Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: EfB - OB, man 14/9 2015 kl 19.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlægOkay, jeg er heller ikke JH-fan, men det er sgu ikke kun ham. At være bagud med 3 efter så kort tid, så er der sgu noget galt med spillernes indstilling, og det er fanme ikke sportsirektørens job!
Vores sportsdirektør har fatalt fejlvurderet situationen, værre end jeg frygtede. KN virker heller ikke som en mand, der forstå sin opgave. Savner Ove P.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlægDe fik to nemme med flotte mål. Og så har de fået vinger og selvtillid.
Tror jeg hørte en ekspert (ifb. med noget Chl bold) snakke om at forsvare sit nederlag - altså ikke gå hen og tabe hovedet og tabe alt for stort
Kampen er tabt - det var klart ihvertfald ved 3-0.....men jo ingen grund til at ødelægge selvtilliden helt med tennis cifre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlægOkay, jeg er heller ikke JH-fan, men det er sgu ikke kun ham. At være bagud med 3 efter så kort tid, så er der sgu noget galt med spillernes indstilling, og det er fanme ikke sportsirektørens job!817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Det er lige til at tude over. Føj for satan, hvor gør det ondt af se på vores forsvar. Jesper Hansen er en kæmpe joke. Manden er virkelig ikke fodboldkyndig, og det er vores defensiv heller ikke.
Kryger - joke
Jonasson - latterligt elendig
JH - bare nej. Forsvind og kom aldrig tilbageLykken er at se Brøndby fejle.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægja jeg vil så stille spørgsmålstegn ved vores træner.
Hvordan kan man sætte holdet så dårligt op mod AAB, efterfulgt af en flot kamp mod FCK - og så igen falde i endnu et kæmpe hul - hvad fanden sker der??
Troede sgu da spillerne efterhånden var ovre det der Bechs'sk syndrom med at svinge alt alt for meget.....
Comment
Comment