Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Spørgsmålet er så om Kent Nielsen vil sætte anføren på bænken.

    Jeg ville gerne have en bomstærk forsvarer, og Nielsen ved siden af til at lave tacklinger man kan høre.
    Tror at Lasse kan dirigeres til at stå bedre med en bedre midtforsvarsmakker.

    Ideelt set er det vel 2 vi skal bruge, men det tror jeg ikke sker, og så skal vi have noget hjælp på midtbanen til MEM, det er også rimeligt vigtigt, hvis vi skal være top 6 i næste sæson.
    Det er klart at hvis vi skal spille med helt fremme burde vi have 2 nye ind med erfaring og klasse. Men det får vi jo nok ikke..
    Så 1 rigtig god og så må man se på hvem han passer bedst sammen med.
    Og så klart som du selv siger en midtbane der er bedre end dem vi har. Helst af den offensive type så Makrini kan udfylde sin oprydder rolle.. Så må Azer være reserve sammen med JJT

    Comment


      Jeg er helt enig med dig.

      Men en ny forsvarer til vinter er vel et must og så en ny til sommer, ville være super fedt.
      Samt selvfølgelig en til midten, gerne til vinter og en super god VB til sommer.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Jeg er helt enig med dig.

        Men en ny forsvarer til vinter er vel et must og så en ny til sommer, ville være super fedt.
        Samt selvfølgelig en til midten, gerne til vinter og en super god VB til sommer.
        Jeg stemmer

        JA!!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
          Jeg er helt enig med dig.

          Men en ny forsvarer til vinter er vel et must og så en ny til sommer, ville være super fedt.
          Samt selvfølgelig en til midten, gerne til vinter og en super god VB til sommer.
          Jeg er faktisk tilfreds med LN og det niveau han viser, men vi kunne godt bruge en stærk CF ved siden.
          Tvivler dog på at han dukker op i vintervinduet. Det plejer ikke at være en nemmere transfervindue at hente spillere i.

          Comment


            Vi skal have styrket midterforsvaret og venstre side. Lund har gjort det godt, men jeg ville sgu også gerne have en stærkere højre back - men det er pt ikke tvingende nødvendigt.

            Ellers er jeg ikke i tvivl om, at holdet nok skal klare sig, og vi ender i den bedste halvdel af suppen når den slutter i maj 2016
            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
            JM Barometer 1
            2 3 4 5 6 7 8 9 10

            Comment


              http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...nders-fremtid/
              Emils afløser?
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Ja tak

                Comment


                  JH lover aktivitet. Kunne også godt lyde som om det bliver en del(også postet i JH tråden)

                  http://www.fyens.dk/sport/Video-inte...rtikel/2903636

                  Comment


                    LN har udløb til sommer og Ove mangler en midtstopper oppe i Hobro. Kan det blive skæbnens ironi at de igen igen genforenes i en klub i akut nedrykningsfare. Er der et fornuftigt bud på ham tror jeg KN/JH er til at snakkke med. Jeg tvivler dog på at LN er helt med på idéen
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      LN har udløb til sommer og Ove mangler en midtstopper oppe i Hobro. Kan det blive skæbnens ironi at de igen igen genforenes i en klub i akut nedrykningsfare. Er der et fornuftigt bud på ham tror jeg KN/JH er til at snakkke med. Jeg tvivler dog på at LN er helt med på idéen
                      Det kan jeg ikke forestille mig. Nu, da forsvaret arbejde bedre at sælge vores eneste ægte cf. Ved at Lasse er ikke hvad Kent vil have, men tænker at han bliver til mindst til sommeren for ikke at bygge op en helt ny forsvar nu i vinterpausen. Tænker vi henter en cf i vintervinduet, måske to (Tingager + ?) og begynder ombygning, men med Lasse til mindst i en overgangstid. Det være forfærdeligt at sælge ham nu. Og derudover læste jeg her i forummet at Lasse er ikke meget begejstret at træne under Ove P..
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Det kan jeg ikke forestille mig. Nu, da forsvaret arbejde bedre at sælge vores eneste ægte cf. Ved at Lasse er ikke hvad Kent vil have, men tænker at han bliver til mindst til sommeren for ikke at bygge op en helt ny forsvar nu i vinterpausen. Tænker vi henter en cf i vintervinduet, måske to (Tingager + ?) og begynder ombygning, men med Lasse til mindst i en overgangstid. Det være forfærdeligt at sælge ham nu. Og derudover læste jeg her i forummet at Lasse er ikke meget begejstret at træne under Ove P..
                        Tror jeg også på. Lasse ryger ingen steder mm at de lagde en pæn transfer. Men jeg stadig at Lasse ville sige nej og tage kampen op i OB

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Det kan jeg ikke forestille mig. Nu, da forsvaret arbejde bedre at sælge vores eneste ægte cf. Ved at Lasse er ikke hvad Kent vil have, men tænker at han bliver til mindst til sommeren for ikke at bygge op en helt ny forsvar nu i vinterpausen. Tænker vi henter en cf i vintervinduet, måske to (Tingager + ?) og begynder ombygning, men med Lasse til mindst i en overgangstid. Det være forfærdeligt at sælge ham nu. Og derudover læste jeg her i forummet at Lasse er ikke meget begejstret at træne under Ove P..
                          det var præcis det jeg antydede, da jeg gættede på at LN ikke er helt med på den idé, hvis den opstår.
                          Jeg mener nu heller ikke vi kan undvære LN lige nu, det virker som det er ham der holder sammen på stumperne i forsvaret mere end det er anføreren
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...renten-er-god/
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...r-pcs-fremtid/

                              Mens Randers overvejer en sportsdirektør, så tør man jo håbe på, at både jul og nytår går med det. Derfra er der pludselig adskillige interessante spillere, som man må tale med: Jonas Borring kunne være oplagt som erstatning for Emil; men jeg vidste ikke, at også Tverskov, som jeg virkelig synes er en god spiller, har udløb for dem. Nikolaj Poulsen kunne man godt skele til, og så har Babayan også kontrkatudløb til sommer.

                              Den dejlige usikkerhed, som hestene har skabt om deres ellers ret solide projekt, kunne udnyttes i snak med spillerne.

                              Comment


                                http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...mal-situation/
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X