Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: FCN - OB, fre 2/10 2015 kl 18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    400.000 direkte ned i Falks forlængelseskasse :O)

    MvT
    ... og måske en gang cocio og red bull...
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Den tæller stadig, for i næste kamp kan vi jo være tilbage igen, hvor vi var. Sådan er fodbold nu engang. Og gudskelov for det. ;-)

      MvH ChrisOB
      Men det VAR nu rart at vinde på udebane, overbevisende... det var tiltrængt. Og nej, det betyder naturligvis ikke at alt er rosenrødt, ligesom et nederlag på de samme cifre ikke betyder alt er lort... ,o)

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Den tæller stadig, for i næste kamp kan vi jo være tilbage igen, hvor vi var. Sådan er fodbold nu engang. Og gudskelov for det. ;-)

        MvH ChrisOB
        til at du i din "kyniske realisme" anderkender en flot sejr til vores hold...du (og JH) har ret i at vi kan være nede næste kamp igen, men denne sejr må give gode fornemmelser for holdet...der skal stadig arbejdes stenhårdt i næste kamp for at få startet en serie af gode kampe
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          til at du i din "kyniske realisme" anderkender en flot sejr til vores hold...du (og JH) har ret i at vi kan være nede næste kamp igen, men denne sejr må give gode fornemmelser for holdet...der skal stadig arbejdes stenhårdt i næste kamp for at få startet en serie af gode kampe
          Jeg sidder faktisk og er vildt ærgelig over, at der nu er landskampspause. For sådan noget skal sgu følges op med det samme!

          For ellers er det jo bare i kategorien "trodsreaktion".

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Jeg sidder faktisk og er vildt ærgelig over, at der nu er landskampspause. For sådan noget skal sgu følges op med det samme!

            For ellers er det jo bare i kategorien "trodsreaktion".

            MvH ChrisOB
            der er nok ikke spillerne hellere ville nu end klaske til Haderslev næste weekend
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Men det VAR nu rart at vinde på udebane, overbevisende... det var tiltrængt. Og nej, det betyder naturligvis ikke at alt er rosenrødt, ligesom et nederlag på de samme cifre ikke betyder alt er lort... ,o)

              Mvh

              MaxHH
              Det er det når det sker 3 gange på kort tid...

              ...Så alt bliver rosenrødt, hvis vi nakker nogle flere hold 5-1 på kort tid. ;-)

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                t er det når det sker 3 gange på kort tid...

                ...Så alt bliver rosenrødt, hvis vi nakker nogle flere hold 5-1 på kort tid. ;-)

                MvH ChrisOB

                Nå den middelmådige trup som ikke har en chance i suppen. Har pt 3 titler af plus karakter. Vi har scoret flest kasser vi har topscoreren og assist kongen. Det giver sgu da gejst. samtidig skal vi kun bruge 5 afslutninger før det giver mål.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                  t er det når det sker 3 gange på kort tid...

                  ...Så alt bliver rosenrødt, hvis vi nakker nogle flere hold 5-1 på kort tid. ;-)

                  MvH ChrisOB

                  Nå den middelmådige trup som ikke har en chance i suppen. Har pt 3 titler af plus karakter. Vi har scoret flest kasser vi har topscoreren og assist kongen. Det giver sgu da gejst. samtidig skal vi kun bruge 5 afslutninger før det giver mål.
                  Og så har vi også det dårligste forsvar - især når en af de 4 fra holdet i dag ikke kan spille.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Og så har vi også det dårligste forsvar - især når en af de 4 fra holdet i dag ikke kan spille.
                    Det beviser jo desværre bare tesen om, at havde vi haft et ordentligt forsvar, var vi seriøse medaljekandidater.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      Det beviser jo desværre bare tesen om, at havde vi haft et ordentligt forsvar, var vi seriøse medaljekandidater.
                      Jeg ser ikke de 4 bagerste som problemet. Det er dem der ligger foran 4 backkæden der ikke er stærke nok defensivt og spilmæssigt ( de mister for mange bolde på kritiske steder ) Hvis f.eks. Makrini er ude af position når der sker en fejlaflevering, så er helvede løs, da hverken Falk eller Larsen bakker op, og Azer ikke er stærk nok. Så der er et utroligt pres på 4 backkæden, og jeg synes egentlig at Oliver Lund skal have meget mere kredit end han får, da han både arbejder defensivt og lægger et offensivt pres.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Det beviser jo desværre bare tesen om, at havde vi haft et ordentligt forsvar, var vi seriøse medaljekandidater.
                        Det er svært at bevare sorte tone her fra forum, når man lige har haft en stor oplevelse i Farum. Jeg kan ikke forstå, at det aldrig bliver godt eller lækkert nok eller fint nok for nogle af jer andre fans. Hvordan kan man brokke sig efter en 5-1 sejr?? Hvordan kan den også blive vendt til noget dårligt?? Så er det jo umuligt nogensinde at opnå nogen form for begejstring eller glæde. Så kan man jo lige så godt hoppe i havnen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Det er svært at bevare sorte tone her fra forum, når man lige har haft en stor oplevelse i Farum. Jeg kan ikke forstå, at det aldrig bliver godt eller lækkert nok eller fint nok for nogle af jer andre fans. Hvordan kan man brokke sig efter en 5-1 sejr?? Hvordan kan den også blive vendt til noget dårligt?? Så er det jo umuligt nogensinde at opnå nogen form for begejstring eller glæde. Så kan man jo lige så godt hoppe i havnen.
                          Det er jeg ret sikker på, at en 3-4 debattører har forklaret dig sagtens kan lade sig gøre, - inden kl. slår midnat.

