Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
    Lad os nappe Jens Jønsson og Borring :)
    Hvis AGF stadig vil have Emil, så lad os da lige få det fikset her til nytår

    Jeg tror så ønsket om Emil langt hen ad vejen kunne være en weakhorse ting.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      I mine øjne er en renskuret 6er som Damborg ikke løsningen ved siden af Mo. Thomas Kristensen kunne som spillertype godt være en rigtigt god makker, da han er god begge veje, og så er han uden tvivl en super god type at have i truppen, så i den henseende ville det da være en god signing. Alderen og det faktum, at han er røget på bænken i Den Haag, afskrækker mig lidt, og generelt er jeg forbeholden for de der danske spillere +30 der kommer hjem fra udlandet, jeg synes godt nok, at hitraten er skidt, vi har jo selv været noget uheldige forsøg igennem. Men kan man få TK hjem med et niveau i nærheden af det han havde i FCK, bare en sæson eller to, vil det da absolut være en udmærket signing.
      Jeg har meget svært ved at genkende, at Thomas Kristensen skulle være god begge veje. Manden fylder snart 33 år og har endnu sin første tackling til gode. På mange områder minder hans defensive arbejde om Emil Larsens. Hans defensive evner hæmmes af frygten for at slå sig eller få beskidte shorts. Defensiven var netop også hovedkritikpunktet, da han spillede i FCK.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
        Lad os nappe Jens Jønsson og Borring :)
        Borring har trods hans store størrelse en fantastisk evne til at gemme sig fuldstændigt på en fodboldbane.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlæg
          Borring har trods hans store størrelse en fantastisk evne til at gemme sig fuldstændigt på en fodboldbane.
          Synes nu han har været aldeles synlig i det her efterår!

          Comment


            Stort ja tak til Jens Jønsson. Jeg ville have ham for 1œ-2 sæsoner siden... Det blev der grinet lidt af ;) Nej tak til Borring. Jeg husker ham positivt som Riochs yndling og han har gjort det fint, men jeg vil hellere noget andet... som eksempelvis Desler og Greve på de 2 kanter efter Falk/Emil og jeg tror ikke Borring vil hjem for at sidde på bænken. Vi har også Lukas og Barrett, selvom jeg næsten har opgivet begge, er de trods alt mulige backups. En stærk center forsvar og Jønsson, så er jeg meget mere end tilfreds :)
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Synes nu han har været aldeles synlig i det her efterår!
              Enig. Han har spillet fantastisk og har blandt andet bidraget med seks mål og to oplæg for Randers. Men han er i mine øjne ikke en spiller, der er god i modgang. Han tager ikke arbejdshandskerne på eller går forrest. Går en modspiller hårdt til ham, forsøger Borring ikke igen og bliver i stedet fuldstændig usynlig. Jeg mener ikke, at det er den type spillere, som vi skal bruge. Han er ellers en flink fyr med begge ben på jorden.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlæg
                Jeg har meget svært ved at genkende, at Thomas Kristensen skulle være god begge veje. Manden fylder snart 33 år og har endnu sin første tackling til gode. På mange områder minder hans defensive arbejde om Emil Larsens. Hans defensive evner hæmmes af frygten for at slå sig eller få beskidte shorts. Defensiven var netop også hovedkritikpunktet, da han spillede i FCK.
                En af de mere absurde påstande jeg har læst for nylig.

