Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Christiansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lidt anden overskrift på denne

    http://www.bold.dk/nyt/jesper-christ...er-for-ob-exit

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Hej JC, jeg tror kun du skal spørge JH en gang om I skal rive kontrakten i stykker...............

      Comment


        Jeg ville nu gerne se, at han fik chancen igen. Han stod godt i de træningskampe jeg har set, og han er helt sikkert i den bedste form han har været i, i den tid han har været i OB. Det var noget andet, hvis Toppel var overbevisende, men det synes jeg langt fra han har været. Tvivler dog på han får chancen igen, og hvis han skifter vil det også lune godt i lønbudgettet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Fordi han øffer lidt over ikke at få chancen?
          specielt efter Toppel dropper lidt i søndags
          Han er generelt bare et menneske jeg kan få kvalme over. At han så tillader sig at tude over, at han ikke har fået chancen, er jo bare så himmelråbende idiotisk som det kan være. Vi skal ikke længere tilbage, end til en af træningskampen mod Göteborg for at finde hans sidste hjerneblødning.

          Comment


            Hvis JC smutter dette vindue, så er vi faktisk ved at have ryddet op efter TC, hvilket jo må siges at være et kvalitetsstempel i sig selv.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Han er generelt bare et menneske jeg kan få kvalme over. At han så tillader sig at tude over, at han ikke har fået chancen, er jo bare så himmelråbende idiotisk som det kan være. Vi skal ikke længere tilbage, end til en af træningskampen mod Göteborg for at finde hans sidste hjerneblødning.
              Det er selvfølgelig træls, at du render rundt med kvalme, men klap nu lige hesten. Manden vil gerne spille bold og det får han ikke lov til - med det in mente gør han jo bare, hvad der er bedst for alle parter: Råber til alle fire verdenshjørner, at han er til salg, hvis der er nogen, der vil have ham.

              I mine øjne er målmandspladsen ikke der, vi har størst behov for forbedring (selvom enhver forbedring er velkommen) og hvorvidt JC er i klubben eller ej gør i givet fald ikke det behov hverken større eller mindre.

              /klebgjelp

              Comment


                Det falder jo heller ikke i hak med noget, at have ham løbende rundt med den hyre, hvis vi ellers mener det alvorligt med strategien... Forær ham væk, hurtigt...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Agenten var da fremme først i vinduet og sige at han undersøgte markedet, for derefter at meddele at JCs fremtid fortsat lå i Odense.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Jeg kan sagtens forstå hans frustration. Som alle andre herinde kan jeg ikke døje hans arrogante facon, men han er i min optik en væsentlig bedre målmand end Toppel, som jo nærmest koster et mål per kamp. Nuvel, Toppel laver nogle fine feberredninger, men han udstråler usikkerhed, og det er der ikke brug for når vores unge midtstoppere selv er lette at ryste. (Måske hjælper det at Lasse Nielsen er kommet til, han virker til at have udmærkede lederegenskaber). Jeg tror JC har gjort sig godt og grundigt utilfreds hos TB, ellers giver det ingen mening at han ikke får chancen, særligt efter seneste kamp hvor Toppel droppede fælt.
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                      Jeg kan sagtens forstå hans frustration. Som alle andre herinde kan jeg ikke døje hans arrogante facon, men han er i min optik en væsentlig bedre målmand end Toppel, som jo nærmest koster et mål per kamp. Nuvel, Toppel laver nogle fine feberredninger, men han udstråler usikkerhed, og det er der ikke brug for når vores unge midtstoppere selv er lette at ryste. (Måske hjælper det at Lasse Nielsen er kommet til, han virker til at have udmærkede lederegenskaber). Jeg tror JC har gjort sig godt og grundigt utilfreds hos TB, ellers giver det ingen mening at han ikke får chancen, særligt efter seneste kamp hvor Toppel droppede fælt.
                      jeg tror mest af alt det handler om kontinuitet på pladsen når vi har 2 målmænd der vel er gode på hver deres måde, uden at nogen af dem er fremragende. Jeg ønsker JC god vind hvis han forlader OB og ærgrer mig over at vi aldrig så det bedste af ham.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Hvis han skifter til Køge kunne det jo være led i en byttehandel med JK..
                        måske med en lille pose penge dog

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Hvis han skifter til Køge kunne det jo være led i en byttehandel med JK..
                          måske med en lille pose penge dog
                          hvordan er Jeppe Kjærs kontraktforhold. Synes jeg så et sted han havde udløb 30/6-14
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af klebgjelp Se indlæg
                            Det er selvfølgelig træls, at du render rundt med kvalme, men klap nu lige hesten. Manden vil gerne spille bold og det får han ikke lov til - med det in mente gør han jo bare, hvad der er bedst for alle parter: Råber til alle fire verdenshjørner, at han er til salg, hvis der er nogen, der vil have ham.

                            I mine øjne er målmandspladsen ikke der, vi har størst behov for forbedring (selvom enhver forbedring er velkommen) og hvorvidt JC er i klubben eller ej gør i givet fald ikke det behov hverken større eller mindre.

                            /klebgjelp
                            "Manden vil gerne spille bold og det får han ikke lov til"

                            Nå det havde jeg sgu ikke hørt. Det sidste jeg hørte var, at han da deltog til træning fuldt ud på lige fod med alle andre.

                            Hvis JC var en så meget bedre målmænd end Toppel så stod han da også, det kan en hver idiot da regne ud. Der er desværre bare mange der bedømmer ham på, hvad han har leveret for mange år siden, og ikke hvad han har leveret for os i sin kontraktperiode. Hvis man så isoleret på det han har leveret og ikke kendte til hans baggrund, ville man tro at han var revet op fra serierne.

                            Han har ganske enkelt været en fadæse, både når man ser på niveau og hvad han har kostet. At han så står med fugtige øjne foran lokalpressen, og siger at han ikke får chancen, er da til at brække sig over. 32 Superligakampe på 2 sæsoner, så har man fandme fået chancen, og når han så tilmed gøgler rundt i en af optaktskampene, så skal man lukke røven i en så helt uhyrlig høj grad, at det er svært at fatte, hvor meget man egentlig skal lukke røven.

                            Fair nok at han vil prøve noget andet, men at han ikke har fået chancen, er den største omgang mundlort hørt længe.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              hvordan er Jeppe Kjærs kontraktforhold. Synes jeg så et sted han havde udløb 30/6-14
                              Mener det er 31/12-14

                              Comment


                                Hvis jeg var Troels Bech, hvilket jeg heldigvis ikke er, ville jeg lade ham stå indtil kontraktudløb og lade Toppel være backup til når han givetvis bliver skadet. Toppel er en glimrende sub. Til den tid burde Radza være klar til at tage over.
                                OB: Danske mestre i 2075/6

                                Comment

                                Working...
                                X