Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: FCN - OB, fre 2/10 2015 kl 18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Fodbold og følelser - fodbold og forskellige følelser. Vi vinder 5-1 og pludselig bliver det brugt som anledning til en omgang underlødig lomme-psykologi på mennesker, som man overhovedet ikke kender, alene fordi man ikke ønsker at sætte sig ind i forskellige menneskers forskellige måder at bruge forum og ja, afreagere.

    Hvis man bare tager en 5-1 sejr og gør det som udgangspunkt for at der måske i virkeligheden slet ikke har været grund til frustration, så er man da ualmindeligt kortsigtet - og tager helt fejl af, at man ikke kan glæde sig over en sejr. Fordi man selv i sejrens stund analyserer hvad vi kan gøre bedre, er ikke det samme som man ikke kan finde glæde og begejstring.

    MvH ChrisOB
    + 1
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Jeg ser ikke de 4 bagerste som problemet. Det er dem der ligger foran 4 backkæden der ikke er stærke nok defensivt og spilmæssigt ( de mister for mange bolde på kritiske steder ) Hvis f.eks. Makrini er ude af position når der sker en fejlaflevering, så er helvede løs, da hverken Falk eller Larsen bakker op, og Azer ikke er stærk nok. Så der er et utroligt pres på 4 backkæden, og jeg synes egentlig at Oliver Lund skal have meget mere kredit end han får, da han både arbejder defensivt og lægger et offensivt pres.
      Synes nu også, vi har enorme problemer i den bagerste kæde. Vi har vel stadig ikke en venstreback på superliganiveau, og selvom HJ og LN er ok, mangler også den konstellation niveau, og der er ingen alternativer. OL har gjort det godt i perioder, haft udfald i andre, men godkendt. Vi mangler en god makker til Makrini, og en anden type end Larsen på kanten, så er midtbanen faktisk ret god.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Det er svært at bevare sorte tone her fra forum, når man lige har haft en stor oplevelse i Farum. Jeg kan ikke forstå, at det aldrig bliver godt eller lækkert nok eller fint nok for nogle af jer andre fans. Hvordan kan man brokke sig efter en 5-1 sejr?? Hvordan kan den også blive vendt til noget dårligt?? Så er det jo umuligt nogensinde at opnå nogen form for begejstring eller glæde. Så kan man jo lige så godt hoppe i havnen.
        Så i din verden er alle problemer væk når vi vinder? jeg glæder mig meget over sejren, men den udstiller også bitterheden over, at holdet med en mere solid offensiv, faktisk kunne have stormet tilbage i toppen af dansk fodbold i denne sæson. Timingen er bare ikke på vores side åbenbart. Da vi valgte at købe os til succes, gjorde vi det i FCKs bedste periode nogensinde, og når mellemsæsonerne for FCK har givet andre hold muligheder, har vi sovet i timen.

        En sejr gør ingen sommer, og vi skal fastholde presset og momentum nu, for taber vi den næste, er vi jo lige vidt.

        Jeg mener, at klubben har sat sig selv under pres, og de ledende personer i klubben, skal mærke det pres, og de skal vide, at der skal præsteres ikke bare idag, men også imorgen og hver eneste dag. Så lad os vente med den lalleglade jubel til vi rent faktisk har vundet noget.

        Comment

        Working...
        X