Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jesper Christiansen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægNej...Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægså du mener JC bliver boosted af MTs fejl og måske også omvendt. Jeg tror nu ikke det er sådan at de glæder sig over hinandens fejl, det er jo til tider ekstra dyrt når det er målmændene der kikserTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Nu spillede JC så en god kamp i Lørdags mod EFB, hvor han pillede 3 vigtige og dirigerede fornemt med forsvaret, samt resten af holdet.
Det fortjener han kredit for.
At mange af jer har et hadeforhold til manden, gør ham ikke ringere end Toppel. De er på lige niveau når JC ikke er 100% på toppen. Men han lignede en mand der var 100% mod EFB...
Jeg ser dog ikke de daglige træninger, men ser da en gang imellem.
Radza glæder jeg mig til at se. Han har da højden, men mangler fysik endnu til at blive rigtig god tror jeg.
Comment
-
Samtidig har han mega kampgejst og han yder alt for holdet, såsom da han fik et gult kort for brok på bænken da OB fejlagtigt fik underkendt et mål for offside, som de kunne sidde og se gengivelsen af at der ikke var offside. Han mangler lidt mere kredit hos mange herinde, også noget Troels har bemærket.
Comment
-
Al respekt for JC, men Viborg har altså et problem:
http://www.bold.dk/nyt/viborg-stress...-maalmandsjagt
TD den ene vej og JC den anden - win/win for alle parter
Comment
-
Med denne udtalelse kan man da ikke udelukke JC til Viborg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMed denne udtalelse kan man da ikke udelukke JC til Viborg
Comment
-
"- Vi prioriterer, det skal være en førstemålmand, der kan hjælpe os gennem hele sæsonen..."
"Det skal være en løsning for hele sæsonen, så derfor har vi også en god tro på, at vi finder den rette...."
Jeg vil ellers mene at netop disse udtalelse udelukker Jesper C i Viborg. Hans skades historik taget i betragtning, så skal da være komplet blæst at sætte sin lid til ham.
Deres udtalelser synes jeg ikke taler for et skifte til Viborg, desværre."...Jeg tror man kan spare sig ihjel og kalde det ansvarlighed. ... fordi der er ingen der køber billet til økonomisk ansvarlighed."
Citat: Dan Hammer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af M_Beyer Se indlæg"- Vi prioriterer, det skal være en førstemålmand, der kan hjælpe os gennem hele sæsonen..."
"Det skal være en løsning for hele sæsonen, så derfor har vi også en god tro på, at vi finder den rette...."
Jeg vil ellers mene at netop disse udtalelse udelukker Jesper C i Viborg. Hans skades historik taget i betragtning, så skal da være komplet blæst at sætte sin lid til ham.
Deres udtalelser synes jeg ikke taler for et skifte til Viborg, desværre.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægVi købte ham da, med lignende skadeshistorik... så hvorfor ikke også Viborg... ,o)
Mvh
MaxHH"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægVi købte ham da, med lignende skadeshistorik... så hvorfor ikke også Viborg... ,o)
Mvh
MaxHH"...Jeg tror man kan spare sig ihjel og kalde det ansvarlighed. ... fordi der er ingen der køber billet til økonomisk ansvarlighed."
Citat: Dan Hammer
Comment
Comment