Bare lige for at udrydde det her inden det bliver til endnu en "forum-sandhed", så er det IKKE pga. En eller anden bonus at JC ikke spiller. Hans bonus ordning er hverken større eller bedre end så mange andres. Det er et sportsligt valg truffet af Troels, som man så kan være enig eller uenig i,
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jesper Christiansen
Collapse
X
-
Jeg synes efterhånden at JC har haft et så langt skadesfrit forløb, at han fortjener chancen på holdet igen. Der er ingen tvivl om at når han ikke er på 100 %, så har han ikke niveau til superligaen mere, men det jeg har set til ham på det seneste synes jeg han ligner en mand på 100 %. Og når han er det er han bedre end Toppel, og ja så vil han bare vinde for en hver pris, og er god til at opildne sine holdkammerater. Jeg så gerne JC tilbage i målet allerede mod FCV, men jeg tvivler på at TB vil skabe ny tvivl om hvem, der er 1. målmand.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægJeg synes efterhånden at JC har haft et så langt skadesfrit forløb, at han fortjener chancen på holdet igen. Der er ingen tvivl om at når han ikke er på 100 %, så har han ikke niveau til superligaen mere, men det jeg har set til ham på det seneste synes jeg han ligner en mand på 100 %. Og når han er det er han bedre end Toppel, og ja så vil han bare vinde for en hver pris, og er god til at opildne sine holdkammerater. Jeg så gerne JC tilbage i målet allerede mod FCV, men jeg tvivler på at TB vil skabe ny tvivl om hvem, der er 1. målmand.
han havde nappet den første uden tvivl
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ardiles Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægMen nu er der vel heller ikke nogen der ved om vi starter med Toppel på kassen i aften, er der?
Opstillingen bliver først givet til DBU/dommeren en time før kampstart, og der er der da lidt tid til endnu.
Comment
Comment