Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Matti Lund træner med

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg er begejstret, hvis det passer. Matti FCN-udgave kunne hjælpe os. Jeg tror på at mere rutine hjælper endnu mere (jf. vores sindssyge kollaps), selv på bekostning af noget hastighed.
    Jeg så gerne en længere aftale mhp. stabilitet, men lidt har også ret.

    Comment


      Dejlig nyhed. Drømmer lidt om, at vi får lov at se følgende opstilling i løbet af efteråret: (4-4-2 diamant)

      Noval
      OL - HJ - LN - Ari
      Makrini
      Desler Matti
      Falk
      AK Festersen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
        Jeg er begejstret, hvis det passer. Matti FCN-udgave kunne hjælpe os. Jeg tror på at mere rutine hjælper endnu mere (jf. vores sindssyge kollaps), selv på bekostning af noget hastighed.
        Jeg så gerne en længere aftale mhp. stabilitet, men lidt har også ret.
        Syntes nu det er fint nok for vi lige kan se hinanden an..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tommyob Se indlæg
          Dejlig nyhed. Drømmer lidt om, at vi får lov at se følgende opstilling i løbet af efteråret: (4-4-2 diamant)

          Noval
          OL - HJ - LN - Ari
          Makrini
          Desler Matti
          Falk
          AK Festersen
          Den burde altså kaste nogle point af sig hvis forsvaret kunne steppe lidt op

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tommyob Se indlæg
            Dejlig nyhed. Drømmer lidt om, at vi får lov at se følgende opstilling i løbet af efteråret: (4-4-2 diamant)

            Noval
            OL - HJ - LN - Ari
            Makrini
            Desler Matti
            Falk
            AK Festersen
            Ja, den ser egentlig spændende ud. Offensivt, men ikke for offensivt med Makrini, Desler og Matti. 3 spillere med gode lunger, og så en Falk som også arbejder defensivt. Kunne godt fungere. Og så har vi egentlig kun Emil og LJ som skolede kanter? Jeg ved godt mange kan spille på kanten, men f.eks. Greve, Desler og Falk er jo egentlig mere centrale spillere end de er kanter. Håber den bliver prøvet af

            Comment


              Damn hvor er OB langsomme som altid med st offentliggøre

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                Damn hvor er OB langsomme som altid med st offentliggøre
                Den kommer nok i morgen kl 10.00

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Matti er ikke nogen messias. Jeg synes rigtig godt om fyren, men jeg ser ham desværre ikke løfte vores midtbane væsentligt og det tillidsknæk som truppen og Kent led for mig i mandags ændrer det her ikke på. Jeg har rigtig svært ved at se mig selv få tilliden tilbage i denne sæson.
                  Det tror jeg er vigtigt at huske. Håber Matti kan give et løft til den centrale midt - ham og Al Makrini kunne måske vise sig en god kombi. Men det er usikkert, og vi kan bare håbe. Og nej: det løser ikke alle problemer.

                  Comment


                    Jeg er ikke i tvivl om, at Matti kan gøre en forskel på den centrale midt. Og på sigt hvis Emil Larsen ryger, også på kanten. Han har mange rigtige gode værktøjer, og et talent som aldrig rigtigt er blevet forløst, men jeg tror, han kan få sig et endeligt gennembrud herhjemme i den stribede trøje, for han har nok fået lige lidt nok ud af det indtil nu, men potentialet er der. Jeg er måske farvet af personlig veneration for manden, men tror sgu på ham. En faktor, som ikke skal undervurderes, er hans indstilling. Han er en hårdt arbejdende ydmyg type, som dog også kan skyde brystet frem, han har OB dna, og det er altså også vigtigt.

                    Comment


                      Vi skal lige lukke aftalen med en midterforsvar, som kan præsenteres samtidigt 😂

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Det tror jeg er vigtigt at huske. Håber Matti kan give et løft til den centrale midt - ham og Al Makrini kunne måske vise sig en god kombi. Men det er usikkert, og vi kan bare håbe. Og nej: det løser ikke alle problemer.
                        Det løser ikke alle problemer, klart. Vi er stadig i akut mangel på et forsvar, men lidt stabilitet og boldsikkerhed på midten, vil altså også givet lidt mere ro hos de såkaldte forsvarsspillere.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Det løser ikke alle problemer, klart. Vi er stadig i akut mangel på et forsvar, men lidt stabilitet og boldsikkerhed på midten, vil altså også givet lidt mere ro hos de såkaldte forsvarsspillere.
                          Helt enig
                          Hvis Matti bliver en succes og Falk forlænger er der vidst ingen tvivl om hvor der skal bruges penge de næste par vinduer

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Det løser ikke alle problemer, klart. Vi er stadig i akut mangel på et forsvar, men lidt stabilitet og boldsikkerhed på midten, vil altså også givet lidt mere ro hos de såkaldte forsvarsspillere.
                            Men jeg ser ikke Matti være mere boldsikker end Azer og Thomasen og efterhånden viser Makrini også dyder på den front, der sagtens kan matche hvad jeg har set fra Matti i Italien (indrømmet, mest længere filmbidder). Men så er spørgsmålet om han overall er en bedre spiller på andre punkter - altså om hans generelle niveau er højere. Det kan jeg ikke vurdere, men jeg frygter det ikke er meget, hvis noget.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Næppe hverken sign-on eller special høj løn i denne periode ..

                              Men stadig ingen CB ...
                              Nej det mangler stadig - men lidt mere bredde på midten kan vi nu nok bruge. Glæder mig til at se hvad han egenligt kan....den korte kontrakt taget i betragtning tænker jeg ikke Kent er 100% overbevist endnu.

                              Og så må JH jo ud og kigge nu han ikke fik taget sig sammen da vinduet var åbent - så er det et væsenligt mere begrænset udbud der er, men nogle kontraktfrie spillere må der da rende rundt derude...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                                Men jeg ser ikke Matti være mere boldsikker end Azer og Thomasen og efterhånden viser Makrini også dyder på den front, der sagtens kan matche hvad jeg har set fra Matti i Italien (indrømmet, mest længere filmbidder). Men så er spørgsmålet om han overall er en bedre spiller på andre punkter - altså om hans generelle niveau er højere. Det kan jeg ikke vurdere, men jeg frygter det ikke er meget, hvis noget.
                                Er tre rutinerede - Matti medregnet - plust ét talent da for meget til de to centrale pladser? Ari har intet at gøre centralt. En signing af Matti vil give balance.

                                Comment

                                Working...
                                X