Jeg er Matti Lund fan. Jeg er overbevist om, at havde han fået tiden til at udvikle sig i OB, var han blevet en profil for os. Han var en af de første spillere, jeg fulgte tæt, da jeg fulgte ungdomsholdene meget tæt i sin tid, ham og AK. Han er offensiv midtbanespiller, blev ofte brugt på kanten, så kan kunne trække ind i banen. Han er dog en meget alsidig spiller, og måske er det hans forbandelse: han mangler måske de sidste spidskompetencer.
Men til vores hold, til suppen, er det alt rigeligt: Han er teknisk solid, kan udfordre, har overblik, er målfarlig, kan også arbejde defensivt, er løbestærk, og vigtigst så har han en fantastisk mentalitet= hårdt arbejde, dedikation.
Hans indstilling vil i den grad gavne klubben, der er intet luksusspiller over ham, han leverer en seriøs indsats hver gang. Og så er han stribet og vil OB det bedste.
Men til vores hold, til suppen, er det alt rigeligt: Han er teknisk solid, kan udfordre, har overblik, er målfarlig, kan også arbejde defensivt, er løbestærk, og vigtigst så har han en fantastisk mentalitet= hårdt arbejde, dedikation.
Hans indstilling vil i den grad gavne klubben, der er intet luksusspiller over ham, han leverer en seriøs indsats hver gang. Og så er han stribet og vil OB det bedste.
Comment