Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mos
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægIntet. Er vi sikker på at han var skadet og ikke bare var offer for en taktisk udskiftning?
For i øvrigt yderst behageligt dommeren ikke lige fløjter en strafbar off-side på Mos ved 2-1 målet
NB: Ikke at jeg synes der er strafbar off-side, men det er ikke langt fra det kunne være sket.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægJeg er ikke 100, men der sker noget, der hvor han sparker ved siden af bolden lige før målet.
For i øvrigt yderst behageligt dommeren ikke lige fløjter en strafbar off-side på Mos ved 2-1 målet
NB: Ikke at jeg synes der er strafbar off-side, men det er ikke langt fra det kunne være sket.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæger du sikker på den er strafbar når han har været nede og ligge og rejser sig for at komme væk fra situationen. Jeg er næsten sikker på at hvis han var blevet liggende er den ikke strafbar, men det er måske et dommerskøn og tvivlstilfælde når han rejser sig, men han søger ikke bolden og spillet og det er måske afgørende for både dommer og linievogterens manglende markering af Mos.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæger du sikker på den er strafbar når han har været nede og ligge og rejser sig for at komme væk fra situationen. Jeg er næsten sikker på at hvis han var blevet liggende er den ikke strafbar, men det er måske et dommerskøn og tvivlstilfælde når han rejser sig, men han søger ikke bolden og spillet og det er måske afgørende for både dommer og linievogterens manglende markering af Mos.
Comment
-
http://www.bold.dk/nyt/Faktatjek-Mak...rrest-minutter
Hmm - i sidste uge var Mos nummer 1 på den liste.
Er det en tilfældighed, at man laver en nyhed ud af det i samme øjeblik Makienok ligger nummer 1?
Nej, vel
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæghttp://www.bold.dk/nyt/Faktatjek-Mak...rrest-minutter
Hmm - i sidste uge var Mos nummer 1 på den liste.
Er det en tilfældighed, at man laver en nyhed ud af det i samme øjeblik Makienok ligger nummer 1?
Nej, vel
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Comment
Comment