Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg undrede mig også og forholdte mig kritisk til det. Men kilden er et personligt bekendtskab til TM, og jeg kunne ikke se hvorfor han skulle give forkert information.

    Han kan selvfølgelig pynte på tallet, men han havde en bitterhed omkring da vi talte om det.

    Og det er faktisk 2. gang jeg hører det tal. 1. gang var fra en anden kilde.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
      Jeg undrede mig også og forholdte mig kritisk til det. Men kilden er et personligt bekendtskab til TM, og jeg kunne ikke se hvorfor han skulle give forkert information.

      Han kan selvfølgelig pynte på tallet, men han havde en bitterhed omkring da vi talte om det.

      Og det er faktisk 2. gang jeg hører det tal. 1. gang var fra en anden kilde.
      Ja okay... Giver bare absolut ingen mening..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ja okay... Giver bare absolut ingen mening..
        Enig. Men, hvis der er en grad af sandhed i det, kan man jo håbe at interessen måske stadig er der :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
          Enig. Men, hvis der er en grad af sandhed i det, kan man jo håbe at interessen måske stadig er der :).
          Jeg ved ihverttilfald at Vejle ikke køber ham fri. Så skal prisen være lille. Meget lille. Så skal han da gå amok og score 10-15 mål i foråret hvis sådan en pris skal indfries

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ja okay... Giver bare absolut ingen mening..

            Hvis vi har fået tilbudt 1 mill og takket nej .. Tjaa er målløs ..
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Hvis vi har fået tilbudt 1 mill og takket nej .. Tjaa er målløs ..
              Pokerspilleren gamblede for at få mere og så mistede de tålmodigheden og trak tilbuddet tilbage ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Skal vi lave en bytter?
                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...tor-interesse/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                  Tjoe. Han har jo før prøvet superligaen uden succes. Men ringere end Emil bliver det jo ikke..
                  Håber dog på en lidt bedre spiller

                  Comment


                    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...jerg-comeback/
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Kunne du godt tænke dig ham?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Kunne du godt tænke dig ham?
                        Han har været nævnt tidligere i tråden som en mulighed - og i forhold til en midtbanespiller, så er han også klart en type, som kan begge veje, men er offensivt orienteret, så det havde måske heller ikke været dumt, men nu kan vi så glemme ham.

                        Comment


                          http://www.adressa.no/100Sport/fotba...icle668622.snd

                          Vel en sandsynlig afløser, hvis Falk smutter i det her vindue. Ikke lige min kop flæskesteg.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            http://www.adressa.no/100Sport/fotba...icle668622.snd

                            Vel en sandsynlig afløser, hvis Falk smutter i det her vindue. Ikke lige min kop flæskesteg.
                            Hm - han har et år tilbage, så han koster; får sikkert en pæn løn. Er vi økonomisk og sportsligt der, hvor en Tobias Mikkelsen skifter Rosenborg ud for os? Det lyder ikke så sandsynligt i min bog. Det virker måske mere oplagt, at han skifter tilbage til Brøndby, hvor han evt. kunne indgå i en byttehandel med Rashani.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Hm - han har et år tilbage, så han koster; får sikkert en pæn løn. Er vi økonomisk og sportsligt der, hvor en Tobias Mikkelsen skifter Rosenborg ud for os? Det lyder ikke så sandsynligt i min bog. Det virker måske mere oplagt, at han skifter tilbage til Brøndby, hvor han evt. kunne indgå i en byttehandel med Rashani.
                              Enig, Brøndby virker mest sandsynligt, men lad os sige, at skrækscenariet hvor Falk smutter til Brøndby sker, kan det blive en del af kabalen. Mikkelsen begyndte ligeså stille at blive udfaset af startopstillingen, efter at de Lanlay kom til i sommers, og med ham og Helland i truppen bliver han næppe starter fremover. Måske man også har tænkt sig at bruge nogle af de penge, man fik for Søderlund og måske snart for Selnæs, til at hente mere kvalitet til frontpositionerne.

                              Tror ikke at økonomien er uoverskuelig, så er Rosenborg trods alt ikke en mere velbjerget klub end som så. De leverer også store underskud hvert år, deres årlige omsætning er ca. 2/3 af OS&E, og deres egenkapital er 40 mio. større, og man solgte endda hoteldrift fra for over 50 mio. i 2012, så de er ikke i en økonomisk anden liga ift. os.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                http://www.adressa.no/100Sport/fotba...icle668622.snd

                                Vel en sandsynlig afløser, hvis Falk smutter i det her vindue. Ikke lige min kop flæskesteg.
                                jeg mente han var vk
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X