Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Enig omkring alderen... Havde det stadig været DH og KL i forsvaret havde jeg nok ikke valgt ham til hver en tid, men som det er nu giver det god mening med en ung mand...
    At Kent/træneren siger god, har aldrig sagt mig det store, og Tingager bliver jo også hentet bla. fordi ham som Kent i første omgang sagde god for(Diarra) fejlede... men det er nok en snak de fleste har været omkring, ingen grund til at tvære mere i det, og jeg er da også spændt på Tingager, men er ikke absolut på bare "fordi"...
    snakken gik vel på 2 forholdsvis ens typer Tingager/Bozga og ikke om vi kunne få DH/KL tilbage. Tingager vil jeg til enhver tid foretrække frem for Bozga af de grunde jeg nævner i mit forrige indlæg. Jeg tror ikke at KN som sådan har sagt god for Diarra i fht. en langsigtet plan, men måske mere for at de typer der er til rådighed i truppen er gode nok til at klub og trup kan leve op til de målsætninger der formuleret. Her er det selvf. tilladt for den enkelte spiller at overraske positivt og vise sig værdig til at spille hver gang.
    Last edited by manner; 24-12-2015, 14:41.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...e-doere-aabne/
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...t-fra-klubben/

        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...nders-fremtid/
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Må indrømme at jeg ikke kender andet til Tingager end det jeg har læst mig til het, men, hvis vi er ude ud og sammenligne Bozenga og Tingager, så vælger jeg den unge mand hver gang, bare fordi jeg synes det er sjovere at se unge mennesker slå igennem, end at betale lønninger til i bedste tvivlstifælle, folk der er ok, som fx Lasse Nilsen, i hværste fald folk ala Diarra

          Comment


            Vi må se om Tingager slår igennem her i foråret. Jeg tvivler på at vi får flere midtforsvarer ind før til sommer når Diarra smutter og LN nok ikke får forlænget..
            Det er jo JH vi har med at gøre.
            Hvis vi mod min forventning skulle hente en klasseforsvarer kunne det være tegn på at man måske har opfattet alvoren mht at skulle nå at spille et hold sammen der kan komme i top 6 næste sæson..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Vi må se om Tingager slår igennem her i foråret. Jeg tvivler på at vi får flere midtforsvarer ind før til sommer når Diarra smutter og LN nok ikke får forlænget..
              Det er jo JH vi har med at gøre.
              Hvis vi mod min forventning skulle hente en klasseforsvarer kunne det være tegn på at man måske har opfattet alvoren mht at skulle nå at spille et hold sammen der kan komme i top 6 næste sæson..
              ville fandme være lækkert - den 6. plads bliver altså ikke bare sådan lige givet os. FCK, FCM, AAB, BIF - er vel relativt sikre, dvs at i bedste fald er der 2 pladser vi kæmper om - RFC, os, EFB og FCN og AGF - holder randers den stabile stil de plejer skal de vel føjes til de andre "sikre" og så er der pludselig kun 1 plads til 4 hold......og så glemte jeg da lige sønderjydske, som hvis de fortsætter stilen også kommer til at blande sig i den kamp. Det bliver uhyggeligt tæt - og hullet op til de aller øverste hold lukker vi ikke bare sådan lige.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                ville fandme være lækkert - den 6. plads bliver altså ikke bare sådan lige givet os. FCK, FCM, AAB, BIF - er vel relativt sikre, dvs at i bedste fald er der 2 pladser vi kæmper om - RFC, os, EFB og FCN og AGF - holder randers den stabile stil de plejer skal de vel føjes til de andre "sikre" og så er der pludselig kun 1 plads til 4 hold......og så glemte jeg da lige sønderjydske, som hvis de fortsætter stilen også kommer til at blande sig i den kamp. Det bliver uhyggeligt tæt - og hullet op til de aller øverste hold lukker vi ikke bare sådan lige.


                Nej det gør vi bestemt ikke hvis/når Falk smutter og vi skal hen og spille et nyt hold hold sammen til sommer igen. Jeg kan sagtens acceptere at OB er en klub der nogen gange er nød til at sælge sine bedste spillere. Sådan er fødekæden. Men det er JH ansvar at vi er på forkant med tingene..
                Vi skal skal skal forstærkes i dette vindue. Og helst have ryddet op i dem som nok alligevel er væk til sommer. Det er vores største chance for at sikre en top 6 næste sæson.. For lige pt er truppen ikke god nok til Top 6 uden Falk. Så langt fra endda..
                Men der kommer jo Falk afklaring i den kommende uge så han(JH) burde jo have tid nok til at handle derefter

