Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Matti Lund træner med

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jeg er Matti Lund fan. Jeg er overbevist om, at havde han fået tiden til at udvikle sig i OB, var han blevet en profil for os. Han var en af de første spillere, jeg fulgte tæt, da jeg fulgte ungdomsholdene meget tæt i sin tid, ham og AK. Han er offensiv midtbanespiller, blev ofte brugt på kanten, så kan kunne trække ind i banen. Han er dog en meget alsidig spiller, og måske er det hans forbandelse: han mangler måske de sidste spidskompetencer.

    Men til vores hold, til suppen, er det alt rigeligt: Han er teknisk solid, kan udfordre, har overblik, er målfarlig, kan også arbejde defensivt, er løbestærk, og vigtigst så har han en fantastisk mentalitet= hårdt arbejde, dedikation.

    Hans indstilling vil i den grad gavne klubben, der er intet luksusspiller over ham, han leverer en seriøs indsats hver gang. Og så er han stribet og vil OB det bedste.

    Comment


      #17
      Kunne man ikke håbe på en kort kontrakt resten af efteråret så man kan så set ham ordentlig an?

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Jeg er Matti Lund fan. Jeg er overbevist om, at havde han fået tiden til at udvikle sig i OB, var han blevet en profil for os. Han var en af de første spillere, jeg fulgte tæt, da jeg fulgte ungdomsholdene meget tæt i sin tid, ham og AK. Han er offensiv midtbanespiller, blev ofte brugt på kanten, så kan kunne trække ind i banen. Han er dog en meget alsidig spiller, og måske er det hans forbandelse: han mangler måske de sidste spidskompetencer.

        Men til vores hold, til suppen, er det alt rigeligt: Han er teknisk solid, kan udfordre, har overblik, er målfarlig, kan også arbejde defensivt, er løbestærk, og vigtigst så har han en fantastisk mentalitet= hårdt arbejde, dedikation.

        Hans indstilling vil i den grad gavne klubben, der er intet luksusspiller over ham, han leverer en seriøs indsats hver gang. Og så er han stribet og vil OB det bedste.
        Helt enig. Og årene i Italien har uden tvivl givet ham en masse hår på brystet både personligt og fodboldmæssigt.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
          Helt enig. Og årene i Italien har uden tvivl givet ham en masse hår på brystet både personligt og fodboldmæssigt.
          Uden tvivl. Ærgerligt hvis der ikke er plads til ham i truppen

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Uden tvivl. Ærgerligt hvis der ikke er plads til ham i truppen
            Vi må starte en indsamling... ,o)

            mvh

            MaxHH

            Comment


              #21
              Jeg kan ikke forestille mig, at han i kampform ikke vil have niveauet til superligaen. Han havde en rigtig god periode i FCN, på et tidspunkt, hvor jeg synes ligaen var væsentlig bedre end den er nu. Den form for fodbold de spillede i FCN, var også med til at gøre ham meget boldsikker, og efter en del år i Italien, kan man vel ikke forvente at hans niveau er blevet mindre?

              En Matti i form, ved siden af El Makrini er jeg sikker på vil være en succes. Derudover kan han også spille en kant, hvis Emil eller Falk er ude.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Vi må starte en indsamling... ,o)

                mvh

                MaxHH
                God idé
                Jeg er klar med en køter

                Comment


                  #23
                  Helt ærligt, Jesper Hansen. Giv ham nu en kontrakt, please. Mit hjerte kan ikke bære, hvis sådan en OB-dreng skal spille et andet sted.
                  Han er i sin bedste fodboldalder. Har masser af erfaring fra Italien, og han er uden tvivl brugbar. Det er sådan en spiller, vi skal have. Det ville også sende signalet til mig, at vi får rettet nogle af de fejl den tidligere ledelse lavede ved at hente først AK og så Matti. Og det betyder rigtig meget for mig at have sådan nogle OB-drenge.

                  PS. Giv Rasmus Falk, hvad han vil have.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                    Helt ærligt, Jesper Hansen. Giv ham nu en kontrakt, please. Mit hjerte kan ikke bære, hvis sådan en OB-dreng skal spille et andet sted.
                    Han er i sin bedste fodboldalder. Har masser af erfaring fra Italien, og han er uden tvivl brugbar. Det er sådan en spiller, vi skal have. Det ville også sende signalet til mig, at vi får rettet nogle af de fejl den tidligere ledelse lavede ved at hente først AK og så Matti. Og det betyder rigtig meget for mig at have sådan nogle OB-drenge
                    PS. Giv Rasmus Falk, hvad han vil have.
                    JA!!! Helt enig!!

