Det er muligt at han bliver købt. Men ikke uden at der bliver solgt noget først desværre
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mos
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægI dagens trykte udgave af EB er historien at OB, på grund af det dårlige regnskab ikke har råde til at smide de 3 mio for Mos. Mon ikke Jesper H. bare venter på om vi bliver hængende i suppen eller om vi må en turen ned, inden han slår til...?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægSå må 10.000 fans sq smide kr. 300 hver til et playersponsorat ...Last edited by ScouserTommy; 07-04-2014, 09:31.
Comment
-
Hm... Den er svær. På trods af to mål i går er jeg ikke nogen stor Mos-fan. Han fylder for lidt i offensiven, synes jeg. Til gengæld kan han score mål, og det er eddermame en mangelvare. Der kommer nok næppe noget bedre, hvis vi overhovedet har råd til transfer og løn. Jeg opfatter hans melding i dag lidt som et tegn på, at han ved, at han må gå ned i løn, hvis han skal blive. Men et angreb med Bodul og Mos tror jeg, vi bliver pænt trætte af i længden, på trods af de seneste kampe med to mål fra begge.
Comment
-
Jeg frygter lidt, at Mos lige nu er hamrende motiveret, for at bevise at han - enten er god nok til FCK - eller vil til en større løn end OB kan give ham. Det er set mange gange før, at spillere bliver motiveret, når de har kniven for struben, at så spiller de sig op. Jeg husker et efterår af Johan Absalonsen. Han er vores topscorer, men jeg er stadig i tvivl om han er den angriber, der kan få os tilbage i top-4 - men jeg græder nu ikke snot, hvis vi ender med at købe ham, for han er uden tvivl garant for +10 mål pr. sæson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHm... Den er svær. På trods af to mål i går er jeg ikke nogen stor Mos-fan. Han fylder for lidt i offensiven, synes jeg. Til gengæld kan han score mål, og det er eddermame en mangelvare. Der kommer nok næppe noget bedre, hvis vi overhovedet har råd til transfer og løn. Jeg opfatter hans melding i dag lidt som et tegn på, at han ved, at han må gå ned i løn, hvis han skal blive. Men et angreb med Bodul og Mos tror jeg, vi bliver pænt trætte af i længden, på trods af de seneste kampe med to mål fra begge.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægJeg frygter lidt, at Mos lige nu er hamrende motiveret, for at bevise at han - enten er god nok til FCK - eller vil til en større løn end OB kan give ham. Det er set mange gange før, at spillere bliver motiveret, når de har kniven for struben, at så spiller de sig op. Jeg husker et efterår af Johan Absalonsen. Han er vores topscorer, men jeg er stadig i tvivl om han er den angriber, der kan få os tilbage i top-4 - men jeg græder nu ikke snot, hvis vi ender med at købe ham, for han er uden tvivl garant for +10 mål pr. sæson.
Mvh
MaxHH
Comment
-
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...tte-til-tilbud
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-fremtid-i-fck
"OB's sportsdirektør Jesper Hansen siger til samme avis, at han og klubben har en deadline for, hvornår de skal melde tilbage på et eventuelt køb af Mos. Den norske angriber koster angiveligt tre millioner kroner"
Nogen der har set det et sted?
http://www.bold.dk/nyt/Avis-Mos-koster-to-millioner"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægjeg er egentlig enig... han er ikke den bedste angriber vi har haft, men han ER måske nok den bedste angriber vi kan få... ,o(
Mvh
MaxHHForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægjeg er egentlig enig... han er ikke den bedste angriber vi har haft, men han ER måske nok den bedste angriber vi kan få... ,o(
Mvh
MaxHH
Signer vi mos så fint, han er en god angriber og skal nok stå for +10 mål pr sæson - og det har vi manglet. Signer vi ikke med ham lever jeg nok også med det - hvis altså Jesper finder en fuldgod erstatning - for vi er sgu lidt tandløse oppe foran.
mon ikke det der virkelig mangler ifbl med at få en afklaring er hele denne nedrykningskamp som vi til stadighed ikke kan sige os fri af. For en tur i 1 divison må helt sikkert betyde farveller til mos
Comment
-
Spar pengene fra Mos.. Ryk Kadrii på toppen og Lucas Jensen på kanten når han kommer til sommer..
Brug så istedet pengene på en kant start/reserve (afhængig af Lucas Jensens niveau)..
Skulle Barret være mulig at hente så skal han hentes!! Det er en spiller vi kan tjene stort på i fremtiden tror jeg..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlægSpar pengene fra Mos.. Ryk Kadrii på toppen og Lucas Jensen på kanten når han kommer til sommer..
Brug så istedet pengene på en kant start/reserve (afhængig af Lucas Jensens niveau)..
Skulle Barret være mulig at hente så skal han hentes!! Det er en spiller vi kan tjene stort på i fremtiden tror jeg..
Kadrii på toppen!
Comment
Comment