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  snakken gik vel på 2 forholdsvis ens typer Tingager/Bozga og ikke om vi kunne få DH/KL tilbage. Tingager vil jeg til enhver tid foretrække frem for Bozga af de grunde jeg nævner i mit forrige indlæg. Jeg tror ikke at KN som sådan har sagt god for Diarra i fht. en langsigtet plan, men måske mere for at de typer der er til rådighed i truppen er gode nok til at klub og trup kan leve op til de målsætninger der formuleret. Her er det selvf. tilladt for den enkelte spiller at overraske positivt og vise sig værdig til at spille hver gang.
                  Snakker heller ikke om at få dem tilbage, det var bare et scenarie hvor jeg måske mere ville gå efter noget erfaring, fremfor ungdom...
                  Det skal jeg heller ikke kunne sige, det kan du sagtens have ret i, kunne blot se det var Diarra der blev satset på, så tænker også tanken har været der et sted hos Kent...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    erfaring er altid godt, men hvis du mener "erfaring á la Bozga" så vil jeg mene at det er lidt lige meget i fht. OB, så hellere en sulten yngre spiller med lyst, vilje og talent som endnu kan formes. Ingen yngre spiller får erfaringen ved ikke at spille, og vi vil givetvis se fejl fra Tingager, men håbet er vel at han er god ven med bolden, og at vi med hans str. og fysik er i besiddelse af forbedret "luftwaffe" i begge ender af banen.

                    Diarra besidder vel nogen kvaliteter i form af god teknik og en høj pasningssikkerhed, men der mangler noget i fht. at slå igennem (i OB i hvert fald). Jeg tror håbet med ham var at han kunne udvikle sig som Enoch Adu, han har med sikkerhed nogen bedre grundlæggende muligheder i KNs spillestil end LN har, men LN er så i besiddelse af noget (eller meget) af den attitude jeg savner hos Diarra
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Fra dagens BT - det er kun ved OB de skriver "Forsvar, forsvar og forsvar" - ved hvor der skal forstærkes..... http://www.bt.dk/superligaen/overbli...i-vinterpausen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
                        Fra dagens BT - det er kun ved OB de skriver "Forsvar, forsvar og forsvar" - ved hvor der skal forstærkes..... http://www.bt.dk/superligaen/overbli...i-vinterpausen
                        Forsimplet lorteanalyse. Haddi og Lasse har begge tidligere været vigtige spillere i solide forsvarer, så sent som i foråret var de en del af en defensiv der kun lukkede 20 mål ind i 16 kampe. Ja, vi kunne godt bruge nogle forstærkninger til de pladser, men det er simpelthen for letkøbt bare at pege på dem, som kilden til vores defensive problemer.
                        Last edited by Sheed; 29-12-2015, 16:52.

                        Comment


                          Kan nu godt hygge mig over denne

                          Det er stadig et mysterium på størrelse med Loch Ness-uhyret og Bermuda-trekanten, hvorfor fynboerne ikke forstærkede midterforsvaret i sommer.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Forsimplet lorteanalyse. Haddi og Lasse har begge tidligere været vigtige spillere i solide forsvarer, så sent som i foråret var de en del af en defensiv der kun lukkede 20 mål ind i 16 kampe. Ja, vi kunne godt bruge nogle forstærkninger til de pladser, men hvis man går og bilder sig selv ind, men det er simpelthen for letkøbt bare at pege på dem, som kilden til vores defensive problemer.
                            Kan du bestemt have ret i. Kaos på målmandspladsen og Emil på kanten har også haft en stor andel i den svage defensiv. Men Haddi og Lasse har også sin del..

                            Men hvordan får du lige regnet dig frem til 20 mål i 16 kampe? Hvis vi må begynde at sortere i kampene kan jeg da godt komme med nogle andre statistikker

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
                              Fra dagens BT - det er kun ved OB de skriver "Forsvar, forsvar og forsvar" - ved hvor der skal forstærkes..... http://www.bt.dk/superligaen/overbli...i-vinterpausen
                              Mange klubber der skal have forstærket sig i midterforsvaret og det centrale forsvar .... :-D
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Kan du bestemt have ret i. Kaos på målmandspladsen og Emil på kanten har også haft en stor andel i den svage defensiv. Men Haddi og Lasse har også sin del..

                                Men hvordan får du lige regnet dig frem til 20 mål i 16 kampe? Hvis vi må begynde at sortere i kampene kan jeg da godt komme med nogle andre statistikker
                                Det er en simpel kendsgerning; der blev scoret 20 mål imod os i foråret 2015. Det hører så med til billedet, at vi fik 21 points i de 16 kampe: det giver et snit på 1,31 points per kamp. For efteråret har vi 24 points for 18 kampe = 1,33 points per kamp. Uanset træner har vi på den led været stabile i 2015.
                                Det hører også med til historien, at vi i foråret scorede 16 mål (/20 imod). Det giver - 0,25 måldifference pr kamp. I efteråret har vi - 6 mål for 18 kampe = -0,33 per kamp. Også her er vi egentligt påfaldende stabile.

                                Comment

                                Working...
                                X