                          Men ja, jeg er da fuldkommen enig med dig. Det er som om (i øvrigt forståeligt, på baggrund af vel 5 års? elendighed), at en gruppe af tidligere humørrige debattører (enkelte undtagelser) fuldkommen har kastet håndklædet, og bruger forummet her, til at få udløb for frustrationer. Om det er for at finde nogen som skal forsøge at tale dem i godt humør, - bare for at få råbt noget ud, eller en lidt naiv tro på, at bitching på et forum flytter noget som helst i det virkelige liv, det har jeg ikke helt regnet ud.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                            Det er jeg ret sikker på, at en 3-4 debattører har forklaret dig sagtens kan lade sig gøre, - inden kl. slår midnat.

                            Men ja, jeg er da fuldkommen enig med dig. Det er som om (i øvrigt forståeligt, på baggrund af vel 5 års? elendighed), at en gruppe af tidligere humørrige debattører (enkelte undtagelser) fuldkommen har kastet håndklædet, og bruger forummet her, til at få udløb for frustrationer. Om det er for at finde nogen som skal forsøge at tale dem i godt humør, - bare for at få råbt noget ud, eller en lidt naiv tro på, at bitching på et forum flytter noget som helst i det virkelige liv, det har jeg ikke helt regnet ud.
                            Fodbold og følelser - fodbold og forskellige følelser. Vi vinder 5-1 og pludselig bliver det brugt som anledning til en omgang underlødig lomme-psykologi på mennesker, som man overhovedet ikke kender, alene fordi man ikke ønsker at sætte sig ind i forskellige menneskers forskellige måder at bruge forum og ja, afreagere.

                            Hvis man bare tager en 5-1 sejr og gør det som udgangspunkt for at der måske i virkeligheden slet ikke har været grund til frustration, så er man da ualmindeligt kortsigtet - og tager helt fejl af, at man ikke kan glæde sig over en sejr. Fordi man selv i sejrens stund analyserer hvad vi kan gøre bedre, er ikke det samme som man ikke kan finde glæde og begejstring.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Det er svært at bevare sorte tone her fra forum, når man lige har haft en stor oplevelse i Farum. Jeg kan ikke forstå, at det aldrig bliver godt eller lækkert nok eller fint nok for nogle af jer andre fans. Hvordan kan man brokke sig efter en 5-1 sejr?? Hvordan kan den også blive vendt til noget dårligt?? Så er det jo umuligt nogensinde at opnå nogen form for begejstring eller glæde. Så kan man jo lige så godt hoppe i havnen.
                              Hvordan bliver den vendt til noget dårligt? Han påpeger da bare noget ret så åbenlyst. Hvis vi havde lige så gode forsvarsspillere som vi har angribere, så var vi medalje kandidater, og ikke kun bejlere til en midterplacering.

                              Det er da bare en konstatering.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                                Jeg ser ikke de 4 bagerste som problemet. Det er dem der ligger foran 4 backkæden der ikke er stærke nok defensivt og spilmæssigt ( de mister for mange bolde på kritiske steder ) Hvis f.eks. Makrini er ude af position når der sker en fejlaflevering, så er helvede løs, da hverken Falk eller Larsen bakker op, og Azer ikke er stærk nok. Så der er et utroligt pres på 4 backkæden, og jeg synes egentlig at Oliver Lund skal have meget mere kredit end han får, da han både arbejder defensivt og lægger et offensivt pres.
                                Delvist enig. Vi har et midtbane problem, forsvaret bliver ladt allene. Men shit happens og så skal drengene i forsvaret sku være der. Lad mig formulere det mildt, det var ærgeligt at vi ikke fik en central forsvarer i dette transfer vindue.
                                Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                                Comment

                                Working...
                                X