Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg læste om ham for et par dage siden. Han er efter sigende et stort talent i cf. VB vil MEGET gerne forlænge med ham. Han har sin unge alder til trods vist store lederevner på- og udenfor banen, siger min VB-fan ven til mig. Jeg vil mene han er et oplagt transfermål for os, men der er helt sikkert flere om buddet, så det bliver helt sikkert vanskeligt, men sikkert ikke umuligt
    Som supplement ja, måske istedet for Diarra. Men vi skal helt sikkert have en erfaren (et par klasser op)og stærk CF nu til vinter.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Som supplement ja, måske istedet for Diarra. Men vi skal helt sikkert have en erfaren (et par klasser op)og stærk CF nu til vinter.
      Kunne han ikke være det unge talent, sammen med en erfaren spiller i centerforsvaret?

      En GOD ung spiller der kan læres op af en erfaren og god center forsvarer?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Kunne han ikke være det unge talent, sammen med en erfaren spiller i centerforsvaret?

        En GOD ung spiller der kan læres op af en erfaren og god center forsvarer?
        Det ville være perfekt, men mon dog JH henter ligefrem 2 nye til midterforsvaret denne vinter, det tvivler jeg på. Derfor først og fremmest en ny top kvalificeret CF fra dag et, det er livsnødvendigt. Så må resten komme til sommer.

        Comment


          Det har du ret. Men han har også udløb til sommer 😉

          Comment


            Jeg har flere gange tidligere nævnt ham, men gør det lige igen :b

            David Boysen i Lyngby, venstre kant og udløb til sommer. Hvis OB skal have en chance for at hente ham, så skal det nærmest være nu! Evt. i bytte for Emil, så kan de få ham tilbage med en lille pose penge, også tager vi Boysen :)

            Som type tror jeg han ville passe perfekt ind i en bevægelig OB offensiv, hurtig på fødderne, kan sætte sin direkte modstander, både søge muligheden selv i feltet eller lave et fornuftigt indlæg. God alder også :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
              Jeg har flere gange tidligere nævnt ham, men gør det lige igen :b

              David Boysen i Lyngby, venstre kant og udløb til sommer. Hvis OB skal have en chance for at hente ham, så skal det nærmest være nu! Evt. i bytte for Emil, så kan de få ham tilbage med en lille pose penge, også tager vi Boysen :)

              Som type tror jeg han ville passe perfekt ind i en bevægelig OB offensiv, hurtig på fødderne, kan sætte sin direkte modstander, både søge muligheden selv i feltet eller lave et fornuftigt indlæg. God alder også :)
              https://www.youtube.com/watch?v=k37fNLDNxiE

              Comment


                http://www.transfermarkt.de/andreas-...spieler/253206

                Ved godt FCN også har gennemtræk i forsvaret, men mener nu han burde være interessant med kontraktudløb til sommer.

                Vores assistenttræner har nok en klar mening og er den positiv, kan det nok betyde noget. Andreas var dog rygtet til Brøndby i sommer og er de stadig interesseret bliver det nok meget svært for ikke at sige umuligt.

                Comment


                  Uanset hvad, så har vi kun en rigtig midtstopper. Hallgrimur ser jeg altså mere som back end midtstopper, Diarra virker mere som en defensiv midt og Magnus P er vel egentlig også back. Lasse Nielsen er den eneste vi har, og jeg syntes faktisk ham og Daniel Høegh dannede et rigtig stærkt makkerpar sidste sæson. Så hvis vi kan hente en midtstopper ala Daniel Høegh og evt en back up (som kunne være Andreas Maksø) så burde vi have en laaaaangt bedre defensiv, også set i den måde Kent gerne vil spille på.

                  Nu har Jonas Borring også kontraktudløb til næste sommer, kunne han bruges? Må bare sige jeg syntes virkelig han gør det godt i denne sæson, 6 mål som venstremidt i 15 kampe er rigtig flot. Og med ham vil man altid have noget ekstra med hans fine hovedspil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                    Uanset hvad, så har vi kun en rigtig midtstopper. Hallgrimur ser jeg altså mere som back end midtstopper, Diarra virker mere som en defensiv midt og Magnus P er vel egentlig også back. Lasse Nielsen er den eneste vi har, og jeg syntes faktisk ham og Daniel Høegh dannede et rigtig stærkt makkerpar sidste sæson. Så hvis vi kan hente en midtstopper ala Daniel Høegh og evt en back up (som kunne være Andreas Maksø) så burde vi have en laaaaangt bedre defensiv, også set i den måde Kent gerne vil spille på.

                    Nu har Jonas Borring også kontraktudløb til næste sommer, kunne han bruges? Må bare sige jeg syntes virkelig han gør det godt i denne sæson, 6 mål som venstremidt i 15 kampe er rigtig flot. Og med ham vil man altid have noget ekstra med hans fine hovedspil.
                    Hallgrimur burde aldrig være fast mand på et hold som OB, især ikke på så vigtig en position som midterforsvar! Han burde være backup og altmuligmand lidt som Kryger eller Patrik Kristensen i AaB, der kan smides ind hvor der mangler.

