Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ny keeper ;-)
    https://m.youtube.com/watch?v=NbkQx_sKClo
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      KØB!KØB!KØB!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Dropper allerede mindre end Koval - og viser langt fra de samme tendenser til åndsvage skovture der fanger ham på mellemhånd.
        Klar forbedring!

        Comment


          http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...eje-i-preston/
          Så kunne han da næsten lige så godt ... Næsten ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...eje-i-preston/
            Så kunne han da næsten lige så godt ... Næsten ..
            Det skulle man mene ja

            Comment


              Championship eller Superliga må næsten være hip som hap, men om man bliver lønnet som en PL-keeper eller som en OB-keeper, gør nok en forskel.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Championship eller Superliga må næsten være hip som hap, men om man bliver lønnet som en PL-keeper eller som en OB-keeper, gør nok en forskel.
                Sl er ikke i nærheden af championship. Hverken i niveau, tempo eller tænding. Også et dårligere udstillingsvindue medmindre man kommer i Europa.
                Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                  Sl er ikke i nærheden af championship. Hverken i niveau, tempo eller tænding. Også et dårligere udstillingsvindue medmindre man kommer i Europa.
                  Det har du helt ret i, plus at championship er den 8. bedst betalte liga i verden, den er mere attraktiv på alle måder.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                    Sl er ikke i nærheden af championship. Hverken i niveau, tempo eller tænding. Også et dårligere udstillingsvindue medmindre man kommer i Europa.
                    I løn er der helt sikkert en forskel. I niveau er jeg uenig. Det er selvsagt svært at sammenligne direkte, men et midterhold som OB vandt da over et midterhold som Nottingham Forest. Lasse Vibe er gået direkte fra Sverige til næsten fast spilletid, det samme er Jonas Knudsen fra et superliga-bundhold til Ipswich, der ligger i subtoppen i Championship.

                    Det er ikke længe siden at vi spillede lige op med Fulham i EL, mens vi lå i bunden hjemme. FCM slog et solidt PL-midterhold som Saints ud for ½ år siden.

                    Jeg tror mange har det med at undervurdere superligaen ret groft, og overvurdere og romantisere Championship. Der er knald på, men bedre er det saftsuseme ikke. Jeg har set et par League 1 og 2 kampe (trinnet lige under), og vil vurdere at OB vil kunne dominere de fleste af de hold.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      I løn er der helt sikkert en forskel. I niveau er jeg uenig. Det er selvsagt svært at sammenligne direkte, men et midterhold som OB vandt da over et midterhold som Nottingham Forest. Lasse Vibe er gået direkte fra Sverige til næsten fast spilletid, det samme er Jonas Knudsen fra et superliga-bundhold til Ipswich, der ligger i subtoppen i Championship.

                      Det er ikke længe siden at vi spillede lige op med Fulham i EL, mens vi lå i bunden hjemme. FCM slog et solidt PL-midterhold som Saints ud for ½ år siden.

                      Jeg tror mange har det med at undervurdere superligaen ret groft, og overvurdere og romantisere Championship. Der er knald på, men bedre er det saftsuseme ikke. Jeg har set et par League 1 og 2 kampe (trinnet lige under), og vil vurdere at OB vil kunne dominere de fleste af de hold.
                      Vibe og Knudsen var store profiler i deres klubber og vel ikke rigtig sammenligneligt, at vi vandt en træningskamp og fcm vandt i en turnering, engelske hokd ikke altid tager helt seriøst. Uanset så finder vi aldrig ud af det,for de kommer ikke til at spille i liga sammen.

                      Vil dog påstå, at du ikke kan finde en eneste fordel for lindegaard at spille i OB/SL fremfor championship - udover at han stammer fra DK.
                      Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                        Sl er ikke i nærheden af championship. Hverken i niveau, tempo eller tænding. Også et dårligere udstillingsvindue medmindre man kommer i Europa.
                        Det er umiddelbart et fejlskøn, der er ikke mange store udenlandske spillere i Championship og de næstbedste britiske er ikke bedre end hvad suppen har at byde på.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                          Vibe og Knudsen var store profiler i deres klubber og vel ikke rigtig sammenligneligt, at vi vandt en træningskamp og fcm vandt i en turnering, engelske hokd ikke altid tager helt seriøst. Uanset så finder vi aldrig ud af det,for de kommer ikke til at spille i liga sammen.

                          (1) Vil dog påstå, at du ikke kan finde en eneste fordel for lindegaard at spille i OB/SL fremfor championship - udover at han stammer fra DK.
                          Nej, vi finder jo aldrig ud af det. Der er dog ikke noget, der for mig at se tyder på, at Championship er bedre end SL. Jeg synes da Jonas Knudsen var en ok venstreback, men ikke så meget mere. Lasse Vigen spiller en del for Fulham, uden at kunne være fast på U21.
                          Hvis du går længere tilbage, spillede Henrik Tømrer mange kampe for Bolton, og var kun lige præcis i periferien af landsholdet.

                          Tja, fordel i forhold til hvad? Lønmæssigt vil han da klart foretrække sin WBA-hyre, som nok er ret pæn. Han er i forvejen bosat i England, så det er vel oplagt at blive der. Og Lindegaard vil nok gerne sparke sin PL-karriere lidt i gang igen, hvilket er klart nemmere når man spiller i engelsk fodbold, og både WBA's samt andre klubbers scouts meget nemmere kan følge med i ham.

                          Men at det lige skulle være fordi niveauet er højere, mener jeg ikke skulle være nogen stor faktor.

                          Comment


                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...-tyrkisk-exit/

                            Spelmann arbejder på at blive løst fra sin kontrakt i tyrkiet - men hvis Izunna lander i odense en af dagene har vi vel egentligt ikke plads til ham længere?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...-tyrkisk-exit/

                              Spelmann arbejder på at blive løst fra sin kontrakt i tyrkiet - men hvis Izunna lander i odense en af dagene har vi vel egentligt ikke plads til ham længere?
                              spelmann er en ener, men han gør bedst fyldest som "fri offensiv fugl". Så nej der er næppe en plads til ham i truppen. Ærgerligt med hans super gode indstilling ville jeg elske at se ham i OB igen
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...-tyrkisk-exit/

                                Spelmann arbejder på at blive løst fra sin kontrakt i tyrkiet - men hvis Izunna lander i odense en af dagene har vi vel egentligt ikke plads til ham længere?
                                Jeg må indrømme, at jeg heller ikke ligefrem sukker efter at få Spel tilbage. Han gjorde det rigtigt godt i foråret, da han primært spillede på toppen, men på den centrale midtbane, synes jeg aldrig rigtigt, at han fungerede. Jeg ser hellere en central midt af en hvis kvalitet (Izunna), og at vi så ellers får raffineret Greve og JJT, som passer bedre ind, og som begge kan blive rigtigt gode Superligaspillere, og måske mere til, på sigt.

                                Comment

                                Working...
                                X