Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Næh, på midten har vi JJT, som jeg langt hellere vil se, og på HB virker Lund, Desler og Magnus P som fint dækket ind.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Næh, på midten har vi JJT, som jeg langt hellere vil se, og på HB virker Lund, Desler og Magnus P som fint dækket ind.
      Personligt håber jeg at vi har set Desler sidste gang på HB. Hvad angår FCV ... Ham der Bozga blev fik vist gode ord med på vejen en gang. Nogle der ved om det stadig er gældende?

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Personligt håber jeg at vi har set Desler sidste gang på HB. Hvad angår FCV ... Ham der Bozga blev fik vist gode ord med på vejen en gang. Nogle der ved om det stadig er gældende?

        MvT
        Han er stort, langsomt skideskur, som æder det meste i nærkampe. God til et hold, der står lavt; men hans alder (32-33) placeringsevne og mangel på fart gør ham nok ikke til en Kent-favorit.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Næh, på midten har vi JJT, som jeg langt hellere vil se, og på HB virker Lund, Desler og Magnus P som fint dækket ind.
          Er JJT ikke central? Er Holst ikke kant? men brugt på HB?
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Er JJT ikke central? Er Holst ikke kant? men brugt på HB?
            Holst er oprindelig central midt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Holst er oprindelig central midt
              Og vel også der han helst ville spille hvis han kunne vælge selv. Lidt ala Makrini's rolle

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                I mine øjne er Frederik Holst en meget spændende spiller. Han mangler erfaring og fysik, men det er to områder, der helt naturligt vil blive forbedret. Jeg håber dog ikke, at vi henter ham, da det vil gå ud over Magnus Pedersen og/eller Jens Jakob Thomasen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Han er stort, langsomt skideskur, som æder det meste i nærkampe. God til et hold, der står lavt; men hans alder (32-33) placeringsevne og mangel på fart gør ham nok ikke til en Kent-favorit.
                  Ret skal være ret; Bozga er 31 og ret hurtig for sin størrelse. Men ja, nej tak.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Ret skal være ret; Bozga er 31 og ret hurtig for sin størrelse. Men ja, nej tak.
                    Bummer, sikker på han var ældre. Men hurtig er han da ikke? Muligt han kan løbe en ok 100 meter, men han har set tung ud i mange kampe for FCVm, synes jeg. Vi er nok helt enige om nej tak, selv om hans spidskompetence på dødbolde sikkert kunne bruges.

                    Comment


                      Han er nok ikke hurtig i optrækket og er tung i vendingerne. Og det er forhåbentlig en lidt anden type stopper vi leder efter alligevel..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Ret skal være ret; Bozga er 31 og ret hurtig for sin størrelse. Men ja, nej tak.
                        var det ikke Bozga der var nogen disciplinære problemer med en overgang i Slagelse nevermind det er fortid, men jeg vil til enhver tid foretrække en yngre spiller som Tingager.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          var det ikke Bozga der var nogen disciplinære problemer med en overgang i Slagelse nevermind det er fortid, men jeg vil til enhver tid foretrække en yngre spiller som Tingager.
                          Fordi han er ung, eller fordi det er Tingager..?
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Fordi han er ung, eller fordi det er Tingager..?
                            Fordi han er ung/yngre og fordi KN har set ham, og sagt god for ham, og ikke mindst fordi han ser OB dom en god mulighed for at udvikle sig. Det er med andre ord ikke en "aftægtskontrakt" for ham. Han har sulten og lysten til at yde det optimale.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Fordi han er ung/yngre og fordi KN har set ham, og sagt god for ham, og ikke mindst fordi han ser OB dom en god mulighed for at udvikle sig. Det er med andre ord ikke en "aftægtskontrakt" for ham. Han har sulten og lysten til at yde det optimale.
                              Enig omkring alderen... Havde det stadig været DH og KL i forsvaret havde jeg nok ikke valgt ham til hver en tid, men som det er nu giver det god mening med en ung mand...
                              At Kent/træneren siger god, har aldrig sagt mig det store, og Tingager bliver jo også hentet bla. fordi ham som Kent i første omgang sagde god for(Diarra) fejlede... men det er nok en snak de fleste har været omkring, ingen grund til at tvære mere i det, og jeg er da også spændt på Tingager, men er ikke absolut på bare "fordi"...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Enig omkring alderen... Havde det stadig været DH og KL i forsvaret havde jeg nok ikke valgt ham til hver en tid, men som det er nu giver det god mening med en ung mand...
                                At Kent/træneren siger god, har aldrig sagt mig det store, og Tingager bliver jo også hentet bla. fordi ham som Kent i første omgang sagde god for(Diarra) fejlede... men det er nok en snak de fleste har været omkring, ingen grund til at tvære mere i det, og jeg er da også spændt på Tingager, men er ikke absolut på bare "fordi"...

                                Nu var det Poul Hansen der hentede diarra..?

                                Comment

                                Working...
                                X