Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: FCN - OB, fre 2/10 2015 kl 18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
    Der er jo masser af fans som ikke har forstand på fodbold også hos OB. Kritik af Falk er direkte latterlig. Ingen arbejder hårdere for holdet.
    Rap rap rap...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #92
      matti lund må være ring når han ikke kan slå azer af...... han er sku tung azer :( ellers går det jo rigtig dejligt håber på 3 point

      Comment


        #93
        Må sku sige at Skula spiller godt indtil videre

        Comment


          #94
          Jeg er stor Makrini fan. Tænk med en bedre makker.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
            matti lund må være ring når han ikke kan slå azer af...... han er sku tung azer :( ellers går det jo rigtig dejligt håber på 3 point
            tror nok, at det handler om fysisk form, mere end om kvalitet

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
              Der er jo masser af fans som ikke har forstand på fodbold også hos OB. Kritik af Falk er direkte latterlig. Ingen arbejder hårdere for holdet.
              Så Falk's præstationer de sidste par kampe....dem må man ikke kritiserer?? Come on.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Jeg er stor Makrini fan. Tænk med en bedre makker.
                det ku' godt ende med at blive godt...min næste trøje bliver Makrini trøjen
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #98
                  Du kan selv være en and - jeg har været OB fan før din far overvejede at date din mor

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    Så Falk's præstationer de sidste par kampe....dem må man ikke kritiserer?? Come on.
                    Vi har ytringsfrihed, medmindre man støtter tibet, så man må sige, hvad man vel. Men det er latterligt, at fremhæve ham som skurk, når resten af holdet har spillet som en sæk lort, og han af alle har givet sig fuldt ud.

                    Comment


                      3-1 sejr og vi er nummer 5.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        Så Falk's præstationer de sidste par kampe....dem må man ikke kritiserer?? Come on.
                        Han er den der løber flest kilometer hver eneste gang - tjek din statistik mester. Ja Falk løber også forgæves men det skyldes jo andres tåbeligheder.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                          Jeg kalder den lige med det samme. Vi vinder 2-1.
                          Det må jo så betyde 0-0 i anden halvleg

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Vi har ytringsfrihed, medmindre man støtter tibet, så man må sige, hvad man vel. Men det er latterligt, at fremhæve ham som skurk, når resten af holdet har spillet som en sæk lort, og han af alle har givet sig fuldt ud.
                            Hehe....der fik du lige Tibet-sagen flettet ind :D
                            Jeg tror, jeg har været på banen med lidt let kritik af Falk et par gange, men den har bestemt ikke beroet på hans indsats i kampene, for den er der altid 120%, and I love it! Til gengæld kunne man (jeg) godt engang imellem ønske, at Falk lige valgte den nemme løsning med den nemme aflevering i stedet for at forsøge at drible gennem 3-4 modstandere. Han må vel være rutineret nok, snart, til at kunne se, hvornår de kan lykkes og ikke kan.

                            Men i dag....bare flyv, Falk!
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                              Han er den der løber flest kilometer hver eneste gang - tjek din statistik mester. Ja Falk løber også forgæves men det skyldes jo andres tåbeligheder.
                              Har jeg sagt andet. ...mester.
                              og fordi man løber meget kan man jo godt spille en dårlig kamp.
                              Falk er utrolig vigtig for os og har spillet et flot efterår generelt. De sidste par kampe har dog været under niveau....men resten af holdet præsterede jo heller ikke ligefrem særligt godt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                                Du kan selv være en and - jeg har været OB fan før din far overvejede at date din mor
                                Og hvad i himlens navn har det med Falk at gøre..? Eller noget andet..?

                                Suk...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X