Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlæg
    Det er forhåbentlig en joke??? Hvad skulle han dog tage til odense for??
    Nu var der bare ren spekulation, men det lette svar er det samme står i artiklen: spilletid?

    Comment


      Her er mine ønsker for januar: Izunna, KEP og Mads Fenger ind. Falk til Holland. Matti får et halvt år ekstra. Falkesgaard bliver mirakuløst fit i januar.
      Det er vel ikke for meget at forlange, vel?

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Her er mine ønsker for januar: Izunna, KEP og Mads Fenger ind. Falk til Holland. Matti får et halvt år ekstra. Falkesgaard bliver mirakuløst fit i januar.
        Det er vel ikke for meget at forlange, vel?

        MvT
        Den er jeg med på.
        Den jubeloptimistiske: Falk forlænger med OB fordi han simpelthen elsker klubben ;-), vi sælger ham så til Holland til sommer for 20 mill.

        Comment


          Tror at han er gone, den kære Falk...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Her er mine ønsker for januar: Izunna, KEP og Mads Fenger ind. Falk til Holland. Matti får et halvt år ekstra. Falkesgaard bliver mirakuløst fit i januar.
            Det er vel ikke for meget at forlange, vel?

            MvT
            Fenger har så sent som i dag været ude at sige, at han drømmer om u'landet, og han har alderen til det. Matti har tilsyneladende ikke vist nok, og selvom OB romantikeren i mig meget gerne ville have det til at lykkedes, så ser det jo desværre ud som om, at det ikke var det rigtige match.
            Så tror du forlanger lige rigeligt :) men man har jo lov at drømme

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Fenger har så sent som i dag været ude at sige, at han drømmer om u'landet, og han har alderen til det. Matti har tilsyneladende ikke vist nok, og selvom OB romantikeren i mig meget gerne ville have det til at lykkedes, så ser det jo desværre ud som om, at det ikke var det rigtige match.
              Så tror du forlanger lige rigeligt :) men man har jo lov at drømme
              Gu' har man så. Tror bare ikke jeg er helt klar til at slå op med Matti endnu

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Her er mine ønsker for januar: Izunna, KEP og Mads Fenger ind. Falk til Holland. Matti får et halvt år ekstra. Falkesgaard bliver mirakuløst fit i januar.
                Det er vel ikke for meget at forlange, vel?

                MvT
                Det er hvad jeg siger mine børn før jul og fødselsdagen: man kan ønske sig alt - men man skulle også forberede sig for realiteten at ikke blive alt for skuffet... ;-)
                Frygter ellers desværre det kunne blive en hård tid for dig. Izunna måske, KEP ikke før sommeren tænker jeg og Falkesgaard vil i bedst fald spille Fifa 16 i foråret. Ville være allerede tilfreds hvis der står en anden end Koval mellem stængerne.
                Derudover vil jeg være helt beskeden og ønsker mig at JH rydder op (Emil, Diarra, måske JBL), henter fornuftigt erstatning derfor og står på tæerne at hente os en rart overraskelse fra de højere hylde.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Amkar Perm har købt en ny central midtbanespiller fra Zenit. Så måske det kan åbne for et skifte hertil for Izunna.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                    Amkar Perm har købt en ny central midtbanespiller fra Zenit. Så måske det kan åbne for et skifte hertil for Izunna.
                    Gode nyheder. Vi håber på en sen transfer

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      Amkar Perm har købt en ny central midtbanespiller fra Zenit. Så måske det kan åbne for et skifte hertil for Izunna.
                      Fedt! Hvor ser du det henne? Der er ikke noget om det sports.ru som jeg bruger til at følge det østeuropæiske marked.

                      EDIT: samme med sport-express.ru :(
                      Last edited by Vasi; 13-01-2016, 11:11.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                        Fedt! Hvor ser du det henne? Der er ikke noget om det sports.ru som jeg bruger til at følge det østeuropæiske marked.

                        EDIT: samme med sport-express.ru :(
                        http://www.transfermarkt.co.uk/david...spieler/105207

                        Comment


                          Takker, havde selv lige fundet den på http://www.holdnyt.dk/transfer/david...kar-2016-01-12 og skulle til at skrive herinde :b

                          Comment


                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/v...ntspiller-ind/

                            kan det tænkes at de får "tilbudt" at få/købe Lucas Jensen tilbage, eller er han trods alt for tæt på holdet hvis Falk smutter
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/v...ntspiller-ind/

                              kan det tænkes at de får "tilbudt" at få/købe Lucas Jensen tilbage, eller er han trods alt for tæt på holdet hvis Falk smutter
                              Havde samme tanke. Med både Greve og Desler har vi ikke det store at bruge Lucas til.. Her 1 1/2 år efter under 3 trænere har han stadig sit gennembrud tilgode og ligner en spiller der er nød til at tage et skridt ned for at mere spilletid.
                              Spørgsmålet er vel om han lidt har brændt broer i Viborg og om han egentlig er god nok til dem også. Men for OB ville det være en fin løsning

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Havde samme tanke. Med både Greve og Desler har vi ikke det store at bruge Lucas til.. Her 1 1/2 år efter under 3 trænere har han stadig sit gennembrud tilgode og ligner en spiller der er nød til at tage et skridt ned for at mere spilletid.
                                Spørgsmålet er vel om han lidt har brændt broer i Viborg og om han egentlig er god nok til dem også. Men for OB ville det være en fin løsning
                                Jeg ser heller ikke noget lys i Lucas Jensen, han har stadig til gode at imponere mig. Så jeg ser ham egentlig også som værende i overskud. Desværre.

                                Men det betyder ikke, at vi nødvendigvis har hvad vi skal på kanterne. Jeg betragter allerede nu Emil som et overstået kapitel. Så med nuværende trup ville jeg rykke Falk over i venstre side og bruge Desler på højre kant (eller centralt). Greve synes jeg også virker til at befinde sig bedre i højre side end venstre (og KN virker til at være enig).

                                Så hvis Falk skifter (og forhåbentlig Emil) står vi i mine øjne uden en ordentlig og afprøvet løsning på venstre kant. Måske JJT kunne afprøves derude.

                                Comment

                                Working...
                                X