikken bliver for hård for hans "superfan", så vælger denne "superfan", at smide vores levende legende som gør og har gjort så utroligt meget for OB under bussen i et helt malplaceret forsøg på karaktermord. Det er Jesper Hansens arbejde, at være ledelsens ansigt ud ad til, og sådan som det har gået i flere år, så giver det et rap over snuden en gang i mellem. Lad nu vær med at have ondt af Jesper Hansen, han sidder i sit livs job, et job han aldrig får muligheden for at få igen andetsteds, han er på toppen af hans karriere, så vent til han bliver arbejdsløs med at have ondt af ham.

                                Jeg har tidligere sagt, at jeg ikke ville sige et ord mere for at kvæle den her konflikt i mellem realisterne og hans fangruppe, men med de mange vanvittige indlæg du er kommet med på det sidste claudes1, så synes jeg, at du trænger til at få et modsvar, det er simpelthen blevet for meget for mig. Jeg skulle nok have svaret på et af dine mere rabiate indlæg, men det blev så det her. Jeg forventer selvfølgelig et modsvar, skyd løs, bare det ikke indeholder dine mærkelige punkter eller der er indraget et nyt koryfæ, som du har set dig sur på...
                                Du har øjensynligt ikke læst alt hvad jeg skrev i LH sagen - så du har misfortstået hvad den skulle bruges til - jeg har forklaret det andetsteds og gider altså ikke igen - det var en provokation, detaljerne kan du læse andetsteds. Men jeg kan forstå at du ikke fik det hele med, for den tråd blev lang og latterlig.

                                Jeg er på ingen måde "fan" af JH - jeg er slemt skuffet over at der ikke blev hentet erstatninger i forsvaret og er også utilfreds med flere andre dispositioner. Problemet er, at når man prøver at problematisere argumentationen eller den manglende argumentation bag nogle af de tvivlsomme og meget aggressive JH-angreb bliver man per definition JH-fan og latterlig naivist. Samtidig er det en synd at være nuanceret - fordi i fodbold er rigtig meget sort og hvidt, så når en spiller ikke slår til kan og skal det ene og alene bruges til at placere et ansvar hos JH, så man igen kan udnerbygge at han er en idiot. Det er det eneste rigtig mange herinde kun interesserer sig for. Alle nuancerne omkring HVORFOR nogle spillere ikke slår til og hvorfor ikke fra dag et, bliver ikke taget alvorligt, fordi alt skal bruges til at tilsvine JH. Der skal være en rimelighed i kritikken - og det såkaldte "argument" "sådan er det i fodbold" kan jeg ikke bruge til noget - for så er der INTET at diskutere herinde - så kan vi jo lige så godt lukke forum.

                                Jeg har slet ikke tid til at "tilsvine" JH på det punkter han bør "tilsvines", fordi jeg har så travlt med at læse uunderbyggede "analyser" af hvorfor Falkesgaard ikke er god nok, Makrini var ikke god nok til Superligaen, Koval er langt fra god nok - ja, find selv på flere - og reagere på dem.

                                Folk tror at jeg ikke accepterer, at de har en anden holdning og at jeg vil sige dem hvad de skal mene. Det er noget sludder og er det ikke faktisk modsat, når I kalder mig naivist - I siger i hvert fald at min holdning er en joke - det er vel det samme som at sige - men det samme som os eller du er en idiot. Jeg kalder så vidt jeg ved ikke folk noget nedværdigende (så skal jeg sgu være meget presset), fordi de mener at JH en idiot.

                                Jeg er kommet til - i ren frustration over tingenes tilstand - at betvivle folks fodboldkyndighed og "skrive det højt", når de nu engang sagtens kan tilsvine spillere; men aldrig kan give en analyse af den enkelte spillers spil og ikke ser ud til at forstå fodbold som et holdspil, hvor man bare er så uhyggeligt afhængig af kollektivet. Det er naturligvis dumt, at jeg ikke er nøjedes med at tænke det - men jeg har sgu også hørt megen hård og personlig kritik af mig, som kan presse en til at skrive noget uovervejet.

                                Men aller vigtigst tjek lige på på den LH-historie - den var et stunt og jeg opstillede et tankeeksperiment for at teste, hvor langt folk ville gå i deres jagt på JH i Koval-kritikken. Jeg troede egentligt at folk ville overveje det en ekstra gang - men flere "fyrede" faktisk LH i det tænkte scenarie. Jeg kunne ALDRiG finde på at betvivle LHs person eller kompetencer. Jeg er opvokset med ham siden jeg var på stadion for første gang i 1982 - han er den største OB-helt nogensinde - så hvis han da ikke lige frem tager af kassen kan jeg ikke se ham ude af OB (og nej, det er ikke en "min far er stærkere end din" kommentar - det er ren nostalgisk ment - jeg er ikke bedre fordi jeg har fulgt OB længere end de fleste, hvilket jeg dog også ofte er blevet anklaget for - "nå, du tror nok du er bedre end mig bare fordi du har fuldt OB så længe", ja, det er ikke let at sige det "rigtige")

                                Håber det kunne afdramatisere lidt af det du tror jeg står for - for det virker som om, at du har misforstået / overfortolker en del.

                                Comment

                                Working...
                                X