Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: EfB - OB, man 14/9 2015 kl 19.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    SHHHH !!!

    Der er nogle som tager det ret alvorligt at vi kritiserer JH , vi har jo fået en god træner og to gode angribere .
    Jeg er ikke mere so helt sikkert om træneren.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Ta jer da nu forhelvede bare en anelse sammen man... Hvad fanden er det der foregår... 4-0, 35 min...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Meget meget skidt. De er pisse heldige, men som der bliver sagt de søger det. Føj en skidt deffensiv. Falk er også helt væk

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
          Okay, jeg er heller ikke JH-fan, men det er sgu ikke kun ham. At være bagud med 3 efter så kort tid, så er der sgu noget galt med spillernes indstilling, og det er fanme ikke sportsirektørens job!
          Der mangler jo kvalitet. Med kvalitet kommer selvtillid og indstilling. Se nu bare HJ, der igen igen koster et mål, det fjerde i denne kamp, når anføreren er så elendig, smitter det jo af på tilliden på holdet.

          Vores sportsdirektør har fatalt fejlvurderet situationen, værre end jeg frygtede. KN virker heller ikke som en mand, der forstå sin opgave. Savner Ove P.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            SHHHH !!!

            Der er nogle som tager det ret alvorligt at vi kritiserer JH , vi har jo fået en god træner og to gode angribere .
            Ja vær lige stille ;-) Fodboldhold bygges fra angrebet ned. Det ved alle da. Bare spørg oraklet Ove P.

            Comment


              Vi må bare indse, at vi for 5. sæson i træk er blandt ligaens ringeste. Overlevelse må være succeskriteriet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
                De fik to nemme med flotte mål. Og så har de fået vinger og selvtillid.
                ja - men det undskylder jo ikke at vi holder op med at investere....4-0 og der er ikke spillet 40 min. Forstår sgu godt de ikke gider mere - men de har selv bragt sig i den situation og må lige spille kampen færdig - gerne uden det bliver ALT for pinligt (omend vi nok har passeret det punkt allerede)

                Tror jeg hørte en ekspert (ifb. med noget Chl bold) snakke om at forsvare sit nederlag - altså ikke gå hen og tabe hovedet og tabe alt for stort

                Kampen er tabt - det var klart ihvertfald ved 3-0.....men jo ingen grund til at ødelægge selvtilliden helt med tennis cifre

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                  Okay, jeg er heller ikke JH-fan, men det er sgu ikke kun ham. At være bagud med 3 efter så kort tid, så er der sgu noget galt med spillernes indstilling, og det er fanme ikke sportsirektørens job!
                  Er vi enige om at JH har et ansvar ift at sørge for at vi har et forsvar ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Det er lige til at tude over. Føj for satan, hvor gør det ondt af se på vores forsvar. Jesper Hansen er en kæmpe joke. Manden er virkelig ikke fodboldkyndig, og det er vores defensiv heller ikke.
                    Kryger - joke
                    Jonasson - latterligt elendig
                    JH - bare nej. Forsvind og kom aldrig tilbage
                    Lykken er at se Brøndby fejle.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Det er pinligt!
                      Det er ikke ordet... Det her er simpelthen en skandale...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Ukoncentreret og kujonagtig

                        Comment


                          Hvad fanden laver Azer også, han slipper sin mand konstant, uden at kommunikere der videre. Tæt på at koste igen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
                            Ja vær lige stille ;-) Fodboldhold bygges fra angrebet ned. Det ved alle da. Bare spørg oraklet Ove P.
                            På den anden side nægter ved at tro at KN ikke skulle have sagt god for at vi ikke har købt til forsvaret.

                            Comment


                              Det bliver en ekstremt lang 2. halvleg.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                ja jeg vil så stille spørgsmålstegn ved vores træner.

                                Hvordan kan man sætte holdet så dårligt op mod AAB, efterfulgt af en flot kamp mod FCK - og så igen falde i endnu et kæmpe hul - hvad fanden sker der??
                                Troede sgu da spillerne efterhånden var ovre det der Bechs'sk syndrom med at svinge alt alt for meget.....
                                Jeg sidder med præcis samme tanker, jeg fatter det simpelthen ikke!

                                Comment

                                Working...
                                X