Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: FCN - OB, fre 2/10 2015 kl 18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægJeg ser ikke de 4 bagerste som problemet. Det er dem der ligger foran 4 backkæden der ikke er stærke nok defensivt og spilmæssigt ( de mister for mange bolde på kritiske steder ) Hvis f.eks. Makrini er ude af position når der sker en fejlaflevering, så er helvede løs, da hverken Falk eller Larsen bakker op, og Azer ikke er stærk nok. Så der er et utroligt pres på 4 backkæden, og jeg synes egentlig at Oliver Lund skal have meget mere kredit end han får, da han både arbejder defensivt og lægger et offensivt pres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDet er svært at bevare sorte tone her fra forum, når man lige har haft en stor oplevelse i Farum. Jeg kan ikke forstå, at det aldrig bliver godt eller lækkert nok eller fint nok for nogle af jer andre fans. Hvordan kan man brokke sig efter en 5-1 sejr?? Hvordan kan den også blive vendt til noget dårligt?? Så er det jo umuligt nogensinde at opnå nogen form for begejstring eller glæde. Så kan man jo lige så godt hoppe i havnen.
En sejr gør ingen sommer, og vi skal fastholde presset og momentum nu, for taber vi den næste, er vi jo lige vidt.
Jeg mener, at klubben har sat sig selv under pres, og de ledende personer i klubben, skal mærke det pres, og de skal vide, at der skal præsteres ikke bare idag, men også imorgen og hver eneste dag. Så lad os vente med den lalleglade jubel til vi rent faktisk har vundet noget.
Comment
Comment