Fortsat optakt:
Følgende spillede U17 sidste sæson, iflg. mine tidligere tråde:
Nicolaj Hust (forsvar / midtbane), Jannik Pedersen (midtbane), Mads Jørgensen (forsvar / midtbane), Rasmus Thomsen (midtbane) og Simon Basler (angreb).
Brøndbys U17 blev mestre sidste sæson, mon ikke de har et par stykker med derfra?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
U19 Brøndby IF - OB kl. 13.00 lørdag d. 26.
Collapse
X
-
Simon Jul, Mads Raben, Jonas Hansen og Oliver Lønfeldt er ude med skader
Det havde ellers været fint at se Raben og Hansen, der jo skulle være store talenter. Lønfeldt spillede U17 sidste år. Det havde også været sjovt at se ham på U19.
Det er halvdelen af de spillere, der iflg. ob.dk er angribere, der er ude sammen med en midtbane og en forsvarer. Det kan måske blive lidt tyndt på toppen, så at sige.
Alexander Hemmingsen og Hasan Kuracay ser jeg frem til. Sidstnævnte forventer jeg dominerer. Han havde rimelig godt styr på Cornelius da vi mødte FCKs reserver. Modstanden i dag må trods alt være på lavere niveau.
Frederik Humlegaard på midten og Kristian Weber og Simon Basler på top bliver også spændende at følge.
Solen er fremme og det varmer, ølen er ikke drukket endnu, men maden spist (det var ikke spændende). Den striwede trøje er på, så de unge kan se, at der er sympatiske mennesker på siddepladserne.
Til dem der ser kampen på nettet: Jeg sidder til højre for kameratårnet, midt for den ene banehalvdel.
Ny kommer vores unge gutter frem fra omklædningsrummet så småt. Jeg flasher trøjen, gør jeg.
Leave a comment:
-
U19 Brøndby IF - OB kl. 13.00 lørdag d. 26.
Kampen kan efter sigende ses på kanalsport.dk
Personligt er jeg på plads ved langsiden og venter på at opvarmningen begynder. Det er blæsende med skyer på himlen her i Brøndby, men det skulle holde tørt selvom enkelte skyer ser lidt mørke ud. Det er lidt halvkøligt, og om lidt vil jeg spise mine medbragte sandwicher og måske drikke min Ceres Royal.
Forhåbentlig kan lidt af skammen fra i går blive vasket af.Tags: Ingen
Leave a comment: