Såvidt jeg har forstået, tiltræder Yao pr. 1.1.16.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
2 afrikanere til prøvetræning
Collapse
X
-
Jeg tænker også at han (Yao) bliver interessant, så snart vi har sendt Emil videre. Som Kent lige har udtalt, så skal vi sælge før at vi kan hente nye spillere.. Det sker forhåbentligt med Emil og Mikkel. Derudover kan vi godt sende en målmand væk - Gerne udlejning af Radza, eller ophævelse/salg af Tørnes.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægJeg tænker også at han (Yao) bliver interessant, så snart vi har sendt Emil videre. Som Kent lige har udtalt, så skal vi sælge før at vi kan hente nye spillere.. Det sker forhåbentligt med Emil og Mikkel. Derudover kan vi godt sende en målmand væk - Gerne udlejning af Radza, eller ophævelse/salg af Tørnes.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet vil nok ikke være helvedes klogt at sende nogen af vores målmænd væk før Falke er klar , med mindre der kommer en ny ind .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægDu mener ikke at to målmænd er nok, og en tredje målmand som højst sandsynligt bliver klar til kamp i marts måned? Det synes jeg, især med tanke på at alle holder stort set samme lave niveau lige pt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægNå.. Vi skal vel også videre fra dagens dårlige nyhed.
Til noget mere positivt.. Yao er tilbage i Ådalen, hvor han træner med.. Nogen som kan fortælle yderligere? Er han mon tæt på en kontrakt.
Men håber da godt nok at JH snart stepper up og får smidt de lønkroner efter noget kvalitet så ikke alle vores signinger bliver 2.div spillere og ukendte afrikanere
Comment
Comment