Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: EfB - OB, man 14/9 2015 kl 19.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Kryger op af linjen - stopper op - og spiller den tilbage - suk!

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      nu har vi råbt på en midt stopper - eller flere....og Ari væk fra midtbanen - men hold nu op hvor vi mangler noget inde centralt også - makrini - azer er da heller ikke løsningen.

      Helt væk

      Zohore kommer ind istedet for festersen
      Azer er ikke , har aldrig været og bliver aldrig god nok . En ganske habil 1. div spiller . Spiller nogle gange en enkelt god kamp , som så bliver fulgt op af 8-10 dårlige.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Ikke at du fik 100% ret, men du er da godt på vej allerede her efter 22 min spillet...
        Jeg jinxede den. Sorry :-)

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Hvem skal cleare bolden? altså vi forlader os vel ikke på mand-mand dueller på dødbolde? Så vidt jeg kan vurdere, burde HJ gå frem og cleare bolden, men svært at sige. Men vi er totalt udspillet, vi har ingen organisation og ingen kvalitet i det defensive, og så kan offensive heller ikke udfolde så, så hvad fanden betyder det, at vi har stærke angribere?

          ps. og superfedt at se, hvordan TPI kampen har givet bedre sammenspil....IA
          ja der var nu nok en grund til at den kamp var så tæt.....vi er åbenbart ikke bedre

          Comment


            #95
            Så skal Zohore lige brænde sit livs kamp af.
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #96
              Another day in paradise

              Comment


                #97
                Esbjerg i Krise??? hvorfor snakkes der om det. Det var FCN der satte dem igang. Mig bekendt har de fået 5 i de sidste 3 kampe, hvor vi har fået 3.
                Det ser meget bedre ud end i Aalborg, man fornemmer mere at vi kan komme tilbage her, selvom det ser dumt ud på tavlen.

                Comment


                  #98
                  Lasse Nielsen løber rundt oppe i angrebet, Lasse Kryger på højre-back alt er ved det gamle

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Tanken om at vi scorer 2 mål, den må jeg nok se gå ud med Festersen der...

                    Nu bliver det svært...
                    det har jeg så ikke det store problem med at tro på - tror sagtens vi kan score 2 mål.

                    Hvad jeg ikke tror på er at vi holder målet rent resten af kampen.....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      ja der var nu nok en grund til at den kamp var så tæt.....vi er åbenbart ikke bedre
                      Det vil jeg nu mene vi er. Men vi mangler i den grad energi, energi som kommer af konkurrence i truppen, og mange sultne spillere som tripper for at komme ind. Jeg sidder med en lille bitte bange anelse for, at vi har fået en ny Lars Olsen i form af Kent Nielsen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Vi mangler Matti centralt vil jeg påstå. Nu render han jo rundt i Ådalen, og JH plejer jo at være de lavthængende frugters mand, så man må have love at håbe.
                        ja ved ikke om han er løsningen - men han kan UMULIGT være værre end det vi har rendende....og hvad med JJT - skal vi tabe så vil jeg da hellere se ham få noget spilletid

                        Comment


                          For satan - et er pinligt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            det har jeg så ikke det store problem med at tro på - tror sagtens vi kan score 2 mål.

                            Hvad jeg ikke tror på er at vi holder målet rent resten af kampen.....
                            Nej vi skal brugere mere end de to for at få point, det tror jeg også...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Nå - den kamp gider jeg ikke se færdig

                              Comment


                                Pis osse. Nu får vi da sat gang i deres angribere.

                                Comment

                                Working...
                                X