Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Fredericia - OB Pokalkamp 22/09/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
    +1
    Jh er mindre kompetent til sin stilling, end Carl Holst og Anker Boue er til deres. Han må væk, ellers bliver vi aldrig bedre end når. 8

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Jh er mindre kompetent til sin stilling, end Carl Holst og Anker Boue er til deres. Han må væk, ellers bliver vi aldrig bedre end når. 8
      bliver vanvittige af den stavekontrol.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        1. Greve trækker ind i banen og deltager på midten, ligesom Thomsen gør/gjorde i AaB. Hvor ville du ellers placere ham?
        2. Falk spiller 10'er i dag. Det er hans position - det var det, der fungerede mod Hobro, som er samme "slags" hold. Men enig i, at vi skulle have haft 2 angribere inde.
        3. Dødboldene vil forventeligt være ringe når man kun har Lasse og Zohore som potentielle trusler. Ove har ekstremt stor fokus på dødbolde og er gode på dem, men som jeg husker det, så var du ikke nogen stor fan af hans defensive tilgang til kampene. Man kan ikke få det hele.
        4. Enig, og det havde vi også. Både Emil, Azer og Lund forsøgte sig udefra. Men SKYD nu noget oftere i stedet for det trilleri.
        Syntes du Greve gjorde det godt som kantspiller i dag ?
        Hvor mange gange udfordrede han og kom til baglinjen ?

        Hvis Falk ikke skal spille kant syntes jag han skal ligge bag 2 angribere , når der kun var Zohore foran ham var det for let for Fredericia at skærme af for Zohore .

        Nej jeg var ikke fan af Ove´s defensive tilgang men jublende lykkelig over han reddede os og havde et stort ønske om han ville have turdet satse da vi næsten var sikret . Men nu er det mere generelt at jeg syntes vi er ringe til dødbolde både defensivt og offensivt , vores hjørnespark er jo næsten et oplæg til en kontra imod os .

        Alt for meget nipseri og trillen rundt og kombineren foran feltet i håb om der bliver et hul at spille igennem .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Jh er mindre kompetent til sin stilling, end Carl Holst og Anker Boue er til deres. Han må væk, ellers bliver vi aldrig bedre end når. 8
          Enig

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Syntes du Greve gjorde det godt som kantspiller i dag ?
            Hvor mange gange udfordrede han og kom til baglinjen ?

            Hvis Falk ikke skal spille kant syntes jag han skal ligge bag 2 angribere , når der kun var Zohore foran ham var det for let for Fredericia at skærme af for Zohore .

            Nej jeg var ikke fan af Ove´s defensive tilgang men jublende lykkelig over han reddede os og havde et stort ønske om han ville have turdet satse da vi næsten var sikret . Men nu er det mere generelt at jeg syntes vi er ringe til dødbolde både defensivt og offensivt , vores hjørnespark er jo næsten et oplæg til en kontra imod os .

            Alt for meget nipseri og trillen rundt og kombineren foran feltet i håb om der bliver et hul at spille igennem .
            Det er backens opgave at gå til baglinjen. Vi har kun én kantspiller i truppen, som prøver at udfordre og gå til baglinjen - Lucas Jensen. Og ham vil du jo heller ikke have. Falk udfordrer nok som kantspiller, men han går jo ekstremt sjældent til baglinjen, tværtimod går han ind i banen.

            Jeg synes Greve gjorde det fint, BTW. Så hvem ville du ellers sætte på den højrekant, som har niveau og som går til baglinjen?

            Og så er det jo svært at komme udenom, at Falk bag en enlig angriber fungerede mod Hobro.
            Last edited by anglicantian; 22-09-2015, 21:18.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Det er backens opgave at gå til baglinjen. Vi har kun én kantspiller i truppen, som prøver at udfordre og gå til baglinjen - Lucas Jensen. Og ham vil du jo heller ikke have. Falk udfordrer nok som kantspiller, men han går jo ekstremt sjældent til baglinjen, tværtimod går han ind i banen.

              Jeg synes Greve gjorde det fint, BTW. Så hvem ville du ellers sætte på den højrekant, som har niveau og som går til baglinjen?
              Syntes nu også Emil gør sig godt på kanten . Falk har selvfølgelig meget mere at byde på end Greve , som jo ikke er kantspiller og ej heller formår at udfordre og være chanceskabende , syntes faktisk han var skidt i dag men han er undskyldt af at være fejlplaceret.

              Lucas Jensen har på intet tidspunkt vist at han er brugbar i superligaen , men måske han kunne være brugbar mod et 1. div hold , ellers peget vores manglende alternativer på kanterne jo igen på JH .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                :D Lad mig lige præcisere så, for den gode tones skyld. Jeg oplever meget ofte PH kommer med forudsigelser, som bliver gjort til skamme. Og netop pokal fodbold kan byde på de vildeste overraskelser. Sådan en kommentar understreger for mig at han ikke har særligt dyb indsigt i fodboldens tilfældigheder.
                Målet var ikke tilfældigt, det kommer af at vores forsvar er suppens dårligste og derfor skal der ikke så mange angreb til at score på os.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  At spille chancen større kan bestemt være smart.
                  Meget direkte spil fører ofte til mange tabte bolde.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Vi var klart dominerende fra start, intet problem der ... som jeg ser det.
                    Problemet ligger i det urimeligt ringe forsvar.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Da Barca var mest boldbesiddende og broderende var vi mange der beundrede dem allermest, det var fodboldkunst ... i mine øjne.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                        Var der ikke noget med at Kim Brink engang kunne have nappet Robert Lewandowski? Nu har han lige vendt 0-1 til 2-1 på 40 sekunder, efter at have været på banen i 6 minutter...

                        Nå, det var vist et sidespring...

                        edit: Og hattrick efter 9 minutter

                        Og 4 mål efter 12 minutter. Hvad sker der, Wolfsburg?

                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...rt-lewandowski

                        Comment


                          Hvor er det pinligt!!!!

                          Comment


                            Du mener altså at Ove P. som ikke har trænet andet ret meget andet end bundhold og overlevet på en defensiv tilgang hvor bussen parkeres, er en bedre træner en Kent Nielsen som har vundet mesterskab, pokal og er gået videre fra gruppespillet i Europa League :D?
                            Undskyld mig, ... men det giver altså ikke meget mening :).
                            Hvis vi gerne vil være en evig middelvare, så skal vi have Ove P. eller en type som ham, hvis vi derimod gerne vil satse noget og bygge en stil op, så skal vi have en som Kent ... så afhænger det af hvad man foretrækker, jeg er på den sidste.
                            Ove P. spiller fodbold på en måde som på ingen måde appellerer til mig, defensivt og ofte destruktivt ... at tænke sig hvis begge hold gjorde sådan.
                            Last edited by Entusiastens; 22-09-2015, 22:34.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Mad Dog Murdock Se indlæg
                              5 et halv år fremme og intet har rykket sig...total kollaps og fallit erklæring...taber mentaliteten lever i beste velgående...alt i alt falder hele denne store nedtur tilbage på ledelsen!
                              Vi blev da nr. 2 for 4 år siden ...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Da Barca var mest boldbesiddende og broderende var vi mange der beundrede dem allermest, det var fodboldkunst ... i mine øjne.
                                Barcelona-spillestil - nej tak. Barcelona er for børn og folk der ikke ved noget om fodbold. Man skal bare frem af banen; det går ikke at prøve at lege brasilianer i Danmark.
                                OB: Danske mestre i 2075/6

                                Comment

                                Working...
                                X