Oprindeligt indsendt af jchristo
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
U19 Brøndby IF - OB kl. 13.00 lørdag d. 26.
Collapse
X
-
Jeg kan i øvrigt godt anbefale, at tage ud og se både U17 og U19. Det er sgu ægte fodbold, og jeg synes personligt, det er rigtig hyggeligt. Jeg går allerede og glæder mig d. 17. oktober, hvor de unge gutter besøger FCK. Så tager jeg turen ned fra Lyngby igen. Ja, faktisk glæder jeg mig mere til det end til at stå på Farum stadion på fredag og se os få en snitter af de store af FCN. Men der tager jeg nu også turen, for lidt masochist er man jo.
Leave a comment:
-
Nej, det kan man ikke sige. Han og Magnus Pedersen så ikke håbløse ud mod Cornelius og hans norske fætter af samme størrelse, men FCK scorede stadig tre gange mens Hasan var på banen. Han gik ud i pausen med en skade. Bedste mand var Kryger, der bl.a. tætnede forsvaret i 2. halvleg.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægKurucay har vel krydset klinge med flere af dem i reserveholdskampe... Var det ikke noget med han var blandt de bedste imod FcK "reserverne" for nylig..?
Jeg tror.. nej, jeg er ret overbevist om, at vi har nogle store forsvarstalenter i Magnus Pedersen, Hasan Kuracay og Alexander Hemmingsen, men da Magnus må formodes at være længst fremme og ikke ligefrem bliver kastet i kamp, så tror jeg også det er for tidligt for de andre. Om de har det sidste til at nå superliganiveau eller derover, det må tiden vise.
Men hvor ville det da være lækkert med både en Hemmingsen og en Bordingaard på banen for OB igen.
Leave a comment:
-
Kurucay har vel krydset klinge med flere af dem i reserveholdskampe... Var det ikke noget med han var blandt de bedste imod FcK "reserverne" for nylig..?
Leave a comment:
-
Det er meget svært. Der er mange spændende spillere på det u19 hold, men derfra og til at blive superligaspiller er der langt - og resultaterne er jo heller ikke ligefrem prangende (også selvom startprogrammet måske har været lidt svært).Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægDet er altid svært at sammenligne ungdoms fodbold med senior fodbold. Men vi må håbe der er noget krudt i de unge mennesker. Så skal de nok få chancen.
Hvis der fiskes efter, om niveauet skulle være bedre end hos de tre der nævnes, så må svaret vel være nej, for så ville de vel spille i suppen.
Leave a comment:
-
Ja, det er vel først, når de unge kommer i clinch med "de voksne" superligaspillere, at man for alvor kan se, om der er kvalitet og holdbarhed. Jeg husker selv tydeligt skiftet fra ungdomsspiller (omend det var på et væsentligt andet niveau) - pludselig "slog" man sig en del mere, når man var oppe imod de rutinerede "voksne" spillere.Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægDet er altid svært at sammenligne ungdoms fodbold med senior fodbold. Men vi må håbe der er noget krudt i de unge mennesker. Så skal de nok få chancen.
Leave a comment:
-
Det er altid svært at sammenligne ungdoms fodbold med senior fodbold. Men vi må håbe der er noget krudt i de unge mennesker. Så skal de nok få chancen.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHvad er niveau på Kuracay og Hemmingsen i forhold til Diarra, Lasse og Halgrimur ?
Leave a comment:
-
Hvad er niveau på Kuracay og Hemmingsen i forhold til Diarra, Lasse og Halgrimur ?
Leave a comment:
-
Det slutter 1-0. Fortjent nok, men surt efter rigtig god fight.
Weber kæmpede på top, men det var mission impossible.
Bordingaard på midten så fornuftig ud, men Hemmingsen og Kuracay i midterforsvaret var dagens stjerner. Solidt og med rigtig god lyd på. Godt, men kort, indhop af Mads Jørgensen.
Slut herfra.
Leave a comment:
-
OB taber 1-0 efter at have været en mand i undertal i 70 minutter.
Leave a comment:
-
Mads Jørgensen scoring annulleret for off side. Det tror jeg ikke var korrekt.
Leave a comment:
-
Mads Jørgensen er kommet ind for Bordingaard såvidt jeg kan se.
OB satser med både Hemmingsen og Kuracay flyttet frem og 3 i forsvaret.
Leave a comment:
-
Klasse kasse! Desværre til Brøndby, men hold da op. Et indlæg når på tværs af feltet, hvor det bliver flugtet ind. Ingen chance for Frilund.
40 minutter og fortjent 1-0 til Brøndby.
Leave a comment:
Leave a comment: