Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Fredericia - OB Pokalkamp 22/09/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Det er fanme vigtigt, at vi får udlignet med det samme...

    Comment


      #47
      Sådan!!!
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #48
        Zohoreeeeeee flot oplæg fra falk

        Comment


          #49
          Hold kæft han er varm Zohore!

          Comment


            #50
            Og 1-1

            Comment


              #51
              Jeg ender med at blive helt glad for Zohore

              Vigtigt at få svaret igen med det samme

              Comment


                #52
                3 kamp i streg zohore scorer

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                  Hahaha :D Den scoring sætter en tyk streg under hvor elendig PH er som kommentator. 2 min før scoringen siger han "Jeg har svært ved at se FCF score overhovedet..".
                  Argh det kunne alle jo have sagt. De har jo ikke haft en eneste chance før det....

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Kan ikke se kampen så hvordan går spillet?
                    OB er klart overlegne i spillet og har haft 2-3 store chancer og et par langskud. Men lader i perioder FCF spille bolden op nedefra.
                    Nu scorede FCF så på deres første chance i kampen... Og OB i næste angreb. vildt!

                    Comment


                      #55
                      Vi er seriøst i en situation, hvor vi har 3 glimrende angribere der alle kan score... Hvad er det for et sygt parallelunivers jeg befinder mig i?!?

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Kan ikke se kampen så hvordan går spillet?
                        OB spiller ganske godt imod en rød bus med åbne vinduer hist og her....
                        Og dér scorede Fredericia - stik imod spil og chancer... Stolpe ud stadig for OB på udebane.
                        Og dér scorede OB så!!!! (Zohore!)
                        Jeg bliver lige ved med at skrive, eftersom det ser ud til, at der så kommer mål!
                        OBs mål klart bedst gennemspillet - Fredericias mål kom på en ripost efter en god redning af Koval.

                        Comment


                          #57
                          Zohore skal jo starte inde på fredag.. Man kan ikke sætte en knægt af, som er så godtspillende i øjeblikket.

                          Spændende hvem af AK og Festersen der får pladsen i angrebet.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            Argh det kunne alle jo have sagt. De har jo ikke haft en eneste chance før det....
                            Nej men det er meget typisk ham ikke at have den indsigt, at han åbenbart ikke ved hvor tilfældigt fodbold er. Jeg var ikke overrasket over deres scoring.

                            Comment


                              #59
                              Kirkeskov koster igen en kasse, hold kæft hvor er den mand elendig, hvordan kan JBL være ringere?

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                                Hahaha :D Den scoring sætter en tyk streg under hvor elendig PH er som kommentator. 2 min før scoringen siger han "Jeg har svært ved at se FCF score overhovedet..".
                                Nu skal vi jo heller ikke gøre Plapre Poul dummere end han er. Det var vitterligt svært at se hvor Fredericia skulle få deres mål fra, men sådan et tilfældigt opløb er altså det der sker

                                Comment

                                Working...
                                X