                    Har lige læst om ham, dengang han slog igennem var han heller ikke fast -noget som helst.

                    "With Keflavík, Hallgrímur made a name for himself and was used as a left back, central defender, central midfielder and as a right winger. "

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                      Uanse
                      t hvad, så har vi kun en rigtig midtstopper. Hallgrimur ser jeg altså mere som back end midtstopper, Diarra virker mere som en defensiv midt og Magnus P er vel egentlig også back. Lasse Nielsen er den eneste vi har, og jeg syntes faktisk ham og Daniel Høegh dannede et rigtig stærkt makkerpar sidste sæson. Så hvis vi kan hente en midtstopper ala Daniel Høegh og evt en back up (som kunne være Andreas Maksø) så burde vi have en laaaaangt bedre defensiv, også set i den måde Kent gerne vil spille på.

                      Nu har Jonas Borring også kontraktudløb til næste sommer, kunne han bruges? Må bare sige jeg syntes virkelig han gør det godt i denne sæson, 6 mål som venstremidt i 15 kampe er rigtig flot. Og med ham vil man altid have noget ekstra med hans fine hovedspil.
                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Hallgrimur burde aldrig være fast mand på et hold som OB, især ikke på så vigtig en position som midterforsvar! Han burde være backup og altmuligmand lidt som Kryger eller Patrik Kristensen i AaB, der kan smides ind hvor der mangler.

                      Har lige læst om ham, dengang han slog igennem var han heller ikke fast -noget som helst.

                      "With Keflavík, Hallgrímur made a name for himself and was used as a left back, central defender, central midfielder and as a right winger. "
                      Helt enig. Giv Lasse Nielsen en god, især spillestærk, makker og det ser helt ordentlig ud i forsvaret. Lasse og Daniel Høgh klarede det virkelig god i sidste sæson.
                      Det ukompenseret tab af Daniel Høegh er den centrale grund for vores problemer. Er overbevist at vi ville orientere os i Top-4 med ham.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Helt enig. Giv Lasse Nielsen en god, især spillestærk, makker og det ser helt ordentlig ud i forsvaret. Lasse og Daniel Høgh klarede det virkelig god i sidste sæson.
                        Det ukompenseret tab af Daniel Høegh er den centrale grund for vores problemer. Er overbevist at vi ville orientere os i Top-4 med ham.
                        Er faktisk enig Andlox, men jeg tror ikke Kent regner med Lasse på langt sigt. Synes vi har set nogen valg fra Kents side der gør, at jeg tror Lasse spiller fordi der simpelthen ikke er andre der er i nærheden af at kunne forsvare, så når Kent en dag gør os til top 4, så tror jeg det er uden Hall og Lasse. kort sagt der skal handles, måske en til vinter og en til sommer og de skal begge to "sidde lige i skabet".

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Er faktisk enig Andlox, men jeg tror ikke Kent regner med Lasse på langt sigt. Synes vi har set nogen valg fra Kents side der gør, at jeg tror Lasse spiller fordi der simpelthen ikke er andre der er i nærheden af at kunne forsvare, så når Kent en dag gør os til top 4, så tror jeg det er uden Hall og Lasse. kort sagt der skal handles, måske en til vinter og en til sommer og de skal begge to "sidde lige i skabet".
                          Tænker du har ret - desværre.
                          Jeg ville meget gerne se Lasse for en lang tid i OB og gerne som anfører.
                          Det er ikke kun fordi jeg elsker hans vilje, fight og "hard-but-fair-style" mens kampen. Manden er, positiv set, helt sindssygtig: spytter sine tænderne på pladsen, går ind igen og spiller videre.
                          Det er også på grund af Lasses forhold til fanserne. Når alle andre spillere er allerede i kabinen efter kampen kommer han nok for en "give five" med de børn og en kort snak til os.
                          Han symboliserer alt det hvad jeg elsker i fodbold: madness, teamspirit, dedikation, fight, blood and tears.
                          Last edited by andlox; 07-11-2015, 23:00.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Kunne godt tænke mig en Jonas Borring hjem til Odense igen. Han virker stærk også har han den flotte velkendte accent...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                              Kunne godt tænke mig en Jonas Borring hjem til Odense igen. Han virker stærk også har han den flotte velkendte accent...
                              Han kunne sagtens overtage for Emil ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                                Kunne godt tænke mig en Jonas Borring hjem til Odense igen. Han virker stærk også har han den flotte velkendte accent...
                                Ja pt ville han være en klar forstærkning. Mon ikke han bliver "skræmt" væk hvis de kommer til penge snart..
                                Men om vi kan lokke ham er vel en anden snak. Jeg ved ikke med hvilke følelser han forlod klubben og han har vel heller ikke de varmeste følelser over for Fans'ne efter de diverse smede sange imod ham i årene efter. Den med at hans fortænder er offside kan vel godt gøre lidt ondt

                                Comment

                                Working...
                                X