Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transferønsker og muligheder vinteren 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægNæh, på midten har vi JJT, som jeg langt hellere vil se, og på HB virker Lund, Desler og Magnus P som fint dækket ind.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægPersonligt håber jeg at vi har set Desler sidste gang på HB. Hvad angår FCV ... Ham der Bozga blev fik vist gode ord med på vejen en gang. Nogle der ved om det stadig er gældende?
MvT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægNæh, på midten har vi JJT, som jeg langt hellere vil se, og på HB virker Lund, Desler og Magnus P som fint dækket ind."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHan er stort, langsomt skideskur, som æder det meste i nærkampe. God til et hold, der står lavt; men hans alder (32-33) placeringsevne og mangel på fart gør ham nok ikke til en Kent-favorit.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægRet skal være ret; Bozga er 31 og ret hurtig for sin størrelse. Men ja, nej tak.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægRet skal være ret; Bozga er 31 og ret hurtig for sin størrelse. Men ja, nej tak.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægvar det ikke Bozga der var nogen disciplinære problemer med en overgang i Slagelse nevermind det er fortid, men jeg vil til enhver tid foretrække en yngre spiller som Tingager.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægFordi han er ung, eller fordi det er Tingager..?Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægFordi han er ung/yngre og fordi KN har set ham, og sagt god for ham, og ikke mindst fordi han ser OB dom en god mulighed for at udvikle sig. Det er med andre ord ikke en "aftægtskontrakt" for ham. Han har sulten og lysten til at yde det optimale.
At Kent/træneren siger god, har aldrig sagt mig det store, og Tingager bliver jo også hentet bla. fordi ham som Kent i første omgang sagde god for(Diarra) fejlede... men det er nok en snak de fleste har været omkring, ingen grund til at tvære mere i det, og jeg er da også spændt på Tingager, men er ikke absolut på bare "fordi"...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægEnig omkring alderen... Havde det stadig været DH og KL i forsvaret havde jeg nok ikke valgt ham til hver en tid, men som det er nu giver det god mening med en ung mand...
At Kent/træneren siger god, har aldrig sagt mig det store, og Tingager bliver jo også hentet bla. fordi ham som Kent i første omgang sagde god for(Diarra) fejlede... men det er nok en snak de fleste har været omkring, ingen grund til at tvære mere i det, og jeg er da også spændt på Tingager, men er ikke absolut på bare "fordi"...
Nu var det Poul Hansen der hentede diarra..?
Comment
Comment