Der er nogle som tager det ret alvorligt at vi kritiserer JH , vi har jo fået en god træner og to gode angribere .
Jeg er ikke mere so helt sikkert om træneren.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Okay, jeg er heller ikke JH-fan, men det er sgu ikke kun ham. At være bagud med 3 efter så kort tid, så er der sgu noget galt med spillernes indstilling, og det er fanme ikke sportsirektørens job!
Der mangler jo kvalitet. Med kvalitet kommer selvtillid og indstilling. Se nu bare HJ, der igen igen koster et mål, det fjerde i denne kamp, når anføreren er så elendig, smitter det jo af på tilliden på holdet.
Vores sportsdirektør har fatalt fejlvurderet situationen, værre end jeg frygtede. KN virker heller ikke som en mand, der forstå sin opgave. Savner Ove P.
De fik to nemme med flotte mål. Og så har de fået vinger og selvtillid.
ja - men det undskylder jo ikke at vi holder op med at investere....4-0 og der er ikke spillet 40 min. Forstår sgu godt de ikke gider mere - men de har selv bragt sig i den situation og må lige spille kampen færdig - gerne uden det bliver ALT for pinligt (omend vi nok har passeret det punkt allerede)
Tror jeg hørte en ekspert (ifb. med noget Chl bold) snakke om at forsvare sit nederlag - altså ikke gå hen og tabe hovedet og tabe alt for stort
Kampen er tabt - det var klart ihvertfald ved 3-0.....men jo ingen grund til at ødelægge selvtilliden helt med tennis cifre
Okay, jeg er heller ikke JH-fan, men det er sgu ikke kun ham. At være bagud med 3 efter så kort tid, så er der sgu noget galt med spillernes indstilling, og det er fanme ikke sportsirektørens job!
Er vi enige om at JH har et ansvar ift at sørge for at vi har et forsvar ?
Det er lige til at tude over. Føj for satan, hvor gør det ondt af se på vores forsvar. Jesper Hansen er en kæmpe joke. Manden er virkelig ikke fodboldkyndig, og det er vores defensiv heller ikke.
Kryger - joke
Jonasson - latterligt elendig
JH - bare nej. Forsvind og kom aldrig tilbage
ja jeg vil så stille spørgsmålstegn ved vores træner.
Hvordan kan man sætte holdet så dårligt op mod AAB, efterfulgt af en flot kamp mod FCK - og så igen falde i endnu et kæmpe hul - hvad fanden sker der??
Troede sgu da spillerne efterhånden var ovre det der Bechs'sk syndrom med at svinge alt alt for meget.....
Jeg sidder med præcis samme tanker, jeg fatter det simpelthen ikke!
Comment