Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduets sidste dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    " - Nu har vi så solgt Daniel til Basel, og så er det oplagt at få Kasper tilbage. I vinter vurderede vi, at vi var en for mange, men nu passer det antalsmæssigt. "
    Og nu er vi en for lidt

    Comment


      Og Lado fandt sin nye klub...

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ob-flop-finder-ny-klub-i-polen
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Kan DU forklare det på andre måder end at kassen er smækket i? Måske JH ikke havde fået afstemt helt med bestyrelsen, da han meldte ud på den måde, og de hellere vil se sorte tal end investeringer?

        Jeg ved godt at mange har set sig pænt sure på JH, og at han HAR hentet mindre gode spillere ind i mellem, men der er vel ingen der for alvor tror på at han ikke KAN hente en forsvarsspiller, hvis han har penge på kistebunden, og kan se behovet? I det mindste en dårlig forsvarsspiller?

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Du har ret , det er det eneste som kan give mening.
          Men skal man ikke passe bedre på med gentagne gange at melde posetivt ud for derefter ikke at handle efter det ?
          Vi har jo set det før i løbet at de sidste to år, med at man vil hente profiler udefra som skulle støtte vores unge .
          Man skal måske også afstemme sine udtalelser med bestyrelsen... hvem ved om de har et andet syn på hvad der skal stå på bankkontoen...?

          mvh

          MaxHH

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Godt for ham

            Comment


              JH i TV3 sport nu

              Comment


                Det er virkelig svagt af JH, at vi ikke får den centrale forsvarsspiller. Manden er simpelthen for konservativ og forsigtig, men han bukker og skraber vel for bestyrelsen, ingen banken i bordet her, tæring efter næring er hans opgave. Synes stadig jeg mangler at se, at manden rent faktisk har et godt netværk og kan scoute ordentligt. Det siges, han er grundig, men jeg tvivler på, at evnerne matcher grundigheden desværre.

                Til det med pengene, vil jeg bare sige, at NT har lovet Kent investeringer i truppen, det hele falder tilbage på JH, der ikke er villig til at tage en chance. Han kunne snildt have bedt om et forholdsvis tung transfer af en cf til klubben, men mener angiveligt ikke, gevinsten vil være tilstrækkelig stor, til at risikere noget overfor bestyrelsen, anderledes kan jeg ikke tolke det. Rettidig omhu, desværre ikke, det fik jo Horsens til at krakelere til sidst, hvor er det lige de er idag?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  JH i TV3 sport nu
                  Gid han kunne tage den kartoffel ud af munden .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    JH siger vi er færdige med og købe.... hvor fanden er de forsvar spiller henne vi mangler?!?!?!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Kan DU forklare det på andre måder end at kassen er smækket i? Måske JH ikke havde fået afstemt helt med bestyrelsen, da han meldte ud på den måde, og de hellere vil se sorte tal end investeringer?

                      Jeg ved godt at mange har set sig pænt sure på JH, og at han HAR hentet mindre gode spillere ind i mellem, men der er vel ingen der for alvor tror på at han ikke KAN hente en forsvarsspiller, hvis han har penge på kistebunden, og kan se behovet? I det mindste en dårlig forsvarsspiller?

                      Mvh

                      MaxHH
                      Kent er blevet lovet investeringer, så pengene er der.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                        JH siger vi er færdige med og købe.... hvor fanden er de forsvar spiller henne vi mangler?!?!?!
                        Må indrømme, at jeg har det meget svært med JH som person, bryder mig slet og ret ikke om ham. Men det er sådan set ligemeget, bare han så var pissedygtig...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Godt for ham
                          Yup, når det ikke kunne lykkes og få ham i gang hos os. Så er det rart og se at han kommer videre.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Må indrømme, at jeg har det meget svært med JH som person, bryder mig slet og ret ikke om ham. Men det er sådan set ligemeget, bare han så var pissedygtig...
                            Jeg får det desideret dårligt af at se og høre ham.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Det er virkelig svagt af JH, at vi ikke får den centrale forsvarsspiller. Manden er simpelthen for konservativ og forsigtig, men han bukker og skraber vel for bestyrelsen, ingen banken i bordet her, tæring efter næring er hans opgave. Synes stadig jeg mangler at se, at manden rent faktisk har et godt netværk og kan scoute ordentligt. Det siges, han er grundig, men jeg tvivler på, at evnerne matcher grundigheden desværre.

                              Til det med pengene, vil jeg bare sige, at NT har lovet Kent investeringer i truppen, det hele falder tilbage på JH, der ikke er villig til at tage en chance. Han kunne snildt have bedt om et forholdsvis tung transfer af en cf til klubben, men mener angiveligt ikke, gevinsten vil være tilstrækkelig stor, til at risikere noget overfor bestyrelsen, anderledes kan jeg ikke tolke det. Rettidig omhu, desværre ikke, det fik jo Horsens til at krakelere til sidst, hvor er det lige de er idag?
                              meget enig ... Har været fremme og sige at der nu var midler til at investere .... Mere konservativ og forsigtig er han ikke men at handle på det ... Det sker så ikke ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                Kent er blevet lovet investeringer, så pengene er der.
                                Så du mener det er manglende vilje til at købe? At han mener det når han siger truppen er som den skal være?

                                Mvh

                                MaxHH

                                Comment

                                Working...
                                X