Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Christiansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Selvfølgelig ikke... (nu skal jeg selvfølgelig heller ikke afvise, at nogen kan få et boost af at se "rivalen" fejle, uden det skal forstås som skadefro)
    glemte du at sætte "nogen" i citationstegn 😜
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      glemte du at sætte "nogen" i citationstegn 
      Nej...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Nej...
        så du mener JC bliver boosted af MTs fejl og måske også omvendt. Jeg tror nu ikke det er sådan at de glæder sig over hinandens fejl, det er jo til tider ekstra dyrt når det er målmændene der kikser
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          så du mener JC bliver boosted af MTs fejl og måske også omvendt. Jeg tror nu ikke det er sådan at de glæder sig over hinandens fejl, det er jo til tider ekstra dyrt når det er målmændene der kikser
          Det var ikke som en hentydning til hverken JC eller MT, eller ment som skadefro, som jeg også skrev... Nogen, med eller uden diverse tegn, kan måske få et boost, andre det modsatte...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Nu spillede JC så en god kamp i Lørdags mod EFB, hvor han pillede 3 vigtige og dirigerede fornemt med forsvaret, samt resten af holdet.
            Det fortjener han kredit for.
            At mange af jer har et hadeforhold til manden, gør ham ikke ringere end Toppel. De er på lige niveau når JC ikke er 100% på toppen. Men han lignede en mand der var 100% mod EFB...

            Jeg ser dog ikke de daglige træninger, men ser da en gang imellem.

            Radza glæder jeg mig til at se. Han har da højden, men mangler fysik endnu til at blive rigtig god tror jeg.

            Comment


              Samtidig har han mega kampgejst og han yder alt for holdet, såsom da han fik et gult kort for brok på bænken da OB fejlagtigt fik underkendt et mål for offside, som de kunne sidde og se gengivelsen af at der ikke var offside. Han mangler lidt mere kredit hos mange herinde, også noget Troels har bemærket.

              Comment


                Al respekt for JC, men Viborg har altså et problem:
                http://www.bold.dk/nyt/viborg-stress...-maalmandsjagt

                TD den ene vej og JC den anden - win/win for alle parter

                Comment


                  Med denne udtalelse kan man da ikke udelukke JC til Viborg

                  http://www.bold.dk/nyt/viborg-stress...-maalmandsjagt

                  Comment


                    Jesper C virker altså MEGET oplagt i Viborg vil jeg mene. Jeg håber vi finder ud af noget der sender JC til Jylland. Så slipper jeg også for at bruge en masse krudt på at få skibbet ham af i den kommende udgave af Football Manager, således jeg kan få frigjort nogle vigtige lønkroner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Med denne udtalelse kan man da ikke udelukke JC til Viborg

                      http://www.bold.dk/nyt/viborg-stress...-maalmandsjagt
                      Det er da i øvrigt et fantastisk billede af Ole Nielsen, de bruger på bold.dk. Han ser da overhovedet ikke mentalt udfordret ud, eller hvad man nu kalder det i disse politisk korrekte tider:-)

                      Comment


                        "- Vi prioriterer, det skal være en førstemålmand, der kan hjælpe os gennem hele sæsonen..."

                        "
                        Det skal være en løsning for hele sæsonen, så derfor har vi også en god tro på, at vi finder den rette...."

                        Jeg vil ellers mene at netop disse udtalelse udelukker Jesper C i Viborg. Hans skades historik taget i betragtning, så skal da være komplet blæst at sætte sin lid til ham.

                        Deres udtalelser synes jeg ikke taler for et skifte til Viborg, desværre.
                        "...Jeg tror man kan spare sig ihjel og kalde det ansvarlighed. ... fordi der er ingen der køber billet til økonomisk ansvarlighed."
                        Citat: Dan Hammer

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af M_Beyer Se indlæg
                          "- Vi prioriterer, det skal være en førstemålmand, der kan hjælpe os gennem hele sæsonen..."

                          "
                          Det skal være en løsning for hele sæsonen, så derfor har vi også en god tro på, at vi finder den rette...."

                          Jeg vil ellers mene at netop disse udtalelse udelukker Jesper C i Viborg. Hans skades historik taget i betragtning, så skal da være komplet blæst at sætte sin lid til ham.

                          Deres udtalelser synes jeg ikke taler for et skifte til Viborg, desværre.
                          Vi købte ham da, med lignende skadeshistorik... så hvorfor ikke også Viborg... ,o)

                          Mvh

                          MaxHH

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Vi købte ham da, med lignende skadeshistorik... så hvorfor ikke også Viborg... ,o)

                            Mvh

                            MaxHH
                            Har JC ikke været klar hele foråret men bare tabt pladsen til Toppel?
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Har JC ikke været klar hele foråret men bare tabt pladsen til Toppel?
                              Jo sådan mere eller mindre. Han var 100% klar idag og så meget meget fit ud

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                                Vi købte ham da, med lignende skadeshistorik... så hvorfor ikke også Viborg... ,o)

                                Mvh

                                MaxHH
                                Nuff said...
                                "...Jeg tror man kan spare sig ihjel og kalde det ansvarlighed. ... fordi der er ingen der køber billet til økonomisk ansvarlighed."
                                Citat: Dan Hammer

                                Comment

                                Working...
                                X