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                      Helt ærligt, Jesper Hansen. Giv ham nu en kontrakt, please. Mit hjerte kan ikke bære, hvis sådan en OB-dreng skal spille et andet sted.
                      Han er i sin bedste fodboldalder. Har masser af erfaring fra Italien, og han er uden tvivl brugbar. Det er sådan en spiller, vi skal have. Det ville også sende signalet til mig, at vi får rettet nogle af de fejl den tidligere ledelse lavede ved at hente først AK og så Matti. Og det betyder rigtig meget for mig at have sådan nogle OB-drenge.

                      PS. Giv Rasmus Falk, hvad han vil have.
                      Det dejligt nemt at være fodboldfan . Skriv under med Matti og giv Falk, hvad han vil have. Selvom jeg ville ønske begge dele skete, så er der jo også en økonomi, der skal hænge sammen, og som ledelsen har ansvaret for.
                      Men ja, hvis midlerne er der til det, så er jeg enig, lad begge ting ske, men er pengene kun til en af delene, så ville jeg fortrække at få forlænget med Falk.

                      Comment


                        #26
                        Jeg har et godt øje til Matti - lad det være sagt med det samme. Jeg kan tydeligt huske årgangen med ham og AK. Men selv når jeg tager de briller af, så har jeg svært ved at se en mere oplagt transfer. Ari fungerer ikke på midten. Azer er rimelig, men har store udfald. Matti kan spille begge kanter og på midten; han vil OB (!), arbejder hårdt og har en god attitude. Spillemæssigt står han (mindst) mål med Azer - når Azer har en god dag vel at mærke.

                        Igen: forudsat at han ikke er faldet i niveau de senere år.

                        Og jeg synes også, at det lugter af en prøvetræning.

                        Comment


                          #27
                          Jeg håber at det går ligesom da Kasper Risgård skulle træne med i Aab, og der ikke var planer om at han skulle signes.. Der fik Kent da trumfet ham igennem :)
                          http://www.bold.dk/nyt/Risgaard-traener-med-i-AaB

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
                            Jeg håber at det går ligesom da Kasper Risgård skulle træne med i Aab, og der ikke var planer om at han skulle signes.. Der fik Kent da trumfet ham igennem :)
                            http://www.bold.dk/nyt/Risgaard-traener-med-i-AaB
                            Ingen tvivl om at der er snak mht kontrakt, men det er jo altid sådan i fodbold, at de "bare træner med". Sådan var det jo også senest med Kvist i FCK, der trænede med igennem et par uger inden han skrev kontrakt. Om det så sker, kommer jo an på om man kan blive enige om lønnen og rollen på holdet.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                              Det dejligt nemt at være fodboldfan . Skriv under med Matti og giv Falk, hvad han vil have. Selvom jeg ville ønske begge dele skete, så er der jo også en økonomi, der skal hænge sammen, og som ledelsen har ansvaret for.
                              Men ja, hvis midlerne er der til det, så er jeg enig, lad begge ting ske, men er pengene kun til en af delene, så ville jeg fortrække at få forlænget med Falk.
                              Mja... jeg er ikke sikker. Falk skal videre, snart, og få det fulde ud af hans uomtvistelige talent. Hvis vi forlænger med ham, vil det kun være for at sikre en større transfer, men han vil være væk senest til sommer uanset. Matti, derimod, ville kunne være her i mange år, og være en spiller vi kunne bygge noget op omkring.

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                                Det dejligt nemt at være fodboldfan . Skriv under med Matti og giv Falk, hvad han vil have. Selvom jeg ville ønske begge dele skete, så er der jo også en økonomi, der skal hænge sammen, og som ledelsen har ansvaret for.
                                Men ja, hvis midlerne er der til det, så er jeg enig, lad begge ting ske, men er pengene kun til en af delene, så ville jeg fortrække at få forlænget med Falk.
                                Så enig.

                                Comment

                                Working...
                                X