                Thomas Kristensen var da om nogen med til at konsolidere FCKs defensiv i sin tid i klubben. Hvis der var noget han blev kritiseret for i sin tid der, var det da, at han ikke bidrog med det samme offensive drive og målfarlighed, som da hans spillede i Nordsjælland. At sammenligne ham med Emil Larsens defensive arbejde, er det så himmelråbende idiotisk, at jeg næsten ikke kan tro, at det er noget du mener. I de sæsoner, hvor den centrale midtbane som regel bestod af TK og Claudemir, var det da klart ham der stod med det defensive hovedansvar af de to, at han så ikke var en spiller der sparkede modstanderne ned efter behag, men i stedet brugte sin taktiske snilde til at læse spillet, er fuldstændig underordnet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Stort ja tak til Jens Jønsson. Jeg ville have ham for 1œ-2 sæsoner siden... Det blev der grinet lidt af ;) Nej tak til Borring. Jeg husker ham positivt som Riochs yndling og han har gjort det fint, men jeg vil hellere noget andet... som eksempelvis Desler og Greve på de 2 kanter efter Falk/Emil og jeg tror ikke Borring vil hjem for at sidde på bænken. Vi har også Lukas og Barrett, selvom jeg næsten har opgivet begge, er de trods alt mulige backups. En stærk center forsvar og Jønsson, så er jeg meget mere end tilfreds :)
                  Kæmpe nej tak til Jønsson.
                  Han er langsom på alle fronter og generelt en middelmådig fodboldspiller.
                  Ja han startede for u-21 og det var så også Thorup der satte holdet, ... ham der mente at Durmisi og Lasse Vigen ikke skulle starte,... bestemt en af de større fejl jeg har oplevet i min tid som landsholdsfanatiker.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    En af grundene til derouten er, at hans ankler simpelthen er så smadrede, at han har konstante smerter, og det derfor er yderst begrænset, hvad han kan spille.
                    Har desuden læst, at han prioriteret noget tryghed og stabilitet, som han får ved at hans bror er træner, og at niveauet ikke er højere. Noget med, at han ikke nød at spille bold og den slags.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      En af de mere absurde påstande jeg har læst for nylig.

                      Thomas Kristensen var da om nogen med til at konsolidere FCKs defensiv i sin tid i klubben. Hvis der var noget han blev kritiseret for i sin tid der, var det da, at han ikke bidrog med det samme offensive drive og målfarlighed, som da hans spillede i Nordsjælland. At sammenligne ham med Emil Larsens defensive arbejde, er det så himmelråbende idiotisk, at jeg næsten ikke kan tro, at det er noget du mener. I de sæsoner, hvor den centrale midtbane som regel bestod af TK og Claudemir, var det da klart ham der stod med det defensive hovedansvar af de to, at han så ikke var en spiller der sparkede modstanderne ned efter behag, men i stedet brugte sin taktiske snilde til at læse spillet, er fuldstændig underordnet.
                      Ja, Thomas Kristensen spillede en tilbagetrukken rolle på midtbanen i FCK's dårligste defensive periode i nyere tid. FCK havde taget en offensiv kreatør og placeret ham som defensiv spilfordeler. Han havde et godt løbepensum, var okay til at forudse spillet, middelmådig til at placere sig og elendig til at tackle samt markere. Læg dertil at han har en elendig acceleration, topfart og mangler enhver form for mod samt aggressivitet.

                      Men vi kan da bare tage et par eksempler fra FCK's forum fra fire forskellige brugere:

                      "Tilgængel så er han verdens bedste til at aflevere en bold på under 2 meter, og trække sig fra hver en tackling, for tænk nu hvis hans fine hvide trøje skulle blive beskidt :)"


                      "Manden er alibispiller af rang og kunne ikke tackle bolden fra en blind mand i kørestol, men hans arbejdsrate og relative boldsikkerhed skal man ikke kimse af."


                      "Han har helt klart nogle kvaliteter, som vi kan bruge - eksempelvis hans evne til at holde fast i bolden på midtbanen og hans pasningsspil, men der er også nogle store svagheder som hans dårlige fysik, hans tendens til at trække sig i dueller og det faktum, at han ind i mellem falder totalt i gennem og laver fejl, der koster dyrt."


                      "TK kan ikke tackle, han tager ofte tempoet ud af kampen, grundet han simpelthen ikke er hurtig nok, mister for ofte bolden på fejlpasninger."

                      Comment


                        Nu hvor fcv er gået konkurs var der ikke nogle muligheder der man evt kunne hente

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                          Nu hvor fcv er gået konkurs var der ikke nogle muligheder der man evt kunne hente
                          Har luret på deres trupliste og der er ikke lige noget ser spændende ud. Måske deres keeper og Bozga. Men ellers ikke noget.

                          Medmindre JH synes Randrup skal spille i striwet. Gys.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Har luret på deres trupliste og der er ikke lige noget ser spændende ud. Måske deres keeper og Bozga. Men ellers ikke noget.

                            Medmindre JH synes Randrup skal spille i striwet. Gys.

                            MvT
                            Han er skiftet til Elfsborg, så det behøver du ikke være bekymret for.
                            Vi har vist hentet, hvad der var værd at hente i FCV - ikke mere derfra tak!

                            Comment


                              Jeg ville ikke sige nej til Thomas Mikkelsen på en kort kontakt, hvis alternativet er et forår med Tørnes og Koval.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...ere-spilletid/

                                nok ikke der vi mangler ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X