Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Matti Lund træner med

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så slipper vi forhåbentlig for Ari på midt.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Super lækkert. Er meget spændt på at se hvad han kan!!

      Comment


        Det er ikke officielt endnu, vel?
        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

        Comment


          Ventet sgu lige til eet bliver offentliggjort på OB's hjemmeside :-)

          Comment


            Fedt med Matti - kort kontrakt aå alle kan se hinanden bedre an, og mon ikke de kan finde på en forlængelse, hvis tingene passer sammen 😃

            En ny CB venter til der er den rigtige, og inden længe blødes lønbudgettet jo yderligere op! 😎

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
              Fedt med Matti - kort kontrakt aå alle kan se hinanden bedre an, og mon ikke de kan finde på en forlængelse, hvis tingene passer sammen 😃

              En ny CB venter til der er den rigtige, og inden længe blødes lønbudgettet jo yderligere op! 😎
              Hvad mener du med, at lønbudgettet blødes op. Fortæl 😃

              Comment


                Der er vel nogen der har kontraktudløb til sommer - personligt danser jeg en lille jubeldans, når Diarrá ikke længere hæver sin overdimensionerede hyre, her i klubben 😩

                Comment


                  Matti er ikke nogen messias. Jeg synes rigtig godt om fyren, men jeg ser ham desværre ikke løfte vores midtbane væsentligt og det tillidsknæk som truppen og Kent led for mig i mandags ændrer det her ikke på. Jeg har rigtig svært ved at se mig selv få tilliden tilbage i denne sæson.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                    Matti er ikke nogen messias. Jeg synes rigtig godt om fyren, men jeg ser ham desværre ikke løfte vores midtbane væsentligt og det tillidsknæk som truppen og Kent led for mig i mandags ændrer det her ikke på. Jeg har rigtig svært ved at se mig selv få tilliden tilbage i denne sæson.
                    Fuldstændig enig, Bo!
                    http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                      Matti er ikke nogen messias. Jeg synes rigtig godt om fyren, men jeg ser ham desværre ikke løfte vores midtbane væsentligt og det tillidsknæk som truppen og Kent led for mig i mandags ændrer det her ikke på. Jeg har rigtig svært ved at se mig selv få tilliden tilbage i denne sæson.
                      Det er vel heller DIG der skal få tilliden tilbage. Det er holdet, spillerne, træneren, ledelsen der skal GIVE os tilliden tilbage.

                      Der er stort set INGEN fans der råber bål og brand, hvis vi kan mærke at vilje, fight, blod, sved er til stedet. Spillerne skal være sølet ind i jord og græs.

                      Så skal vi fans naturligvis være modtagelige når vi igen kan klappe spillerne af banen med æren i behold.
                      Men de kollaps mod AaB og EfB gør det edderdytme svært.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Velkommen til Matti. Håber han kan få spilletid og løfte vores spil.

                        Comment


                          Næppe hverken sign-on eller special høj løn i denne periode ..

                          Men stadig ingen CB ...
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Spillede Matti egentlig ikke med nr. 26 i gamle dage?

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Spillede Matti egentlig ikke med nr. 26 i gamle dage?

                              MvT
                              Korrekt!

                              Comment


                                Naturligvis er han ikke en frelser. Men mindre kan også gøre det. Han er en solid midtbanespiller, der dækker flere positioner. Hvis han ikke er faldet af på den, så vil han tilføre os flere dyder: pasningssikkerhed, arbejdsomhed, ydmyghed.

                                Bjørnen skal dog lige skydes.

                                Comment

                                Working...
                                X